Pagina 60 van 152 EersteEerste ... 105056575859606162636470110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.181 t/m 1.200 van 3024

Discussie: HTC Desire

Member SkIpPy_UCB's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Der is een zeer groot verschil... De CPU is echt een stuk sneller.

Approved 9-lifer cooLopke's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Weblogs
    2
    Iemand die een idee heeft wanneer de Desire komt met super AMOLED scherm?

Approved 9-lifer Corleone's schermafbeelding
    iTrader
    16 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cooLopke Bekijk bericht
    Iemand die een idee heeft wanneer de Desire komt met super AMOLED scherm?
    Er komt geen Desire met super Amoled scherm...

Member Clarkske's schermafbeelding
    iTrader
    40 (98%)
    Weet iemand een goede app voor camera/foto, want mijn camera is bugged, als ik wil filmen gaat die terug naar 'bureaublad'
    Ook was mn camera vroeger veel vloeiender dan na die update (nu lagged ie precies) ...

Member QplQyer's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cerulean Bekijk bericht
    Hmm, hij doet ambetant met mijn contacten. Sommige contacten heb ik gelinkt aan hun facebook en mail, en soms verschilt hun naam dan (bv eerst achternaam, dan voornaam) maar ge kunt zelf de weergave van de naam kiezen. Als ik dat doe verspringt hij na een tijd vaak terug naar de 'verkeerde' weergave.

Ben btw niet te spreken over batterij, ging gisteren mee van 7u tot 20u. Dacht m gewoon altijd voor t slapengaan in te steken, maar t mag dus al vroeger.

Maakt het trouwens veel uit of de internet verbinding altijd aanstaat? Ik bedoel dan vooral in verbruik van batterij en data (Mobile vikings)
    Ik weet nie hoe je het ding gebruikt, maar als je er natuurlijk constant met zit te surfen heeft hij hetzelfde verbruik als een laptop. Als je hem niet zo gebruikt, dan kan het zijn dat je een applicatie hebt geinstalleerd die zich gewoon niet goed gedraagt.

Tik eens in de dialer *#*#4636#*#* (pas op, hij delete eerst automatisch het * wanneer je dat eerste # intikt. Op de backspace knop op je scherm duwen, het # verwijderen en dan opnieuw beginnen intikken lost dat op).

Ga dan naar "Accugeschiedenis" en selecteer "Gedeeltelijk wake gebruik". Dan kan je zien of er een applicatie is die je desire voortdurend uit sleep haalt (netcounter is daar bv. berucht voor).

Member Cerulean's schermafbeelding
    iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door QplQyer Bekijk bericht
    Ik weet nie hoe je het ding gebruikt, maar als je er natuurlijk constant met zit te surfen heeft hij hetzelfde verbruik als een laptop. Als je hem niet zo gebruikt, dan kan het zijn dat je een applicatie hebt geinstalleerd die zich gewoon niet goed gedraagt.

Tik eens in de dialer *#*#4636#*#* (pas op, hij delete eerst automatisch het * wanneer je dat eerste # intikt. Op de backspace knop op je scherm duwen, het # verwijderen en dan opnieuw beginnen intikken lost dat op).
    Aha, nuttige functie, thanks.
    Er is niks dat er uitspringt eigenlijk, maar ik wel het Aandelen probleem al kunnen weghelpen, mss was dat de boosdoener (draaide constant en update constant).
    Ik heb ervoor kunnen zorgen dat dat niet meer vanzelf opstart, maar helemaal verwijderen lukt niet (lukt overigens met niks van de pre-installed apps), kan enkel de gegevens verwijderen.

SkY
    SkY is offline
    Member
    iTrader
    0
    Weet er iemand waar je goedkope screenprotectors (maar degelijke wel natuurlijk) kan kopen? Heb mijn eerste hier wat verneukt en dan kan anders misschien nog een kostelijke aandoening worden...

+ ik heb gehoord dat ze bij Belcompany (of Phonehouse) cases verkopen voor de Desire, hoe duur zijn ze daar? En welke?

Member jens1987's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Zijn screenprotectors nodig dan? Ik gebruik mijn Desire al aantal maanden, ben er niet al te voorzichtig mee, al 2x gevallen en nog geen krasje op Mss gwn lucky

Edit: link van 2p terug http://stealthguards.com/

iTrader
    30 (100%)
    Ik gebruik een screen protector, maar dit helpt wel de beeldkwaliteit om zeep... Kleuren lijken er overgesatureerd mee, is véél mooier zonder. Mss hangt dit af van het merk, als dat zo is wil ik wel een andere.
    Ik gebruik 'm omdat mijn vingers dan veel vlotter over het scherm glijden. Op dat glas is da heel wa minder.

SkY
    SkY is offline
    Member
    iTrader
    0
    Ik ben hier nog eens.

Ik zou graag connecteren met het netwerk van het werk. Om daarop in te loggen vraagt hij een username en een wachtwoord (dus mijn usernaam en wachtwoord). Op een iPhone werkt dit en vraagt hij die gegevens. Maar op mijn Desire komt dat scherm een halve seconde tevoorschijn maar krijg ik nadien direct een scherm waar ik tweemaal een nieuw wachtwoord moet ingeven... Wat dus precies op niets slaagt...

Iemand een idee hoe dit komt? En is dat een VPN netwerk? Of nog iets anders? Dan kan ik al verder zoeken in Google.

Hij heeft certificaat nodig ofzo...
    Laatst gewijzigd door SkY; 16 augustus 2010 om 13:44

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik hang op al m'n waardevolle toestellen die ik dagelijks meesleur screenprotectors, anders zit je scherm sowieso na een tijd vol me kleine krasjes die het doffer maken.
    Ikzelf gebruik een screen protector van Brando, en ben er toch serieus tevreden mee. Ik heb hem wel nooit zonder gebruikt tbh, maar de kleuren zijn in ieder geval niet slecht te noemen imo.
    Als je echt beeldkwaliteit wil, moet je bij Martin Fields zijn naar het schijnt, maar deze zijn nogal duur en niet zo zeer stevig blijkbaar. (rap krassen op de protector)

iTrader
    30 (100%)
    Ik heb zo eentje 'gratis' besteld van de site hierboven Voor iets meer dan 2 euro kunde ni sukkelen. Ben benieuwd.

Member StannY's schermafbeelding
    iTrader
    38 (98%)
    vraagje. ik heb de desire geupdated naar 2.2, werkt voor zot maar wat ik me afvraag is: hoe krijg ik een film afgespeeld die op de sdkaart staat? de afbeeldingen die in die map staan vind ik wel terug in de gallery, maar de video zelf niet...

iTrader
    30 (100%)
    Hmm mijne draait blijkbaar nog op 2.1, en als ik check of er firmware updates zijn zegt hij dat ik de meest recente versie heb gekend probleem?

Member joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Froyo update is terug offline gehaald. Je kan nog wel handmatig downloaden, een paar pagina's terug heeft iemand er een handleiding voor gezet. Is vrij simpel hoor, je moet den update downloaden en op uw sdkaart zetten. Al uw gegevens worden ook bewaard.

Member QplQyer's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StannY Bekijk bericht
    vraagje. ik heb de desire geupdated naar 2.2, werkt voor zot maar wat ik me afvraag is: hoe krijg ik een film afgespeeld die op de sdkaart staat? de afbeeldingen die in die map staan vind ik wel terug in de gallery, maar de video zelf niet...
    Gemakkelijkste weg dat ik gevonden heb is om filmpjes erop te zetten mbv het programma doubletwist.

Alternatief is om een andere videospeler te installeren vanop de market waarmee je gewoon door je bestanden kan bladeren om een film te selecteren.

iTrader
    40 (98%)
    Vraagje, de filmpjes en foto's die ik heb genomen vind ik niet terug via mijn PC? Weet iemand hoe je er aan kunt geraken?

iTrader
    30 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joriske18 Bekijk bericht
    Froyo update is terug offline gehaald. Je kan nog wel handmatig downloaden, een paar pagina's terug heeft iemand er een handleiding voor gezet. Is vrij simpel hoor, je moet den update downloaden en op uw sdkaart zetten. Al uw gegevens worden ook bewaard.
    Is er een reden voor? (bugs ofzo) Is het aan te raden om toch die 2.2 te installeren? Bedankt voor de tip alleszins.

iTrader
    40 (98%)
    Is er een reden voor? (bugs ofzo) Is het aan te raden om toch die 2.2 te installeren? Bedankt voor de tip alleszins.
    Ik heb er spijt van, mijn camera was voor de update veel vlotter... (ook aan instellingen geprutst maar helaas, maakt niet uit)

Member joriske18's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ik heb voorlopig nog niks negatief tegengekomen.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten