Ipv extra apps te installeren om dat allemaal te blokkeren zoek je beter de reden waarom je mobiel internet vanzelf aangezet wordt.
gebeurt meestal (altijd) als gsm aan lader zit en ik unlock hem ... dan zet hij ook wifi aan. en ik denk er niet altijd aan om 's morgens wifi uit te zetten (internet valt meer op).
dus als jij me kan vertellen wat ik hieraan kan doen zodat ik gsm kan gebruiken zonder internet terwijl die aan het opladen is zal ik dat graag proberen
1x uitschakelen dat gaat, maar als gsm in de namiddag aan het opladen is wordt het irritanter.
(en veel gedownlaode apps staan er niet op: brightness level, currentwidget, esfile explorer, handcent, hotmail, opera, no frills cpu, quick boot, syncmypix, titanium back-up, superuser)
Iemand suggesties voor 'n leuke wallpaper-app voor de SGS2?
Zedge Applicatie , daar staan genoeg wallpapers op![]()
Thanks, 'k zal het eens bekijken ^^
Is er zo geen applicatie die elke dag een andere walpaper at random op je scherm tovert. Ik heb zo een app op mijn touchpad en dat zijn meestal wel mooie walpapers...
de mobile vikings for android ap zegt me dat ik telefoonnumber moet instelling waar doe ik dit?
ben ingelogd met mijn MV account
Is dat niet in de app zelf?
Welk programma gebruiken jullie voor jullie hotmail account?
Ik ben opzoek naar een programma dat direct je mails binnen haalt zodra er zijn.
Want op men Galaxy S3 de e-mail client kan dat maar vanaf om de 5 minuten.
Of gaat dit ook daar?
Ik gebruik gewoon de standaard mail app van android![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)