Pagina 2 van 66 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Hoe is het scherm overigens? Heb er net een paar reviews op nagelezen en blijkbaar is dit toch niet alles? ;o
    Mijn grootste zorg ook, eigenlijk. 'tis Na 4 jaar nu echt wel tijd voor een nieuwe gsm bij mij..

Ik denk dat ik ze eens ga testen in't stad of zo, ik denk wel dat ze die bv. in The Phone House op voorraad moeten hebben?

En hoe valt deze gsm mee van grootte btw? Ik ben het nu enorm gewend mijn gsm zonder meer in mijn zak te steken, maar hier is een beschermend hoesje ed. misschien wel nodig?

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    ik gebruik op men touchscreens enkel screenprotector. op het werk steek ik hem in zakje ( tot het nieuw eraf is ).

Op werk fladdert er redelijk wat inkt rond, en wil dit liefst niet op mijn scherm. ( het gaat eraf, maar in zakje steken is handiger )

Voor de rest vallen deze gsm's van grote best mee.

denk beste mogelijkheid mediamarkt ofzo om ze te testen. Phonehouse heb je dummy vast 9/10 en zie je de optie's nog niet. mediamarkt kan je lekker alles testen...

Member Iemand's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    Mijn grootste zorg ook, eigenlijk. 'tis Na 4 jaar nu echt wel tijd voor een nieuwe gsm bij mij..

Ik denk dat ik ze eens ga testen in't stad of zo, ik denk wel dat ze die bv. in The Phone House op voorraad moeten hebben?

En hoe valt deze gsm mee van grootte btw? Ik ben het nu enorm gewend mijn gsm zonder meer in mijn zak te steken, maar hier is een beschermend hoesje ed. misschien wel nodig?
    Mijn beestje van een jaarke of 5 a 6 doet het eigenlijk nog goed. Hij belt en smst en dat zijn eigenlijk ook bijna de enige functies. Enige probleem is dat hij nu vaak uit elkaar valt.

Cliokev16, hoe bevalt het scherm u eigenlijk?

iTrader
    1 (100%)
    Bij mij ook, om de week moet'k den achterklap vastlijmen of ik ben hem garanti die dag kwijt

Cameratje is ook kapot, batterij begeeft het ook bijna & het 'beestje' kan maar 100 berichten opslaan, tijd voor verandering dus

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iemand Bekijk bericht
    Mijn beestje van een jaarke of 5 a 6 doet het eigenlijk nog goed. Hij belt en smst en dat zijn eigenlijk ook bijna de enige functies. Enige probleem is dat hij nu vaak uit elkaar valt.

Cliokev16, hoe bevalt het scherm u eigenlijk?
    Daar kan ik niet over meespreken ( ik had de samsung wave > is al in herstelling ). Sprak gewoon in het algemeen over mijn touchscreens. Cookie, Star en nu de Wave.
    mijn gsm zit altijd in mijn rechterbroekzak, en nooit maar dan ook nooit steek ik iets in mijn zak waar de gsm zit. ook gsm altijd met het scherm naar mijn been gericht ( al eens scherm stuk gedaan doordat glas vooraan zat en dan tegen hoek gestoten ). ik ben eigenlijk goed voorzichtig met gsm's. ze kosten dan ook vrij veel geld en hou ze liefst in hun nieuwstaat. zonder krassen op scherm, en daar zijn screenprotectors goed voor.

Ik moest deze keer een hoog reso. scherm hebben. Was aan het twijfelen tussen Wave en Desire. Desire sprak me meer aan. Maar de hoge prijs en dat er sommige site's roze werden weergegeven hebben me tegengehouden.

Dan koop ik wave en na 3 dagen heb ik prullen met jawel > het scherm... ( typisch )

Ik heb de Wildfire wel vastgehad in mediamarkt Hasselt. Ikzelf vond het scherm te plat voor mijn eisen. Dit bepaald iedereen voor zich. Dus beste is zelf is kijkje gaan nemen.

Voor de rest vondt ik het wel mooi toestel natuurlijk.

beste is, zelf kijken, proberen en beetje in menu liggen snuffelen...

mvg Kristof

iTrader
    2 (100%)
    Okido, wel bedankt!
    Binnenkort es naar de mediamarkt cruisen dan ^^

Approved 9-lifer Selderijstok's schermafbeelding
    iTrader
    221 (99%)
    Hier hadden ze hem nog niet vandaag, Saturn Kortrijk en MM Roeselare.

Approved 9-lifer Gurdt's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Het scherm van de wildfire is een stuk minder dan bv de Desire maar het valt eigenlijk zeer goed mee. Je ziet wel de pixels maar je went er heel snel aan het enige nadeel is bv bij het bekijken van foto's of websites, dat je de kwaliteit niet goed in kan schatten. Maar surfen gaat goed omdat je nog altijd easy een page kunt lezen.
    Een ander nadeel is dat er zo ens heel af en toe een app is die de resolutie van de wildfire niet ondersteunt (2 keer gezien op 30 gedownloade apps bij mijn vriendin) maar dat valt al bij al nog wel mee.

Als je 450 kwijt wil, koop dan iets anders, de desire ofzo. Als je 250 kwijt wil, koop dan een wildfire. Ik denk dat de wildfire trouwens zeker 325 ofzo waard is, als je kijkt welke mogelijkheden het ding heeft. Enige verschil met bv de legend en de hero enz is het kleinere scherm.

Het design vn de wildfire is trouwens geweldig!

iTrader
    2 (100%)
    Wil dit topic zeker niet verkl*ten. Geef maar hints.

http://www.9lives.be/forum/gsm-smart...-wildfire.html

Deze heeft iets beter scherm ( hogere reso ) en draait ook android.

iTrader
    221 (99%)
    Hij is iets beter, alleen jammer dat hij zo lelijk is als de straat =/

iTrader
    8 (100%)
    Idd lelijk, heeft zowel voor als nadelen.

iTrader
    2 (100%)
    Wat ik me nog afvraag, hoe is die gps-navigatie op de wildfire? Gaat dit off-line en met welke snelheid? Voor met de auto rond te crossen bv, volstaat dit of niet?

iTrader
    221 (99%)
    Als je offline wil kan je er CoPilot8 opzetten denk ik.

Edit: want ik denk dat Google Maps, data verbinding nodig heeft. En je hebt niet eens A-GPS in België dacht ik.

Approved 9-lifer Triple0's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    er zit gps in de wildfire zelf, dus kweeni hoe ge offline de gps laat werken?

het werkt behoorlijk, de gps

Member Poplipo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sebiet zit mijn vakantiejob erop en aangezien m'n 4 jaar ouwe samsung het echt wel aan het begeven is, denkek van eens een echt deftige gsm te kopen en m'n oog viel dus op de HTC Wildfire: een "budget" smartphone met toch de belangrijkste functies ervan en Android OS nu heb'k toch een paar vraagjes:

- Klachten van batterijduur? is da dan door die vele apps die je installeert en aanlegt? (is blijkbaar op te lossen door zo'n app-killer app te gebruiken )

- Hoe sterk is zo'n ding, stel dat je het eens laat vallen? tuurlijk ben je er voorzichtig mee, maar je weet nooit en natuurlijk koop ik er een hoesje voor!

- Dataconnectie, wa is da precies? 't is wss nogal een smartphone-noob vraag, ma kvin nie direct wa het is, enkel om het uit te schakelen (waarom? )

Alvast bedankt!

FLT
    FLT is offline
    Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poplipo Bekijk bericht
    - Klachten van batterijduur? is da dan door die vele apps die je installeert en aanlegt? (is blijkbaar op te lossen door zo'n app-killer app te gebruiken )
    Nee zo'n app killer maakt het eigenlijk erger...

- Dataconnectie, wa is da precies? 't is wss nogal een smartphone-noob vraag, ma kvin nie direct wa het is, enkel om het uit te schakelen (waarom? )
    Zonder dataconnectie heb je geen toegang tot internet. Via je provider is het té duur als je geen data abo hebt.

Member Poplipo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk bericht
    Nee zo'n app killer maakt het eigenlijk erger...

Zonder dataconnectie heb je geen toegang tot internet. Via je provider is het té duur als je geen data abo hebt.
    Ben wel nie van plan om 3G te gebruiken, wordt me te duur denkek of heeft dat daar niets mee te maken?

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Sebiet zit mijn vakantiejob erop en aangezien m'n 4 jaar ouwe samsung het echt wel aan het begeven is, denkek van eens een echt deftige gsm te kopen en m'n oog viel dus op de HTC Wildfire: een "budget" smartphone met toch de belangrijkste functies ervan en Android OS nu heb'k toch een paar vraagjes:

- Hoe sterk is zo'n ding, stel dat je het eens laat vallen? tuurlijk ben je er voorzichtig mee, maar je weet nooit en natuurlijk koop ik er een hoesje voor!

Alvast bedankt!
    heb hem een paar dagen zo goed als niet gebruikt voor wifi/3G/... En toen hield ie het 4,5 a 5 dagen uit, met voornamelijk SMS'en dus en af en toe eens een game. Als ik geregeld op het internet surf, wat games speel, ... haal ik een dikke 2 dagen. Ik denk dat je niet veel beter gaat hebben op een smartphone.

Ik heb de mijne (gelukkig) nog niet laten vallen, maar kleef er een screenprotector op, en koop er een hoesje voor (ze maken er geen voor de wildfire zelf naar mijn ervaring, maar ik heb er een voor de iPhone gekocht en het past perfect ). Ik heb een gevoel dat deze smartphones een heel stuk delicator zijn dan oude clamshell GSM's, dus ik heb er zelf wat schrik van eens hij valt, ik hoop dat het hoesje een béétje de schok opneemt.
    Mijn metallica verzameling:
    http://wolfway.metpage.org

iTrader
    8 (100%)
    Ben wel nie van plan om 3G te gebruiken, wordt me te duur denkek of heeft dat daar niets mee te maken?
    Nee da heeft enkel met de snelheid te maken. Ofkoors zal 3G wel IETS meer batterij verbruiken dan Edge zoals Wi-fi het meeste batterij verbruikt, maar dat verschil is eerder te verwaarlozen

iTrader
    1 (100%)
    Zijn er ergens sites waar ik de zwarte versie relatief 'goedkoop' kan kopen? Ik vind enkele bruine en witte..

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten