Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 41
    Member
    iTrader
    0
    ik heb de marvel zien staan op phoneshop.nl. iemand daar ervaring mee?

Member
    iTrader
    0
    intussen nog wat rondgekeken en wifi heb ik sowieso al van het lijstje geschrapt. 3G is nagenoeg even snel en met M V heb ik ruimschoot genoeg om een maandje toe komen!

iets wat me wel wat dwars zit is die touchscreens. hoe vlot dat eigenlijk om te typen? als ik het goed voorheb heb je sommige modellen die je een digitaal azerty/qwerty klavier zodat je kan typen maar dan is waarschijnlijk je hele scherm gevuld en andere gsm's geven je dan enkel een digitaal klavier van een gsm zodat je nog steeds aangewezen bent op de soms gebrekkige T9 invoer...

andere optie is een gsm met volwaardig uitschuifbaar azerty klavier maar die zijn in mijn prijsklasse blijkbaar niet makkelijk te vinden (althans niet in combinatie met 3G!)
    enige dit ik tot nu toe gevonden heb is de LG GW520 voor 160€....

Member MarG's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Blijf van LG weg. Op het vlak van GSM's is het een sterke afrader. Ik heb zelf een LG gehad en de toestellen die bij ons in de vandenborre terugkomen zijn meestal van dat merk..

Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andy666 Bekijk bericht
    intussen nog wat rondgekeken en wifi heb ik sowieso al van het lijstje geschrapt. 3G is nagenoeg even snel en met M V heb ik ruimschoot genoeg om een maandje toe komen!
    MV heeft natuurlijk wel bijna nergens 3G, dus mss toch maar voor een toestel met WiFi gaan... Of andere provider

Approved 9-lifer Loccufier's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarG Bekijk bericht
    Blijf van LG weg. Op het vlak van GSM's is het een sterke afrader. Ik heb zelf een LG gehad en de toestellen die bij ons in de vandenborre terugkomen zijn meestal van dat merk..
    +1

In der tijd zo dom geweest om voor (toen nog) 200 euro een LG viewty te kopen. Na een paar maand moeten binnen doen om dat het touchscreen zo ontregeld was dat ik niks meer kon doen, ook niet hercalibreren. Nu steekt er een nieuw scherm in, maar er komt stof onder en er komen barsten in langs de onderkant (geen idee hoe dat komt) en dat valt niet onder de garantie :/

Mobile Vikings is een goede keuze. Overal Edge, en in de grote steden 3G. Heel tevreden van.

Ik raad je ook aan om voor een smartphone +250 euro te gaan. Kijk zeker eens naar android toestellen, de moeite waard!
    Loccufier.be - MacBook Pro

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arcan Bekijk bericht
    pdashop.be of smartphoneshop.be heel goede winkel, en snel!
    en duur!
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Member L0k1-'s schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    alternatieven dan?

Approved 9-lifer Arcan's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    en duur!
    niet waar. Soms zijn ze de goedkoopste én ze hebben promoties.
    -

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FLT Bekijk bericht
    MV heeft natuurlijk wel bijna nergens 3G, dus mss toch maar voor een toestel met WiFi gaan... Of andere provider

volgens M V zou het slechts een kwestie van enkele maanden voordat er nagenoeg overal dekking is...

Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zou er niet op rekenen. Sinds begin 2010 is er in elk geval nog niets veranderd.

Hun EDGE dekking is wel zeer goed, dus als je daarmee tevreden bent is er geen probleem natuurlijk.

Crew Member Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arcan Bekijk bericht
    niet waar. Soms zijn ze de goedkoopste én ze hebben promoties.
    wauw, een winkel met promoties. Vlug, bel de vtm, vrt en HLN. een winkel met promoties, wat een wereldnieuws!!!

Ze vragen 700! euro voor een google nexus one, terwijl die maar 425 (ong) euro kost in de US. Er is een tijd geweest dat ie zelfs 800 euro stond.

Quasi al hun gsm's zijn ruim 50-60 euro duurder dan de goedkoopste winkel uit de pricewatch van tweakers. zelfs hun nederlandse site zit ruim 20-30 euro boven de rest.
    De kapotte layout van Dark-skin beu? Installeer dan mijn style-fix. Op zoek naar betere leesbaarheid in de Light-skin? Dan is deze style-fix voor jou.

QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius

Approved 9-lifer Arcan's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    wauw, een winkel met promoties. Vlug, bel de vtm, vrt en HLN. een winkel met promoties, wat een wereldnieuws!!!

Ze vragen 700! euro voor een google nexus one, terwijl die maar 425 (ong) euro kost in de US. Er is een tijd geweest dat ie zelfs 800 euro stond.

Quasi al hun gsm's zijn ruim 50-60 euro duurder dan de goedkoopste winkel uit de pricewatch van tweakers. zelfs hun nederlandse site zit ruim 20-30 euro boven de rest.

HTC Hero Wit prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch
    Acer Liquid Wit prijzen | Mobile | Tweakers.net Pricewatch
    ...
    Mijn Acer Liquid komt van hun en deze winkel was de goedkoopste van allemaal. (Belgische scheelt mss 10-15€, btw verschil van 2%)

Ik heb nog een Sansa fuze gekocht op mp3shop.be (zelfde bedrijf) toen hij OVERAL boven de 100€ stond voor 70€ met een gratis microsd van 4gig.

duidelijk wel goedkoper dan het gemiddelde + een vlottere service+ GRATIS verzending + interessante promoties. Dus mss toch vtm, vrt en HLN bellen? En sinds wanneer vergelijkt men belgische online shops met US?

Laatst gewijzigd door Arcan; 28 mei 2010 om 16:56
    -

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Nokia Xpressmusic 5530, beetje boven je budget maar is redelijk goede gsm.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NastyDee Bekijk bericht
    Nokia Xpressmusic 5530, beetje boven je budget maar is redelijk goede gsm.

http://www.gadgetzone.nl/images/5530_3.jpg

staat nog op mijn lijstje, samen met de 5230, de LG GW520 (vanwege het volwaardige klavier!), LG Cookie plus en de nieuwe Samsung Corby met 3G.

nog chance dat ik maar begin juli thuis ben, dus heb nog wel even.

vind het wel spijtig dat de 5530 een kleiner scherm heeft dan de 5230 en ook de batterij gaat een pak minder lang mee.
    Laatst gewijzigd door FLT; 30 mei 2010 om 16:22

Approved 9-lifer vinteg's schermafbeelding
    iTrader
    37 (98%)

ook een volwassen reactie. hou er rekening mee dat zulke winkels gewoon werken dmv hog stockages van een paar modellen waar ze een lage prijs op kunnen geven. ze zijn zeker niet de goedkoopste maar verre van de duurste en soms zitten er wel eens leuke promo's tussen die wel heel hard in de prijs snijden tegenover grote electrowinkels. vandenborre etc nemen in al hun winkels maar een kleine stock op van elk model waardoor ze de gemiddelde prijs bereiken maar killer promo's zal je daar niet moeten zoeken

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten