Pagina 10 van 202 Eerste ... 678910111213142060110 ... Laatste

Discussie: HTC Desire

StalkeR's schermafbeelding
    iTrader
    7 (73%)
    Hoe gaan die de datum van aankoop bepalen dan ?
    Ik spreek uit ervaring uit de IT-sector, je kan bij de fabrikant aankloppen maar je moet wel een aankoopbewijs hebben hoor
    Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

-Aardbei-'s schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door StalkeR Bekijk bericht
    Hoe gaan die de datum van aankoop bepalen dan ?
    Ik spreek uit ervaring uit de IT-sector, je kan bij de fabrikant aankloppen maar je moet wel een aankoopbewijs hebben hoor
    Ik geloof je hoor. Ik vroeg enkel of er geen enkele manier was. Bedankt dus voor het antwoord. Ik heb namelijk nog niet ingegaan op het aanbod en zal dit dus ook niet doen

Nog een vraagje voor de gelukkigen die reeds een Desire in hun bezit hebben: klopt het dat de muziekspeler wel een minpuntje is?

iTrader
    7 (73%)
    Wel als je het toestel wilt gebruiken voor in je badkamer als een geluidsysteem met de uitwendige luidspreker is het idd ni echt fameus, wil je het gebruiken met een headset is het het beste toestel dat ik al in men handen heb gehad ...
    Idd er is geen equalizer aanwezig maar daarvoor is zoals hier al aangegeven de reden dat er een speciale chip inzit waardoor je muziek automatisch "bewerkt" wordt waardoor je geen equalize nodig hebt ...
    Wil je toch een equalizer bestaan er al handige apps op de market
    1 ding moet je weten, voor Android bestaat altijd wel een oplossing

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    morgen naar de Fnac achter nen Desire, kben es benieuwd.

Zal het voorlopig wel doen zonder mobiel internet...(tenzij ik het koppel aan een wifi netwerk)

Maar ik veronderstel dat er genoeg apps en hebbedingskes zijn op het toestel zelf om mee te prutsen?
    de GPS bijvoorbeeld
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    heb mijn hero nu 6 maanden en ik pruts er nog elke dag mee. Je kan er zoveel mee doen

E-riko's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Heb den Desire net binnen en ben bezig met hem op te laden, het oranje lichtje brand, en nu is mijn vraag (blij gelijk een klein kind en ongeduldig natuurlijk) hoelang duurt het volladen van de batterij?

Ik volg dus strict de instructies: volladen van de batterij vooralleer het toestel aan te zetten.
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    lol, hoe hou jij dat uit om die daar gewoon aan de lader te laten hangen vooraleer hem eens aan te zetten?

iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Heb den Desire net binnen en ben bezig met hem op te laden, het oranje lichtje brand, en nu is mijn vraag (blij gelijk een klein kind en ongeduldig natuurlijk) hoelang duurt het volladen van de batterij?

Ik volg dus strict de instructies: volladen van de batterij vooralleer het toestel aan te zetten.
    Staat da zo in de instructies? Welke batterijen zijn dat? Normaal moogt ge die meteen gebruiken.

Bexorcist's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Normaal gezien moet je gewoon de batterij helemaal laten leeggaan in het begin en vervolgens een 12 tal uurtjes laten opladen. Althans zo vertelde men mij sinds jaren
    PC: Asus P8P67 Pro//i7-2600K @ 3,40Ghz//2x4 GB Corsair DDR3 Ram//1x250GB Samsung 840EVO SSD //2x1TB Samsung HD//1x2TB Western Digital HD//MSI GTX780 Twin Frozr
    DJ: Pioneer DDJ-SX//Macbook Pro 13"//Traktor Kontrol F1//Traktor Kontrol X1 MK2//2 x Synq XTRM-1//Sennheiser HD25-C II
    Gitaar: Fender Stratocaster (Black-White)//Gretsch Pro Jet (Silver Sparkle)//Fender 60W DeVille 4x10//Peavey Stereo Chorus 212//Boss GT-10//Boss RC20XL

iTrader
    7 (73%)
    Neen, er staat duidelijk in het boekje dat je hem de eerste keer zeker 3u moet opladen !
    Ik raad je aan de eerste 5 keer de volledige cyclus te herhalen, dus volledig ontladen en opladen ...
    Dit voor de optimalisatie van je batterij ...
    Een normale charge duurt ongeveer 2uur

Obviously's schermafbeelding
    iTrader
    44 (100%)
    Neen, er staat duidelijk in het boekje dat je hem de eerste keer zeker 3u moet opladen !
    Ik raad je aan de eerste 5 keer de volledige cyclus te herhalen, dus volledig ontladen en opladen ...
    Dit voor de optimalisatie van je batterij ...
    Een normale charge duurt ongeveer 2uur
    Gho, hierover heb ik al veel gelezen, sommigen zeggen dat je hem onmiddellijk mag gebruiken (de desire is al out of the box voor 50 % opgeladen), andere zeggen dan weer dat je hem 3u/6u/12u moet laten opladen de eerste maal.

Ook heb ik dan weer gelezen dat het niet goed is om je batterij helemaal leeg te laten lopen, dat je hem beter af en toe eens oplaadt, ...
    sowieso: S-O-W-I-E-S-O (grootste frustratie in heel mijn leven)

narcisme viert hoogtij

FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Obviously Bekijk bericht
    Ook heb ik dan weer gelezen dat het niet goed is om je batterij helemaal leeg te laten lopen, dat je hem beter af en toe eens oplaadt, ...
    Zo is het

Je mag die wel eens volledig laten leeglopen maar zeker niet te vaak. Als je hem laat leeglopen wordt de batterijteller gereset (want na een tijd kan die wel eens verkeerd gaan lopen).

Bexorcist's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dus als ik morgen m'n HTC Desire ga halen, mag ik hem niet direct opzetten? OF gewoon in de pries steken en dan eventueel opzetten mss?
    PC: Asus P8P67 Pro//i7-2600K @ 3,40Ghz//2x4 GB Corsair DDR3 Ram//1x250GB Samsung 840EVO SSD //2x1TB Samsung HD//1x2TB Western Digital HD//MSI GTX780 Twin Frozr
    DJ: Pioneer DDJ-SX//Macbook Pro 13"//Traktor Kontrol F1//Traktor Kontrol X1 MK2//2 x Synq XTRM-1//Sennheiser HD25-C II
    Gitaar: Fender Stratocaster (Black-White)//Gretsch Pro Jet (Silver Sparkle)//Fender 60W DeVille 4x10//Peavey Stereo Chorus 212//Boss GT-10//Boss RC20XL

iTrader
    7 (73%)
    opzetten mag wel MAAR hij moet eerst 3u laden ...
    En rooie-dude ik heb in de verkoop gestaan, heb mensen van nokia,SE,HTC je noem maar op bij mij gehad en die vertelden allemaal hetzelfde ....
    Eerste 4-5 keer die cyclus herhalen en daarna doe je in principe met je batterij wat je wil

FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    eerste 4-5 keer die cyclus herhalen en daarna doe je in principe met je batterij wat je wil
    Voor de 10000000000ste keer: dat WAS zo bij NiCd batterijen (die wel nog steeds voorkomen in de goedkopere toestellen), bij Li Ion is dit NIET meer nodig.

Preparing new lithium-ion for use

Unlike nickel and lead-based batteries, a new lithium-ion pack does not need cycling through charging and discharging. Priming will make little difference because the maximum capacity of lithium-ion is available right from the beginning. Neither does a full discharge improve the capacity of a faded pack. However, a full discharge/charge will reset the digital circuit of a 'smart' battery to improve the state-of-charge estimation
    Charging lithium-ion batteries

Dit is zo'n fabeltje dat blijft meegaan als dat van meer RAM beschikbaar gelijk staat aan een sneller toestel. Wrong wrong wrong...
    Laatst gewijzigd door FLT; 7 mei 2010 om 17:48

Pagina 10 van 202 Eerste ... 678910111213142060110 ... Laatste

Regels voor berichten