Is het een groot nadeel om een smartphone te kopen die geen update naar 4.0 krijgt (Galaxy S+)? Ik gok dat ik dan in de toekomst minder apps zal kunnen installeren die alleen op 4.0 draaien, of gaan de apps voor de oudere android-versies dan stilaan verdwijnen/niet meer functioneren?
Ik snap ni goed wat de S Plus zo aantrekkelijk maakt, of het moet zijn dat ge die voor veel minder dan 250 kunt kopen? Toch echt outdated specs, staat even duur als pakweg 8 maand geleden ook.
Ik vraag het mij echt af, want hij is echt populair, maar waarom dan?
Ik snap niet hoe het komt dat die niet gezakt is, integendeel, die staat precies hoger dan 8 maand geleden. Ik heb 8 maand geleden Nexus S gekocht voor €270, maar die kan wel nog mee. Google Chrome gaat daar ook op en runt nu Jelly Bean. Heerlijk vlot ivm ICS.
De shooter Dead Trigger is gratis geworden trouwens (omdat em zelfs aan 99 cent te veel gepirate werd, jullie zouden jullie allemaal moeten schamen!)
2 levels gespeeld en buiten de irritante touch controls (zoals in elke shooter eigenlijk) was het wel vermakelijk.
https://play.google.com/store/apps/d...es.deadtrigger
Zijn er btw nog leuke (en mooie) shooters die goed werken met een controller? Shadowgun, Max Payne, GTA3 en Dead Space (al heb ik die laatste nog nooit met controller geprobeerd, werkt dat eigenlijk?) heb ik al.
Ik had hem ook gepirateerdHun bedoeling was trouwens om dat gratis aan te bieden en volledig op microtransacties te werken, maar eerst hebben ze er geld voor gevraagd zodat ze nu met dit verhaaltje kunnen komen.
Gebrekkig Engels + vorte microtransacties die ze u bijna door uw strot duwen. No thanks.Gameplay is wel oké maar variatie zit er ook niet in. Waardeloze ontwikkelaar imo.
Geen idee over de controller-vraag.
welk is een goed app om te zien of ik op 3g of edgde zit?
Staat dat niet gewoon rechtsboven in uw notificatiebar? Of bedoel je als je internet af hebt staan?
ik wil weten hoe ik zie of ik op edge of 3G zit,staat 3G altijd standaard aan,ik had hiervoor iphone en daar kon je 3G aan/uit zetten![]()
Je kan toch duidelijk het verschil zien tussen E, 3G en H?
Op dit moment bekijken 3 gebruikers deze discussie. (1 leden en 2 gasten)