Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Member Waterboyke's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)

Question Samsung S7550 blue earth

Haai,

Ik ga me eindelijk eens een nieuwe gsm aanschaffen want mijn Nokia 6100 is ferm versleten
    Ik zit nu al enkele uurtjes uit te zoeken welke ik ga nemen en ik heb gekozen voor de "Samsung S7550 blue earth" ! Nu voor ik over ga tot kopen wou ik toch nog even vragen hoe de ervaringen zijn met deze gsm. Zijn er hier mensen die deze gsm hebben of hadden die me hun eerlijke mening over deze gsm even willen meedelen hier a.u.b.?!
    Vind er weinig reviews over en de enkele die ik gevonden heb spreken steeds over problemen met het touchscreen, slaagt geregelt vast en hapert dikwijls ?? Is dat echt zo, want voor een gsm van +-250 euro verwacht ik toch iets deftig ?!
    Vriendelijk bedankt alvast !
    Greetz Waterboyke !!

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Voor 250 euro heb je al bijna een HTC hero of de nieuwe wildfire dat uitkomt, of de samsung galaxy spica, ... , die kan je ook altijd eens bekijken, indien android meer voor je is

Member L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    ik zou een andere gsm kiezen. Enige dat die prijs zo duur maakt is wellicht het "ecologisch aspect" en ook dat zonnepaneel aan de achterkant. Op al de rest zal er wel sterk bezuinigd geweest zijn.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten