Iemand die een goeie en handige Profile Manager weet?
Iemand die een goeie en handige Profile Manager weet?
Dit is misschien iets voor jou. Ik gebruikte hem om te joggen maar je kan kiezen voor wat je hem gebruikt. Kan ook voor de moto als ik me niet vergis, brandstofverbruik en dergelijke is ook te berekenen.
https://play.google.com/store/apps/d...m15dHJhY2tzIl0.
Aggregator voor rss feeds ( handig voor bvb de politiecontrole feed gratis te lezen)
Update : Politiecontrole gratis op je android phone !!!!! - Vlandroid » Vlandroid
Dat moet ik nog eens bekijken. Thx
Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk
mijn vriendin gaat volgende week een abo hebben bij TN mobile, met zo een abo van 20 euro, waarbij je 120 minuten kan bellen of xxx sms'en sturen. Maar kan iemand een app aanraden die zoiets zou kunnen bijhouden en op tijd een alert kan sturen wanneer ze daarover dreigt te gaan?
3G watchdog. Of ICS flashen, daar zit dat standaard in.
Edit: net gezien dat het over de minuten/smsen gaat. Nvm dus..
Laatst gewijzigd door Oct; 25 mei 2012 om 10:14
Minutes Watchdog
This application gives you more control over your monthly free-minute limit. You may add a widget to your desktop and observe your usage of minutes.
By default, Minutes Watchdog counts only used minutes, but you can enable SMS option. With SMS enabled it will count SMS messages as well (one minute can be used as more than one SMS message).
Voor wie nog op zoek is naar games: http://www.becausewemay.com/index.html
Droidstats kan da ook. Gebruik ikzelf en heel content van.
Klein widget op homepage en ge kunt instellen hoe snel hij moet updaten etc.
ok perfect, zal ik volgende week nazien
Deze onlangs eens uitgetest:
Speed Up Your Internet APK | APKDOT
SpeedUP, snelheid van mijn mobiel internet getest met speedtest.net app en was toch een verbetering van +/- 15% a 20%...
Is de google maps navigatie goed?
Ik zou graag een android kopen maar ik gebruik al jaren mijn nokia met Ovi maps.
Ik heb eens google navigation getest maar toen was dit enkel bovenaanzicht? (ik zou graag dit hebben:http://www.gsmdome.com/wp-content/up...e02_lowres.jpg)
En nog een vraag, kan je per land apart de kaarten downloaden?
Alvast bedankt!![]()
Google navigation werkt zeer goed! Ik gebruik het al een groot half jaar en ik heb geen klachten. Af en toe doet het eens raar of neemt hij een kleine ommeweg, maar ik raak altijd waar ik moet zijn. Bovendien is het gratis! Het werkt ook zeer goed samen met google maps, wat soms echt heel handig kan zijn.
Het is wel een online gps. In theorie kan je er dus de hele wereld mee rond zolang internetverbinding hebt. Dat kan soms wel duur uitvallen in het buitenland. Je kan wel je kaarten in cache steken als je een bepaalde route gaat doen (en dus vooraf downloaden), maar ik weet niet hoe goed dit werkt. Ik heb het nog nooit getest.
Er zijn ook offline gpsen beschikbaar voor android. Die zijj uiteraard betalend (€40-€60), maar ik denk wel dat het nog altijd goedkoper uitkomt dan een gps kopen.
Ps: navigation is ook perfect bruikbaar als wandel gps (geen idee hoe dat bij ovi is). Zit je in een stad die je niet goed kent en je zoek een winkel of restaurant dan kan je die googelen of zoeken in google places en vandaar kan je rechtstreeks naar je gps. Simpel, maar heel handig.
Sent from my GT-I9001 using Tapatalk 2
Asus P8P67 Pro // i7-2600K @3.40GHz // 2x 4GB Corsair Vengeance DDR3 1600 // AMD Radeon HD 6990 // 120GB OCZ Vertex 2 // Seagate 1TB // G110 Keyboard // G500 Mouse // Corsair Vengeance 1500
Headset
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)