Daarnet 5 winkels gedaan en geen enkele had de Wildfire (nog)![]()
Heb er mij vandaag ook eentje aangeschaft via Gratis GSM aanbiedingen - 2call.nl, hopelijk komt hij deze week nog aan.
Normaal komt morgen die van mij in men bezit.
Is er trouwens een 'hoesje' meegeleverd? Of moet ge dat appart kopen?
Appart kopen, even htc wildfire ingeven op Ebay...
hoesje van iPhone past ook (bijna) perfectGeen klachten van
ik heb deze besteld:
eBay.be: HYDRO GEL CASE BLACK + SCREEN PROTECTOR FR HTC WILDFIRE (object 380272043248 eindtijd 03-okt-10 11:37:38 CEST)
6,58 euro..
kunde nie voor sukkelen e![]()
Ben aan het overwegen om deze te gaan halen, maar wordt deze geupdate naar Froyo? De 1 zegt ja en dan andere Nee op google
Edit: ik krijg meer positieve antwoorden dus ik veronderstel van welMorgen eens gaan spelen ermee in de Saturn.
Normaal gezien wel..
Nog een probleempje met mijn GSM.. Al mijn contactpersonen worden dus vanop mijn Sim op de gsm geladen. Sommige personen staan daar bv. gewoon alleen met de voornaam, zonder hoofdletters, etc. dus opteer ik om de mooie notatie van Facebook te selecteren (bij koppelen)
Nu is het probleem dat de GSM soms willekeurig contactpersonen weer terug veranderd in de orginele naam (van op de Sim), wat dus voor veel ergernissen zorgt.. Iemand een oplossing hiervoor?
Kijk hier misschien eens,
HTC Desire | A fix for the facebook sync issue
Het is geen Wildfire probleem maar Htc in het algemeen en blijkbaar wordt er gewerkt aan een fix.
Laatst gewijzigd door bicklo; 28 september 2010 om 22:24
Kheb em vorige week zien liggen in Mediamarkt (Oostakker) voor 270 (kan ook 279 geweest zijn).. Zeker ni de goeikoopste!
Op de website van Belcompany staat em voor 259€, maar nogni in Belcompany geraakt...
BelCompany - HTC Wildfire
![]()
Ik denk niet dat dat helemaal is wat ik zoek.. Zo verdwijnen er namelijk contactpersonen uit mijn 'contacten' die ik enkel in mijn FB-telefoonboek heb..
Edit: Nog wat rondgegoogled (http://forum.vodafone.co.uk/topic/69...-name-changes/) Probleme ligt dus wel bij die FB-app, maar door dat te disablen heb ik weer een hele hoop andere onaardigheden..
ik gebruik een andere app voor facebook (facebook for android), maar ik laat m'n gsm wel de contacten syncen via facebook for htc sense. Heb nu ook eens een paar namen veranderd, zal dan laten weten of ik dat probleem ook merk
Raad da ik terug vind op google: wachten op froyo, het zou dan gefixed moeten zijn
Voila se, kheb er net eentje gaan halenOp het eerste zicht ideaal voor mij.
Edit: ik krijg die CoPilot aan de praat, hij wil gewoon mijn maps niet lezen
Tis toch geluktEU is wel 2,03GB dus ik heb een groter kaartje nodig >_>
Laatst gewijzigd door Selderijstok; 29 september 2010 om 18:32
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)