Pagina 18 van 88 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 256 t/m 270 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robust² Bekijk bericht
    Bij hem heeft z'n verzendstatus bij TNT 2 dagen lang op 'Zending is voorgemeld' gestaan, dus ligt denk ik wel eerder aan TNT dan aan bol.
    Nuja, alvast beter dan de 2.5 weken dat ze bij TNT hebben nodig gehad om mijn Desire 100km verder af te leveren, terwijl het normaal gezien maar 1 dag mocht duren
    Da's natuurlijk wel extreem lang . Nu ja, ik hoop gewoon dat hij hier zo snel mogelijk is, want eerlijk gezegd kan ik echt niet meer wachten om hem in mijn handen te hebben

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ze zijn eerst meer dan 2 weken m'n zending kwijt geweest, om hem uiteindelijk plots terug af te leveren bij de afzender met de melding dat het onmogelijk was om bij mij te leveren. Daarna opnieuw verzonden en toen stond hij er op minder dan 24u.
    Ik moet niet zeggen dat ik niet al te hoog oploop met TNT zeker?
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

iTrader
    1 (100%)
    "Bestelstatus: Verzonden"

Tracking lukt wel nog niet :/

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim4885 Bekijk bericht
    Hi,

Ik twijfel tussen deze HTC Wildire en de simpele Samsung star.
    De star gaat ongeveer 5 dagen mee bij regelmatig gebruik kan iemand mij zeggen hoe dat zit met de HTC Wildfire?

Met de samsung star kan ik wss niet online en (bv) het sporza live match center bekijken of wel?
    Dankuwel
    mijn wildfire:

zonder (of bitterweinig) internet, gering aantal sms, ... - 5 dagen
    met 24/7 internet en ander gebruik - 2 dagen

en naar wat ik over andere smartphones lees, moet je ook niet meer verwachten indien je internet gebruikt
    Mijn metallica verzameling:
    http://wolfway.metpage.org

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben nu ook op zoek naar een android telefoon en de Wildfire ziet er veel waar voor weinig geld uit. Ik twijfel nog of ik niet voor de Desire zou gaan (cpu, groter scherm) maar is die echt de 200 eur extra waard? Zit nogal krap bij kas en wil toch iets dat een jaar of 2 mee kan

Banned
    iTrader
    14 (100%)
    die is dat waard ja
    maar met ne wildfire ga je zeker toekomen en als perfect kunnen doen.

Approved 9-lifer deParis's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Desire is meer voor mensen die intensief surfen, gamen en vidéos bekijken imo, maw een groot scherm en veel cpu nodig hebben.
    Steam: Cl1p Valar morghulis

iTrader
    1 (100%)
    GoT - Android Based Mobiles - Bekijk bericht

Misschien interessant voor sommigen?

OT: Nog steeds aan't wachten op de mijne

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Desire is meer voor mensen die intensief surfen, gamen en vidéos bekijken imo, maw een groot scherm en veel cpu nodig hebben.
    Intensief surfen zit er toch wel bij. Zit momenteel met een ipod touch 2g die ik als PDA en mobiel internet device gebruik en een gewone gsm. Wil allebij vervangen door 1 toestel omdat dat praktischer is.

Ben de wildfire gaan testen in de mediamarkt maar daar was geen wifi connectie dus heb de scherm-reso en wifi snelheid niet echt kunnen testen.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfway Bekijk bericht
    mijn wildfire:

zonder (of bitterweinig) internet, gering aantal sms, ... - 5 dagen
    met 24/7 internet en ander gebruik - 2 dagen

en naar wat ik over andere smartphones lees, moet je ook niet meer verwachten indien je internet gebruikt
    Thx, zoveel internet gebruik ik toch niet en opladen die ik in de wagen dus HTC Wildfire komt deze kant uit.
    Indien iemand goede websites weet... wil wel een zwarte HTC en deze is blijkbaar niet bij de meeste winkels te bestellen

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Access Bekijk bericht
    Intensief surfen zit er toch wel bij. Zit momenteel met een ipod touch 2g die ik als PDA en mobiel internet device gebruik en een gewone gsm. Wil allebij vervangen door 1 toestel omdat dat praktischer is.

Ben de wildfire gaan testen in de mediamarkt maar daar was geen wifi connectie dus heb de scherm-reso en wifi snelheid niet echt kunnen testen.
    Met intensief bedoel ik dan sites met veel flash content, filmpjes e.d.
    Door de trage processor duurt het een tijdje eer de wildfire deze geladen heeft.

Ikzelf gebruik opera mini om snel te surfen op websites met vooral tekst,(zoals 9lives.be) en bekijk dan eventueel achteraf filmpjes met de youtube app die alles zeer vlot laadt (met wifi)

Er circuleren normaal wel filmpjes die de desire met de wildfire vergelijken op basis van browser snelheid. (de standaard browser die alles laadt zoals op uw pc dan > 3 keer trager dan opera mini die geen flash laadt en de afbeeldingen comprimeert)

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    Er circuleren normaal wel filmpjes die de desire met de wildfire vergelijken op basis van browser snelheid. (de standaard browser die alles laadt zoals op uw pc dan > 3 keer trager dan opera mini die geen flash laadt en de afbeeldingen comprimeert)
    Alright, goed om te weten dan . Hoe zit het met tekst en de scherm reso? Lees veel dat er op sites vaak ingezoomed moet worden om de tekst te kunnen lezen, iets wat op mn iPod touch zelden moet.

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ja kijk, het scherm is zeker een heel pak slechter dan een desire of iPhone, ... Maar ze moeten ook ergens op besparen he voor zo'n prijs Je moet vaak inzoomen, maar vele sites worden automatisch aangepast zodat alle tekst op het scherm komt (en je dus niet steeds links - rechts moet schuiven, gewoon naar onder zoals hier op het forum)... En dan moet je gewoon één keer inzoomen en kan je gewoon surfen. Op andere sites verloopt het dan weer wat moeilijker.

Ga hem gewoon eens uitproberen in pdashop antwerpen ofzo hé Zal je direct weten of het iets voor jou is. Ik was in ieder geval tevreden genoeg van het scherm (nog steeds), het hangt gewoon van je standaard/eisen af.
    Mijn metallica verzameling:
    http://wolfway.metpage.org

iTrader
    0
    Juist nieuwe systeemupdate binnen:
    1.25.405.1

Update Information: 1. Enhances support for Facebook status display when dialing; 2. Increases support for Google Services like Google Talk, Android Market and others; 3. Improves combining contacts from Outlook and other source
    Jammer genoeg nog geen froyo

iTrader
    1 (100%)
    Ik had 'em beter toch niet bij bol besteld.. Een beetje een verhaal zoals Robust².

Tracker wijst erop dat hij nog ergens in de fabriek staat, bol.com zegt dat hij bij hen al vertrokken is en dat het waarschijnlijk een foutje is bij het inscannen.

Nu moet ik dus tot ten minste 23 september wachten eer ik iets van klacht kan indienen, want zij geven 14 dagen de tijd aan de leverancier om te leveren..

Pagina 18 van 88 EersteEerste ... 81415161718192021222868 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten