Alvast bedankt. Zie PM.
Kan iemand me vertellen hoe je de gevoelligheid van de "touch" moet instellen, altijd als ik ies doen raak ik per ongeluk de home of terug sensor aan ookal ist zachtjes
Crash probleem ligt blijkbaar niet asm cardioloog trainer. Misschien foutje in de laatste update?
ik heb 1 keer ne crash gehad en dat was met google goggles, voor de update
vraagjes
- Hoe kan ik mijn berichten view veranderen ? Ik zie nu gewoon de namen en ons gesprek geschiedenis.. maar ik wil het zoals "normaal" zodat je de berichten ziet op volgorde
- Hoe the f verwijder ik facebook contacten uit mijn contacten lijst ik wil nie da al die nummers daar zouden staan als ik een sms typ
- gevoelligheid veranderen? waar?
mmmh, mijn wildfire crashed echt regelmatig. Daarstraks lag hij gewoon op de salontafel (daarvoor had hij nog ~60MB free memory, dus daar ligt het niet aan denk ik), ineens zie/hoor ik hem opnieuw starten..
- welk sms programma gebruik je? ik raad u aan om te veranderen naar handcent
- Instellingen > accounts en synchronisatie > facebook for htc sense > contacten synchroniseren uitvinken
- gevoeligheid is hardware gebonden en kan niet gewijzigd worden
Aangezien je zegt dat ge ong 60 mb geheugen vrij hebt veronderstel ik dat ge een task killer gebruikt? dit maakt dat android onstabiel wordt en het is dan ook logisch dat hij crasht..Oorspronkelijk geplaatst door blackrabbit
(ikzelf gebruik geen ATK meer en heb nooit meer of minder dan 30-50 mb vrij, en mijn wildfire draait veel vlotter dan toen ik een ATK gebruikte)
Als het niet daaraan ligt kan het altijd zijn dat uw sim kaart wat beschadigd is, wnnr de gsm conctact verliest met de SIM start hij sowieso herop.
Laatst gewijzigd door deParis; 3 oktober 2010 om 23:49
60MB is wel ongeveer het minimum dat vrij is, doorgaans, denk ik.
Nuja, het is niet dat er al zoveel apps op draaien ook niet... Maar m'n SIM is wel al 'oud', binnenkort m'n MV SIM insteken, zien wat dat geeft.. Thanks, hou jullie op de hoogte (overweeg een factory reset te doen en gewoon eens 'vers' te beginnen.. goed idee?)
nergens in gent is die nog te vinden....?! vreselijk![]()
In Kortrijk hebben ze er nogOf op smartphoneshop.be
hoe zit het met de aftersales bij smartphoneshop? heb daar nog nooit iets gekocht..
Als mijn wildfire lastig blijft doen zal ik het u weten tezeggen
Had een taskkillere geïnstalleerd, leek vlot te blijven maar daarnet vroeg hij. toch weer pin...
Heb pool log apps geïnstalleerd maar nog niet veel uitgehaald..
kben naar de bel company gegaan in de langemunt.. daar hadden ze vorige week nog ene ma die was nu al weg..
en in de veldstraat was het al gesloten toen ik daar passeerde..
ma kga morgenochtend keer bellen en er dan achter gaan.. da gaat me heel wa moeite uitsparen
en in smartphoneshop betaalde nog altijd meer geld als bij bel company dusja..
denk dak gewoon ga wachten tot hij terug binne is bij een bel company![]()
Ik vandaag in Belcompany in 't zuid geweest in gent... Ook uitverkocht....
net ene aan de kant laten leggen bij belcompany in aalst..ideaal
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)