Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 82

Discussie: HTC HD2

Approved 9-lifer scipicore's schermafbeelding
    iTrader
    24 (96%)
    De makkelijkste methode is via setCPU, kost anderhalve euro in de market, maar is gratis te vinden op XDA. De batterij loopt niet sneller plat omdat hij de cpu ook onderclockt, tot iets van een 245Mhz. Wanneer je HD2 rekenkracht vereist, laat hij de frequentie steigen naar gelang de vraag. Tgoh, veilig... ik denk het wel, zolang je HD2 niet heet begint te worden is er geen probleem, als hij wel heet wordt, zet je best die ene app die zoveel verbruikt af, uiteraard ^^

Dat van die nummers op de SIM zou ik niet weten, ik ben begonnen met een verse
    Als ik dit niet heb ben ik geen approved 9-lifer.

Approved 9-lifer Nighty's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phixiuZ Bekijk bericht
    Denk dat ik deze ROM ga houden, werkt enorm goed, nog niets ondervonden van merkbare vertragingen of problemen.

Is dat overclocken naar 1.5Ghz wel veilig? En de batterij is dan waarschijnlijk ook sneller plat?

Enigste minpuntje misschien is dat hij gelijk niet meer kijkt naar de nummers op m'n simkaart, kan die gelijk nergens meer terugvinden.

Edit: Hoe overclock je trouwens? Config file aanpassen? Vind het niet onmiddellijk terug na wat google'en.
    Hallo,

Nog steeds tevreden van deze rom? ik heb morgen mijn HD2 en zou deze zo rap mogelijk op android willen laten draaien.

grtz

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Heb ook ne htc hd2, ben allesbehalve content van windows 6.5, heb es wa gezocht om over te schakelen naar android, maar als ik wist hoe, kan iemand me wegwijs maken die ervaring heeft ermee?

Member SkIpPy_UCB's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parliament Bekijk bericht
    Heb ook ne htc hd2, ben allesbehalve content van windows 6.5, heb es wa gezocht om over te schakelen naar android, maar als ik wist hoe, kan iemand me wegwijs maken die ervaring heeft ermee?
    Check de thread op xda eens. Ben zeker dat ge daar alle informatie zult vinden die ge nodig hebt. Heb al vaker info gevonden op xda die ik nergens anders vond.

Approved 9-lifer phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Gewoon veel lezen op het HD2 subforum op XDA. Probeer eens de NexusHD2-Gingerbread, deze vind ik totnutoe het beste! 100% stabiel en zr snel, echt een verademing tov winmo6.5 .

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Heb wel wat gelezen maar geraak er moeilijk aan uit, heb geen ervaring met flashen. Er zijn blijkbaar verschillende manieren, op SD of nand.....
    Zou het eens ne keer gezien moeten hebben of een duidelijke NL uitleg.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phixiuZ Bekijk bericht
    Gewoon veel lezen op het HD2 subforum op XDA. Probeer eens de NexusHD2-Gingerbread, deze vind ik totnutoe het beste! 100% stabiel en zr snel, echt een verademing tov winmo6.5 .
    Ga toch eens een poging wagen om men htc hd2 om te zetten naar android, WM6.5 sucks, maar welke versie van android is een aanrader, de gingerbread of nog een andere?
    Of, phone7, welke zouden jullie aanraden?

Approved 9-lifer phixiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    72 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door parliament Bekijk bericht
    Ga toch eens een poging wagen om men htc hd2 om te zetten naar android, WM6.5 sucks, maar welke versie van android is een aanrader, de gingerbread of nog een andere?
    Of, phone7, welke zouden jullie aanraden?
    [3.May][cLK/MAGLDR] NexusHD2-Gingerbread V2.7 [GRJ22/Android2.3.4][Kernel:tytung_r10] - xda-developers

gebruik hem nog altijd, alles werkt perfect en zeer laag batterijverbruik!

WP7 is naart schijnt ook niet slecht, maar heeft bijlange niet zoveel mogelijkheden als Android.

In die thread staat trouwens mooi uitgelegd hoe je de ROM moet flashen vanaf een stock HD2, eerst MAGLDR 1.13 installeren, dan ClockwordMod Recovery en daarna kan je de Android ROM eenvoudig flashen .
    Laatst gewijzigd door phixiuZ; 11 mei 2011 om 13:04

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Ben al begonnen met de hspl, voor dat ik verder ga, heb videos bekeken op you tube, de programmas heb ik alles gedownload, alleen da program voor te formatteren heb ik niet??
    Zou u dankbaar zijn als je de stappen wat je doet om te flashen eens gauw op in het kort in kladblok zou typen en mailen, zou het me wat gemakkelijker maken.

Member AzZ_KiKr's schermafbeelding
    iTrader
    67 (100%)
    te lui om te typen maar hier staat redelijk goede guide (en in het nederlands)
    Start nu met Android! | InterSyte Android

je kan ook andere rom gebruiken natuurlijk dan degene die ze voorstellen

trouwens in die link die poster boven je geeft, staat het ook allemaal mooi uitgelegd

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Zijn er twee manieren van flashen? MAGLDR 1.13 en cLK 1.4
    Is het voldoende dat ik een van deze twee manieren doe?
    Als ik de rom flash, moet ik de zipfile extracten of gewoon zo laten en wat moet ik selecteren?
    Er zijn handleidingen maar ik mis de echte details, bij zulke dings moet je toch wel de echte de details weten om het goed te doen.

iTrader
    24 (96%)
    Het maakt niet uit wat je gebruikt, magldr of clk, je moet sowieso cwm installeren. Daarna zet je de ganse zip op je sd kaart, start je op in cwm, Factory reset en dalvik wipe, install zip from sd card en de zip selecteren. Dat is alles.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    er staat vanalles op sd kaart, is dat een probleem of moet de rom er alleen op staan?

iTrader
    24 (96%)
    Maakt niet uit

Member
    iTrader
    2 (100%)
    wm 6.5 wordt automatisch geformatteerd tijdens flashen? als ik dit ook weet kan ik ermee beginnen denk ik?

iTrader
    24 (96%)
    Van WM zal geen spoortje meer te vinden zijn

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Tja, het lijkt toch misgegaan te zijn, heb de eerste stap uitgevoerd, telefoon opgestart en ROMUpdateUtility uitgevoerd, heeft het denk ik juist gedaan, nu krijg ik alleen maar een witte scherm met HTC op, verder kan ik nis meer doen met de telefoon.
    Laatst gewijzigd door parliament; 22 mei 2011 om 02:27

Member Dirkxke's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Draai sinds een paar weken android op mijn hd2 en vraag me nog altijd af waarom ik dat niet vroeger heb gedaan. Draait heel wat vlotter en eindelijk geen last meer van vastlopers!

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Heb de gingerbread erop gezet, had de verkeerde radioversie, op kunnen lossen, heb toch even schrik gehad. Eerste indruk, werkt soepel en snel, wel een veel tragere opstart tov wm6.5, ook een saaie scherm, die grote klok eigen aan htc is er niet meer, alles hoekig en eenvoudig.

Member
    iTrader
    2 (100%)
    Heb htc synchroon voor android gedownload maar ziet toestel niet. Hebben jullie dat probleem ook?

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten