Wat gebruik je dan om je applicaties te installeren? Ik zie nergens geen verkenner op toestel om via uw sd kaart de applicaties te installeren.
heb nexus gingerbread 2.7, stel eens iets voor wat er mooier fleuriger uit ziet en een snellere opstart heeft.
Als je ROM geen file manager heeft download je er toch gewoon? En waarom zou je per se van op sd willen installeren?
Hoe installeer je applicaties gedownload, vanaf pc naar toestel, heb bv navigon gps, die kon ik installeren op mijn htc tattoo via apk file, hoe doe je dat met de hd2 als pc de toestel niet ziet? De rom heeft ook geen verkenner om door uw sd-kaart te bladeren wat ik mooi vond op de wm6.5, misschien toch maar eens kijken naar een phone 7 rom, voorlopig is android een teleurstelling, ofwel moet ik men weg nog vinden?
Ik vermoed het laatste. Het downloaden van betalende apps is trouwens illegaal.
Zeg anders welke Rom je hebt want ik ben er nog geen enkele tegen gekomen zonder file manager of usb Mount. Download voor de zekerheid toch maar eens de usb drivers (google naar android usb drivers).
Had dan toch gezegd dat er een file manager kan gedownd worden
Nu begin ik het wel plezant te vinden, apps kunnen installeren maakt het plezanter.
Heb NexusHD2-Gingerbread_V2.7_NAND__Android-2.3.4__update
Blijf het een saaie layout vinden, voorlopig hou ik het erbij, totdat ik iets anders vind dat ook mooier oogt, misschien dat ik het zo ook mooier kan maken.
:')
Saaie layout? Gij zit nog veel te veel in WM 6.5 modus. In android maakt gij de layout.
Doe hier eens wat ideetjes op:
Post your Home Screen **BE APPROPRIATE** - Page 3086 - xda-developers
Krijg geen enkel gps software werkende op de 2.3, eventjes gegoogled, schijnt echt een probleem te zijn
Zoek dan nog maar eens verder, er zijn genoeg oplossingen voor. Hier heb ik altijd binnen de minuut een locatiefix
bij mij werkt aura toch zonder problemen?
en voor layout, je hebt ook kale nexusachtige rom erop gezet
installeer es sense based (collega van mij heeft de volgende draaien, ziet er super mooi uit en stukken beter dan je wm6.5)
[23 MAY] [ZIP] HD2 CoreDroid HD GB 2.3.3 V2 EU&TMOUS[SKINNED&TWEAKED] - xda-developers
Ik krijg het scherm niet gecalibreerd voor mijn broer. Er wordt overal beschreven:
INSTELLINGEN-MEER-SCHERM..
Ik geraak zover maar er is nergens een scherm button bij mij te bespeuren???
Mvg
sorry om deze te bumpen,
ik ben van plan om een hd2 ergens 2dehands op de kop te tikken en dan een mobile 7 rom op te zetten
is er al iemand die een mobile 7 draaien hebben? gaat dit vlot op een hd2?
Android >> WM7
De HD2 heeft Android ROMs die 100% compatibel zijn, WM7 niet, toch nog redelijk wat dingen die niet werken... Ik zou het niet aanraden, Android daarentegen wel, kan me niet meer herinneren wanneer de mijne nog gecrashed is onder Android... en hij is retesnel!
Laatst gewijzigd door phixiuZ; 15 augustus 2011 om 20:47
welke rom gebruik je dan?
enige probleem met mijn plan is dat een hd2 2dehands krijgen voor een goede prijs moeilijk isen op online shops verkopen ze die al niet meer
Heb nexus gingerbread 2.3.4 op staan, laatste tijd is er de ene crash na de andere, ben aan het overwegen om een andere android op te zetten, iemand raad welke goed en stabiel is om op men HD2 op te zetten?
weet de exacte naam niet meer maar was iets met typhoon
//edit -> deze dus http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=933951
Laatst gewijzigd door AzZ_KiKr; 28 augustus 2011 om 11:05
heb mij ondertussen een hd2 tweedehands aangeschaft
en sinds vandaag draai ik de mango rtm versie
heb wel een 8 tal uu bezig geweest met alles in orde te krijgen, maar kom
draait gewoon super vind ik + volgens het os zou mijn batterij nu een dag en 14 uur meegaan (maar dat moeten we nog bezien)
pak beter dan de gewone phone7
hd2
ps : hoe lang gaat de batterij op andriod mee met normaal verbruik?
batterij is namelijk belangrijkst voor mij, gezien ik ganse dagen op de baan ben ... als blijkt dat die mango het geen dag kan uithouden vliegt het er terug af![]()
PSN Nickname = jersyi
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)