Voor boeken gebruik ik Aldiko, maar ik heb echt geen idee van die mobi bestanden, ik zou niet eens weten wat het is.
Voor boeken gebruik ik Aldiko, maar ik heb echt geen idee van die mobi bestanden, ik zou niet eens weten wat het is.
Een opsomming van mijn gebruikte apps:
Meridian: veel filmbestanden ondersteund + srt bestanden.
Foursquare: toffe manier om met je vrienden in contact te blijven, helemaal anders dan de overbevolkte/overhypte facebook, twitter,...
Winamp: goed programma voor muziek. Brotip: mogelijk om een widget op je lockscreen te plaatsen om een liedje verder te klikken zonder te ontgrendelen,...
Navfree world: gratis gps (kaarten op sd). Alleen internet nodig bij zoeken van bestemming.
Gmote (ook op je pc): je gsm gebruiken als afstandsbediening/touchpad.
Advanced Task Killer Free: je ongebruikte apps killen (of alles voor je een zware opent) om ram (en batterij) te sparen.
Quick Settings: snel overzicht van je batterijverbruik, functies (wifi, bluetooth,...), ingebouwde zaklamp,...
Aldiko: boeken (epub, pdf,...) lezen (niet echt op gsm, vooral op zo'n goedkope android tablet)
Ik heb een HTC desire Z, door dit forum te volgen heb ik al veel geprobeerd en vele applicaties getest. Nu werkt men gsm wel zeeeeeeeer traag. iemand een idee wat ik kan doen? Het is niet dat hij volstaat want nog niet de helft van men geheugen wordt gebruikt. en applicaties werden verwijderd
Kheb eens op google gekeken om te rooten, maar er zijn nogal veel mogelijkheden. een idee welke de beste is?
kijk op xda naar verschillende roms .
indien Cynagenmod beschikbaar is , kan je die eens proberen , zijn over het algemeen goede roms![]()
Carat : Waarom loopt mijn batterij zo snel leeg? Vind de oorzaak
Carat een nieuwe oplossing voor batterij problemen! Andere manier van werken dan de meeste 'taskkillers'
Carat : Waarom loopt mijn batterij zo snel leeg? Vind de oorzaak
Carat een nieuwe oplossing voor batterij problemen! Andere manier van werken dan de meeste 'taskkillers'
een andere launcher gebruiken. Vereist geen root en is mogelijk zelfs spaarzamer met de batterij.
Go launcher Ex: zeer uitgebreid, zeer veel themes beschikbaar, maar als ge beperkte ruimte hebt op uw gsm, niet aan te raden.
Zeam Launcher: ultra lichte launcher zonder veel tralala. Deze gebruik ik nu.
Het nadeel van launchers is dat ze niet altijd overweg kunnen met de bijgeleverde widgets, bv htc-sense widgets. (wat jammer is want de htc-agenda widget is superhandig)
Als ik mijn simkaart even im mn tablet steek en whats app installeer. Zal die dan nog werken als ik mn simkaart terug verwijder?
Ik vermoed van niet.
Aangezien Whatsapp kijkt welke vrienden da op u simkaart staan ook whatsapp hebben.
Werkt dus via simkaart gegevens.
Als ge u simkaart uit uw tablet haalt , gaat ge ni meer kunnen praten op whatsapp met die mensen op u tablet..
Volgens mij werkt Whatsapp ook zonder SIMkaart... (eens het geinstalleerd is)
Op dit moment bekijken 2 gebruikers deze discussie. (1 leden en 1 gasten)