Pagina 137 van 351 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.055 van 5255

Discussie: Google Android Apps

Member SiRdeK's schermafbeelding
    iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WarBlade Bekijk bericht
    Heb je eigenlijk ook antivirus- en defragmentatieprogramma's nodig op een Android? Of zijn zulke programma's een beetje overbodig?
    Mijn berichten bleven crashen doordat ik avg antivirus had dus overbodig en werkt niet.
    After all... We all get thirsty sometimes

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door furiuZ Bekijk bericht
    Bij berichte type, bv als ik 'mee' wil typen blijft hij 'nee' als 1ste keuzen nemen. Kunt ge dit op een of andere manier aanpasse of is hier iets van een app bij nodig...?
    Er zijn toetsenborden zoals Smart Keyboard pro die onthouden welke woorden je meer gebruikt en dan gaan die eerder opduiken in je suggesties.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

Approved 9-lifer WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Muscleduck Bekijk bericht
    VOLLEDIG overbodig.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SiRdeK Bekijk bericht
    Mijn berichten bleven crashen doordat ik avg antivirus had dus overbodig en werkt niet.
    Ok, bedankt!
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ O_o ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Warcraft 4 ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Nintendo 3DS Friend Code: 2981-6132-1443 / PM me! ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··

Approved 9-lifer WarBlade's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Bestaat er voor Android eigenlijk zoiets als Nokia Sensor: Nokia Sensor - Wikipedia, the free encyclopedia?

Nokia Sensor is designed to promote spontaneous communication between users in sociable settings such as bars, nightclubs and railway platforms, business functions etc. Bluetooth wireless technology is used to detect the presence of other suitably enabled mobile phones located within a radius of 10 meters.
    Zou wel tof zijn om zo spontane contacten te leggen (met het andere geslacht)...
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ O_o ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Warcraft 4 ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··
    · ··^v´¯`×)(¯`·._.·[ Nintendo 3DS Friend Code: 2981-6132-1443 / PM me! ]·._.·´¯)(×´¯`v^· ··

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Zijn hier mensen die facebook messenger hebben?
    Ik heb het sinds eergisteren ofzo en als ik een bericht krijg op facebook krijg ik helemaal geen melding op m'n gsm. Enkel als ik de app open en refresh krijg ik het bericht binnen. Nog mensen met hetzelfde probleem?

iTrader
    53 (100%)
    Vandaag nieuwe launcher ontdekt: Launcher 7. WP7 look

Zo ziet mijn eruit:

Dat ding rechtonder op de eerste foto is iets wat normaal beweegt Een folder met games.

Member ndpix's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kryptz Bekijk bericht
    Zijn hier mensen die facebook messenger hebben?
    Ik heb het sinds eergisteren ofzo en als ik een bericht krijg op facebook krijg ik helemaal geen melding op m'n gsm. Enkel als ik de app open en refresh krijg ik het bericht binnen. Nog mensen met hetzelfde probleem?
    Ik werk wel met Facebook for Androidn, maar ik had dat ook en het kwam omdat ik een uitnodiging gekregen had voor een evenement Allé, ik denk toch dat het dit is, want ik heb het niet meer sinds ik de uitnodigingen geannuleerd heb op FB zelf.

Member ndpix's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door revmit Bekijk bericht
    Ziet er cool uit Lets install!!!

Misschien eens tijd om de andere te verwijderen Heb nu Swype, Go, Swiftkey en nu ook Touchpal staan...

Member the_fox's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SiRdeK Bekijk bericht
    Vandaag nieuwe launcher ontdekt: Launcher 7. WP7 look
    Wat mij echt stoort (en zal waarschijnlijk persoonlijk zijn), maar wel vlug aan te passen is: meng geen engels met nederlands aub.
    Ik heb het dan over Maps, Market, Games <> Instellingen, Muziek, Galerij. Is imho geen zicht

Member Tremium's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the_fox Bekijk bericht
    Wat mij echt stoort (en zal waarschijnlijk persoonlijk zijn), maar wel vlug aan te passen is: meng geen engels met nederlands aub.
    Ik heb het dan over Maps, Market, Games <> Instellingen, Muziek, Galerij. Is imho geen zicht
    Herkenbaar, al gebruik ik nu MIUI in het Engels omdat de Nederlandse vertaling maar zwakjes is .
    Al lijkt, nu ik het nakijk, alles wel in het Engels te staan dus eigenlijk is er geen probleem .

Approved 9-lifer Muscleduck's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Maps en Market zijn namen in deze context he.
    Raptr | Steam | PSN | Last.FM | Mobile Vikings | Generation Connect | Duty Calculator | Spam
    i5 2500K | 16 GB Kingston HyperX | 590 GTX

iTrader
    53 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tremium Bekijk bericht
    Herkenbaar, al gebruik ik nu MIUI in het Engels omdat de Nederlandse vertaling maar zwakjes is .
    Al lijkt, nu ik het nakijk, alles wel in het Engels te staan dus eigenlijk is er geen probleem .
    Ik weet niet, maar kaarten of mappen en markt of winkel klinkt zo belachelijk

edit: was dus bedoeld op post boven u maar ik ben te lui om het aan te passen

Member Infect3d's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb een vraag een maat van mij zou de Galaxy Gio willen kopen. Maar nu heb ik gehoord dat sommige apps een bepaalde resolutie niet ondersteunen. Aangezien de Gio een resolutie heeft van 480x320. Nu is mijn vraag: zijn er veel apps die geen 480x320 ondersteunen?
    Skate hard!
    Skate or die!

Member furiuZ's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Wel jammer dat ge alleen met creditkaarte in die market kunt betalen. Ze zoude toch of via sms of via paypal als optie er bij moete zette imo.

Edit: zie wel dat er bij veel zo directpay is dat ge wel met paypal kunt, niks gezegd dus nice
    Laatst gewijzigd door furiuZ; 12 september 2011 om 21:43
    Kawasaki Z750 '09

Member
    iTrader
    0
    Ik weet niet of het hier juist staat. Heb sinds gisteren een sony ericsson x8 gekocht. Hier draait op dit moment android 2.1 op. Het lukt mij niet om videofragmenten van videozone vrt te openen. Hoe kan ik dit oplossen?

Pagina 137 van 351 EersteEerste ... 3787127133134135136137138139140141147187237 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten