Pagina 19 van 88 EersteEerste ... 91516171819202122232969 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 271 t/m 285 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Member Goofus's schermafbeelding
    iTrader
    171 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    Ik had 'em beter toch niet bij bol besteld.. Een beetje een verhaal zoals Robust².
    Ik was hier ook al even aan het volgen en vreesde ervoor. Ik had de mijne bij Vandenborre besteld op 27/08 en kreeg gisteren (08/09) telefoon dat hij binnen was en ben hem dan ook meteen gaan ophalen

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goofus Bekijk bericht
    Ik was hier ook al even aan het volgen en vreesde ervoor. Ik had de mijne bij Vandenborre besteld op 27/08 en kreeg gisteren (08/09) telefoon dat hij binnen was en ben hem dan ook meteen gaan ophalen
    Ik had de mijne eerst op 29/08 besteld bij VDB. Ging toen binnen de 14d binnen zijn. Zonder mij dit de laten weten werd dit >14 dagen. Na wat heen-en-weer gebel met de klantendienst zou de lading met 'mijn' wildfire pas volgende week woensdag 15/09 ten vroegste binnen zijn. Ik dacht, laat ik hem maar op bol.com bestellen voor nog geen €5 meer, en dan heb ik hem ook de volgende dag binnen (dacht ik..).

Op 6/09 dus op bol.com besteld, die avond zelf stond er nog verzonden bij de bestelstatus. Vandaag 9/09 staat er nog steeds te lezen 'verzending is voorgemeld' bij de tracker, dus die komt zeker nog niet binnenkort aan mijn deur aan.

Ook al wat naar bol gebeld, normale zaak voor hen. Zij wist mij te vertellen dat het soms gebeurt dat de code niet goed wordt ingescanned, maar dat het product wel op weg zou zijn, anders moest ik na 5 werkdagen maar terugbellen.

Dit was nadat ik enkele mails naar hun support had gestuurd. Pas op de 3e kreeg ik antwoord. Daaruit bleek dat ik nog niet mocht klagen, en slechts terug contact met bol mag opnemen als ik het product de 23e nog niet binnen heb...

Approved 9-lifer REDNIK's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Ja zending voormelden duurde wel een dag of 5 maar eens die status naar het volgende veranderde was het de volgende dag bij mij

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik zag al direct na de bestelling staan 'verzending verwacht op 7/09/2010', dus hoogstwaarschijnlijk zal ik hem niet hebben morgen. Maar tzal allesinds wel sneller zijn dan bij VDB..
    ik de dag erna binnen

Member Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Juist nieuwe systeemupdate binnen:

Jammer genoeg nog geen froyo
    jep, hier juist binnengehaald die update
    Steun ons verzet! Word lid van het Boeffel Liberation Front
    Royal Belgium, ZwamKeizer der Zwammers

Member
    iTrader
    0
    Heeft er iemand de zwarte wildfire al kunnen bestellen ergens?
    thx

iTrader
    1 (100%)
    Goods new everyone!

09.09.2010:
    Zending gesorteerd voor het land van bestemming

Member zaj's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    is die gps betalend? ik bedoel dus haalt hij zijn data via internet(betalend) of via sateliet(gratis?)

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zaj Bekijk bericht
    is die gps betalend? ik bedoel dus haalt hij zijn data via internet(betalend) of via sateliet(gratis?)
    gps is gratis google maps haalt data van het internet maar ge kunt ook maps kopen

iTrader
    1 (100%)
    Is er een manier om die HTC mail van het HTC sense menu te verwijderen en daar de gmail app te placeren? Of zal ik die HTC mail moeten instellen met mijn gmail gegevens?

Crew Member wireke's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Is er een manier om die HTC mail van het HTC sense menu te verwijderen en daar de gmail app te placeren? Of zal ik die HTC mail moeten instellen met mijn gmail gegevens?
    Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de gewone mail app ipv de gmail app. Veel overzichtelijker.
    Don't try to live up to others, but make your own adventure. Regret is only good for telling yourself what you will never do again. Once you know which things you will never do again, regret turns into wisdom, and wisdom builds character.

iTrader
    1 (100%)
    Dat instellen bij Gmail (bij de gewone Mail) lukt me maar niet..

Telkens zegt die 'authenticatie mislukt, controleer gebruikersnaam/wachtwoord' etc. Terwijl ik deze echt al 10x heb gecontroleerd, samen met alle andere instellingen :/

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik gebruik gewoon de gmail app, worden ook gepushed door gmail ipv om de 5 min gepulled door htc sense; nooit geen problemen gehad met het instellen, hou er wel rekening mee dat de eerste letter die je intypt vaak automatisch een hoofdletter wordt
    Steam: Cl1p Valar morghulis

iTrader
    1 (100%)
    Net eens wat aan't surfen geweest.. Gaat nog vrij vlot.

Wel een vraagje, ik probeerde een filmpje te bekijken op de Sporza-website, maar dit ging ontzettend traag. Ligt dit aan de browser (standaard), of gewoon aan't feit dat de telefoon het niet aankan?

iTrader
    1 (100%)
    Ondertussen nog wat aan't prutsen geweest.. Toch nog enkele vraagjes

Is er een mogelijkheid om enkele snelkoppelingen te verwijderen in het applicatiemenu? De applicatie 'aandelen' heb ik bv. niet nodig, maar uninstallen lukte niet.. -> Opgelost, behalve de standaard apps..

Kan ik trouwens ook mappen aanmaken in dat scherm? Zou wel handig zijn om bv. alle spelletjes bij elkaar te steken.-> Opgelost

Ben nu ook al een halfuurtje bezig met alle FB-contacten met de nummers te mergen. Moet allemaal handmatig omdat ik contactpersonen niet met hun familienaam opsla :/

En als ik met AppBrain bepaalde applicaties wil downloaden krijg ik zeer vak (6 keren op 10) een foutmelding 'Het aangevraagde item is niet gevonden.'
    Laatst gewijzigd door Baats; 10 september 2010 om 22:13

Pagina 19 van 88 EersteEerste ... 91516171819202122232969 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten