Pagina 177 van 351 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187227277 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.641 t/m 2.655 van 5255

Discussie: Google Android Apps

Member
    iTrader
    1 (67%)
    Weet iemand wat de beste app is om muziek af te spelen? De standaard muziekspeler van m'n Desire S trekt namelijk op niet veel vind ik..

Member StalkeR's schermafbeelding
    iTrader
    7 (73%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leseppe Bekijk bericht
    Weet iemand wat de beste app is om muziek af te spelen? De standaard muziekspeler van m'n Desire S trekt namelijk op niet veel vind ik..
    Winamp
    Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

Member hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    ik gebruikt(e):

Songbird
    Doubletwist
    Winamp (betaalde)

Winamp valt bij mij af door hun slechte podcast ondersteuning. Ik gebruik nog altijd Doubletwist op de Pc omdat het synced met Itunes. Helaas ben ik op de telefoon moeten overschakelen op Songbird app ipv van de Doubletwist app.

Reden: muziek streaming via bluetooth.

Ik heb de philips fidelio speakerdock en wanneer ik muziek of podcast pauzeer en terug opzet met mijn afstandbediening de standaard android musicplayer dan opstart. (Enorm irriterend)

Schijnt een bug te zijn in Android in combiniatie met bluetooth. Ook als ik in de auto via bluetooth verbinding maakt met mijn autoradio gebeurt dit. Behalve als ik songbird als hoofdplayer instel gebeurt dit niet meer.

Ik gebruik cyanogenmod 7 als iemand nog tips heeft zodat ik alsnog Doubletwist kan gebruiken zal ik zeer dankbaar zijn.

Member Beantje's schermafbeelding
    iTrader
    53 (90%)
    kent er hier iemand een app of een manier hoe je alles automatisch synchroniseert met je pc, bv je hebt een map MUZIEK en als je dan in de buurt komt met je gsm en je wifi staat aan dat hij de map auto update en zoekt achter nieuwe files in die map ?

mvg
    -_┬░

Approved 9-lifer Arcan's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk bericht
    wat ook een leuke app is waarbij je de camera gebruikt is camscanner
    https://market.android.com/details?i...Ftc2Nhbm5lciJd
    wat een zalige app! thx voor de tip
    -

Approved 9-lifer Arcan's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    net TVgids erop gezet. Echt vet, je kan zelfs herinneringen instellen!
    https://market.android.com/details?i...50dmdpZHNiZSJd
    -

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door furiuZ Bekijk bericht
    Zal het eens bekijken. thnx

edit: is deze een beetje batterij-zuinig?
    Geen idee, in de auto hangt hij altijd aan de lader als ik die soort programma's gebruik.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
    PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 jet black // 500gb HDD // PS3 fat (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

Approved 9-lifer Liquid Li0n's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Ik wil icoyote kopen maar als ik in het buitenland ben wil ik hier gerust voor roamen maar dan zou ik willen dat enkel icoyote internet gebruikt en hij dus niet checkt op facebook of mail updates e.d..kan ik dat ergens instellen of is er een app voor?

PSn: Liquid_Li0n | Gamertag: Liquid Li0n | PS4, PS3 & PSP Specs: 55" 1080p 3DTV // DTS 7.1 surround // PS4 jet black // 500gb HDD // PS3 fat (60gb versie) // 200gb HDD // PSP 2001

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hydrotherion Bekijk bericht
    ik gebruikt(e):

Songbird
    Doubletwist
    Winamp (betaalde)

Winamp valt bij mij af door hun slechte podcast ondersteuning. Ik gebruik nog altijd Doubletwist op de Pc omdat het synced met Itunes. Helaas ben ik op de telefoon moeten overschakelen op Songbird app ipv van de Doubletwist app.

Reden: muziek streaming via bluetooth.

Ik heb de philips fidelio speakerdock en wanneer ik muziek of podcast pauzeer en terug opzet met mijn afstandbediening de standaard android musicplayer dan opstart. (Enorm irriterend)

Schijnt een bug te zijn in Android in combiniatie met bluetooth. Ook als ik in de auto via bluetooth verbinding maakt met mijn autoradio gebeurt dit. Behalve als ik songbird als hoofdplayer instel gebeurt dit niet meer.

Ik gebruik cyanogenmod 7 als iemand nog tips heeft zodat ik alsnog Doubletwist kan gebruiken zal ik zeer dankbaar zijn.
    Met titanium backup je stock muziek speler verwijderen, en ook je andere muziek speler, zodat je alleen nog doubletwist hebt?
    Ik was vandaag even aan het spelen met tasker en wou mijn music player laten spelen maar hij liet altijd de standaard spelen, na het verwijderen van de stock music player werkte het gewoon zoals ik wou.

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beantje Bekijk bericht
    kent er hier iemand een app of een manier hoe je alles automatisch synchroniseert met je pc, bv je hebt een map MUZIEK en als je dan in de buurt komt met je gsm en je wifi staat aan dat hij de map auto update en zoekt achter nieuwe files in die map ?

mvg
    ook wel interesse

Voorlopig is het hier swiftp (app) + fireftp (firefox)

Member furiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik wil icoyote kopen maar als ik in het buitenland ben wil ik hier gerust voor roamen maar dan zou ik willen dat enkel icoyote internet gebruikt en hij dus niet checkt op facebook of mail updates e.d..kan ik dat ergens instellen of is er een app voor?

Bij mijn HTC kan ik synchronisatie uitschakelen zodat hij totaal niets update zodra hij online gaat. Weet niet als bij u ook zoiets bestaat?

Member MitCh's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Weet er iemand hoe ik automatisch mijn locatie meedeel als ik iets post via mijn smartphone met facebookapp op facebook? (In de buurt van...) Bij mij komt er zelfs niet op dat het gepost is door mobiel? Moet ik iets enablen ofzo? Of moet ik telkens op dat plaatsen icoontje klikken en mijn locatie telkens zelf intypen & toevoegen ofzo?

Member Greenie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beantje Bekijk bericht

mvg
    Sugarsync gevonden
    Nog zelf niet getest echter

Nuja het is meer iets ala dropbox dus ...
    edit: en hij gebruikt dus ook het net.
    maw: niet wat je zoekt (of ik voor that matter )

Member hydrotherion's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    @kryptz

thx voor de tip. Ik heb de pro versie gekocht en daarmee heb ik de player bevroren.
    Zal eens nu eens zien of ik terug naar Doubletwist kan gaan.

Member dev!lke's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    ik ga die app hier ook eens zetten, voor de mensen die niet in het S2 topic kijken:

de gratis app Screen Filter (kwam erop door te zoeken op "brightness" in de market)

https://market.android.com/details?i...r&rdot=1&pli=1

deze app gaat verder dan de minimumsetting, je kan zelfs je scherm op volledig donker zetten, uit dus en dan zit er een veiligheid in dat het automatisch binnen 10seconden wordt trg gezet naar zoals het voor de aanpassing was, bij mij staat hij snachts nu nog donkerder dan in die 10 seconden voor de gsm op standby staat.

ook batterijwinst daardoor uiteraard
    merkt ge batterij winst hierdoor? Heb gelezen dat er enkel batterij winst zou zijn op Amoled en niet bij super lcd (wat mijn gsm heeft).

PSN: jeffrey759 / PS4: Project Cars - The Witcher 3 - Elder Scrolls Online ( Aldmeri Dominion - Sorcerer) - Dying Light

Pagina 177 van 351 EersteEerste ... 77127167173174175176177178179180181187227277 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten