Nieuwe Dolphin browser klopt ze allemaal!!
Nieuwe Dolphin browser klopt ze allemaal! - Vlandroid » Vlandroid
Nieuwe Dolphin browser klopt ze allemaal!!
Nieuwe Dolphin browser klopt ze allemaal! - Vlandroid » Vlandroid
dubbel
Laatst gewijzigd door malinwa001; 21 juni 2012 om 17:26 Reden: dubbel :(
Kent er iemand een gmail en gcalendar widget die werken op elke launcher? (dus zonder go launcher, die veel te veel geheugen inneemt)
Ik heb simpele calender widget voor mn gmail kalender. Best tevreden van...
Of bedoel je dat niet?
de standaard widgets van google zelf voor gmail en google calendar vereisen dat je de go launcher gebruikt, maar ik ben nu aant zien om over te stappen op de veel lichtere Zeam launcher die hierboven vermeld staat. Ik zoek dus een goed alternatief dat ongeveer dezelfde functionaliteit heeft (mail en calendar op homescreens kunnen tonen) zonder alle andere toeters en bellen van de go launcher.
Der zit toch standaard in je Android rom een widget voor gmail en Calendar? Of gebruikt ge ne custom rom? If so flash dan nekeer een andere GAPPS die volledig is.
Die zit er in elke standaard rom bij als ge de Google launcher gebruikt, en das nu net wat ik niet wil.
Ik gebruik al tijden Smooth Calendar.
ik heb nu buienalarm geinstalleerd maar je kan helemaal niet ver vooruit in de tijd kijken.
iemand een goede app waarmee dat wel kan?
dat je toch enkele uren, liefst de volledige dag kan zien?
Vanaf vandaag is Avertinoo beschikbaar op Android. Avertinoo Apps - Android
Iemand die deze gaat aanschaffen? Of zijn er mss iPhone gebruikers () die deze app hebben en er tevreden van zijn?
Ik gebruik ook Buienalarm met Rainy Days.
Buienalarm kan je instellen dat hij 2u op voorhand waarschuwingen geeft.
Rainy Days laat maar 1uur vooruit kijken, maar als je de kaart uitzoomt kan je wel ongeveer inschatten naar waar de regen zich verplaatst.
Denk niet dat er een app is waarbij je een hele dag kan voorspellen. Zelfs de weermannen kunnen dat van tijd niet![]()
Ik gebruik de widget aix water. Als er regen voorspeld is zal dat in blauw aangeduid worden. Werkt zeer goed naar mijn mening.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
Kent iemand een goeie app om raw photos te bekijken? Eerste korte zoektocht levert niks op
Beta testers nodig
?
Verstuurd van mijn HTC One X met Tapatalk
Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)