Er staan er trouwens ook een paar tekoop hier op het forum.![]()
Er staan er trouwens ook een paar tekoop hier op het forum.![]()
Ff een vraagje, ik verkoop m'n htc desire, ik ben hem nu aan het restoren naar fabrieksinstellingen, ik zie dat er nog steeds wat dingen op die sd kaart staan zoals backups en enkele mappen van apps die er opstonden, mag heel die sd kaart gewist worden? Of staat daar belangerijke informatie voor het toestel op?
sdcard staat geen belangrijke data op en kan gewoon geformateerd or leeggemaakt worden
Weet iemand of je de menu kleuren van de Desire kan aanpassen? Standaard is alles zwart geloof ik..![]()
Wel heb het alleszinds nog ni gevonden hoe je de menukleuren kan kiezen maar dit is zeker mogelijk met custom roms ...
Ja...ik ga idioot klinken maar wat zijn 'custom roms' ?![]()
Ik verkoop hem omdat het iphone OS mij meer ligt. Ook vind ik sommige onderdelen zoals bvb mail app overzichtelijker. Het typen vind ik ook gemakkelijker op een iPhone.
Der is een handig mail en sms client op de market die voor sommige gebruikers gemakkelijk werkt, kan wel ni op de naam komen maar heb dit gelezen op gsmarena![]()
Bouver, kunt ge wat meer uitleg geven?
Want ben ook naar een nieuwe iPhone aant kijken, en twijfel met de Desire (ook al ben ik serieuze iPhone fan)
Heb net gelachen in Genk, ik was daar ff bij Phonehouse.
Der kwam ne verkoper en die vroeg naar wat we waren aant zoeken.
Ik zei: "HTC Desire."
Die antwoordde met:
"HTC zijn slechte GSM`s, slechte kwaliteit. Moet ge niet kopen. Iphone moet ge kopen, beste GSM wat bestaat."
Dus ik haal mijn Iphone uit mijn zakken en hij was in eens stil
Ik vind het altijd hatelijk als mensen wat uit hun nek liggen lullen he... Vooral verkopers.
Ik heb hem eens goed uitgelachen en gezegd waarom IK de Desire beter vind en waarom ik over ga op de Desire. Hij kroop weg met de staart tussen de benen...
Ik was daar gewoon binnen gelopen om de Desire eens goed te bezien
En de kans is heeel groot dat mijne Iphone een van dees buiten vliegt![]()
ik heb een probleem met mijn desire:
als ik een contact toevoeg en ik kies google (zodat die aan mijn gmail is gelinkt) verdwijnt het contact van mijn telefoon vanaf google de contacten synchroniseerd. Ik ben echt ten einde raad. Wat doe ik verkeerd?
checkt is bij contacten en druk op menu
daar kan je zien wat hij allemaal moet weergeven ;-)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)