Pagina 10 van 66 EersteEerste ... 678910111213142060 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 200 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Heb net de wildfire gaan kopen en love it! Alleen vraag ik mij af hoe je er azerty kan opzetten? En links bovenaan staat er een envelopje maar ik heb geen smsen

Approved 9-lifer REDNIK's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    je kan je toestenbord instelling zetten als FR (links onderaan van je keyboard) maar dan krijg je natuurlijk wel zo die franse suggestie woorden (redelijk irritant ). Ik heb zelf nog maar een dag dus weet nie juist of er een betere oplossing is. maar qwerty went me wel snel

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ja heb het gevonden bedankt! Iemand die enkele apps weet die ik zeker en vast moet hebben?

Approved 9-lifer Cpt. Caparzo's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Goh, ik hebzelf er nu Shazam, Google Sky maps, opstaan zoek er zelf ook nog wel een paar goeie. eBuddy had k gedaan, maar kvind dat het iets teveel batterij neemt.

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Ik gebruik Swipe voor toetsenbord. Voordeel is ook dat je dan je toetsenbord op azerty kan instellen.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Vreemd dat ik het niet via de market en appbrain vind

Member
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kanefanneke Bekijk bericht
    Vreemd dat ik het niet via de market en appbrain vind
    Bedoel swiftkey beta, geen idee hoe ik op swipe kom

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    eindelijk terug en de market is bezocht

Member Emtho's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Heb net ook sonds enkele dagen de wildfire.
    Wat ik me wel afvraag is hoe ik die sneltoetsen (home, menu, return, search) kan verlichten?
    Die zijn bij mij altijd uit, en ik vind nergens hoe ik ze juist terug aanzet. Bij weergave is niets te vinden. Weet iemand hoe je dit doet, want het is vrij irritant dat je moet mikken als het donker is om terug naar home te gaan.
    Voor de rest is het een prachttoestel

iTrader
    10 (100%)
    amai men botten. Op Vandenborre staat em ineens nog maar voor 249€! ff 30€ goeikoper ineens ... is weer typisch een week na dat ik em ergens heb besteld

Member
    iTrader
    0
    Ik ben op zoek naar een smartphone voor rond de 250 300 euro en de Wildfire valt daarbinnen.
    Heb veel reviews gelezen, en ze zijn bijna allemaal positief. Het enige wat me tegenhoudt is de belachelijke resolutie van de ingebouwde camcorder en de lage schermresolutie (bv. vergeleken met de Samsung Jet met z'n prachtige amoled-scherm)

Wie weerlegt dit ?

iTrader
    10 (100%)
    als het je eerste smartphone is ga je echt niets merken van de lagere resolutie. Ik heb hem nu een paar dagen en voor mij is dat scherm echt top! de camcorder heb ik nog niet gebruikt, dus kan ik nx van zeggen

Member Royal Belgium's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Ik ben op zoek naar een smartphone voor rond de 250 300 euro en de Wildfire valt daarbinnen.
    Heb veel reviews gelezen, en ze zijn bijna allemaal positief. Het enige wat me tegenhoudt is de belachelijke resolutie van de ingebouwde camcorder en de lage schermresolutie (bv. vergeleken met de Samsung Jet met z'n prachtige amoled-scherm)

Wie weerlegt dit ?
    kijk simple as that, foto's zijn prachtkwaliteit. Ik trek veel foto's en upload ze dan naar facebook. voorbeeld : Inscrivez-vous sur Facebook | Facebook . Heb ik na het trekken meteen ge-upload via HTC Sense. De beelden zijn verre van slecht te noemen.

Om te filmen is hij rotslecht, maar wie heeft dat nu nodig. Als je wilt filmen gebruik je professioneler materiaal.

De resolutie om te surfen kan af en toe mee vallen, maar als je inzoomt is het allemaal heel gemakkelijk te lezen en de tekst past zich aan aan de grote van je scherm waardoor je enkel van boven naar beneden moet scrollen en niet van links naar rechts.

grtjs Nicolas G.

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door REDNIK Bekijk bericht
    amai men botten. Op Vandenborre staat em ineens nog maar voor 249! ff 30 goeikoper ineens ... is weer typisch een week na dat ik em ergens heb besteld
    verdoeme, kem hem in antwerpen gekocht aan 270 xp wel int wit da bruin ik zo lelijk

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolo amigo Bekijk bericht
    Om te filmen is hij rotslecht, maar wie heeft dat nu nodig. Als je wilt filmen gebruik je professioneler materiaal.

De resolutie om te surfen kan af en toe mee vallen, maar als je inzoomt is het allemaal heel gemakkelijk te lezen en de tekst past zich aan aan de grote van je scherm waardoor je enkel van boven naar beneden moet scrollen en niet van links naar rechts.
    Natuurlijk koop je geen smartphone om te filmen of te fotograferen. Maar als je kijkt naar het scherm van de Samsung Jet (die toch nog zo'n 30 euro goedkoper is) dan is het toch wel jammer dat de Wildfire zo slecht scoort op dat vlak. Het minpunt van de Samsung is dan weer dat het geen Android foon is. En ik weet niet waarom, maar ik beschouw Samsung nog steeds als een B-merk, ook voor bv. TV's (in tegenstelling tot A-merken zoals Philips, Nokia, Sony, enz.), ondanks het feit dat ze nu een stevige reputatie hebben opgebouwd. LG net hetzelfde, die dragen nog altijd hun "Goldstar" label mee...

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Powerwing Bekijk bericht
    Natuurlijk koop je geen smartphone om te filmen of te fotograferen. Maar als je kijkt naar het scherm van de Samsung Jet (die toch nog zo'n 30 euro goedkoper is) dan is het toch wel jammer dat de Wildfire zo slecht scoort op dat vlak. Het minpunt van de Samsung is dan weer dat het geen Android foon is. En ik weet niet waarom, maar ik beschouw Samsung nog steeds als een B-merk, ook voor bv. TV's (in tegenstelling tot A-merken zoals Philips, Nokia, Sony, enz.), ondanks het feit dat ze nu een stevige reputatie hebben opgebouwd. LG net hetzelfde, die dragen nog altijd hun "Goldstar" label mee...
    Persoonlijk ben ik geen fan van de Samsung Jet (was het, maar heb me bekeerd). Voor de rest niets tegen Samsung, ik heb een Samsung TV die echt prachtig is (Sony is gewoon een beetje overpriced maar wel in mijn ogen het beste merk), een camera van Samsung en mijn vorige gsm voor deze smartphone was ook een Samsung. LG ben ik dan geen fan van aangezien hun gsm's ook zo slecht zijn (net zoals de Samsung Star btw).

Ik ben iemand die graag foto's trekt met vrienden op uitstap, dus een ingebouwd foto-apparaat vind ik altijd wel handig, en zoals je kon zien via mijn link is de kwaliteit nu niet slecht te noemen.

Eigenlijk doet men zo onnozel over de resolutie alsof de wereld uit elkaar gaat vallen, maar als het je eerste Smartphone is valt het je heus niet op hoor.

EmP
    EmP is offline
    Member EmP's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door REDNIK Bekijk bericht
    amai men botten. Op Vandenborre staat em ineens nog maar voor 249! ff 30 goeikoper ineens ... is weer typisch een week na dat ik em ergens heb besteld
    Lang leve laagste prijs garantie

Member Reiko's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Besteld bij Vandenborre aan 249€. Natuurlijk in elk filiaal uitverkocht. Weekje wachten :/

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    131 (100%)
    Is de wildfire te doen voor te surfen? Want ben van plan om weer voor een goedkoper toestel te gaan, maar heb mijn bedenkingen bij de beperkte reso.

Member Access's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Net eens getest in de Media Markt in Hasselt en het scherm valt echt nog goed mee. Toestel werkt ook snel en gemakkelijk dus ik ga er mij waarsch volgende maand ook eentje halen .

Hij koste daar 259 EUR btw.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten