SIM besteld... op 5/3/09 krijg ik mijn kaartje toegestuurd.
EDIT: Whoops er stond 3/5, wat natuurlijk inderdaad laat zou zijn...![]()
Nu dus verandert naar 5/3
Laatst gewijzigd door NeoCracer; 5 februari 2009 om 19:24
Wow in mei pas, het duurt wel lang eer je je sim hebt heIk heb mijn in maart, ik dacht eerst dat het een fout was, haha
Maar mag nog blij zijn dus
![]()
pffft, ik dacht dat ik mijn sim maandag (start van februari dus) gewoon in de bus ging krijgen. Speciaal mijn oude kaart niet herladen enz. Nu moet ik nog een maandje wachten![]()
Ik denk dat ik een van de eerste word. Had ook direct na hun mail bevestigdOp 24/02/2009 zal uw SIM kaart door ons verstuurd worden.![]()
IEmand al iets gekregen ?
Ik heb deze mail gekregen dat ik het morgen krijg :
Hallo Bumba007! Goed nieuws! Je Mobile Vikings SIM kaart werd zojuist verzonden naar het volgende adres:
2830 Willebroek
België
Je kan het pakketje morgen (of de volgende werkdag) verwachten. Met vriendelijke groeten,Het Mobile Vikings teamhttp://mobilevikings.com
@bumba, op facebook is een groep over Mobile Vikings, waar al mensen hun kaart hebben gekregen.
Ook handig voor tips en tricks![]()
hallo, als ik nu mijn mobile vikings kaart bestel kan ik dan nog gewoon gebruik blijven maken van mijn mobistar kaart tot dat mijn belkrediet op is?
ik heb me sim binnen =)
vader van een vriendin van mij van citylife (mobile vikings dus). kheb nog 4 codes. pm ma.
ik kom van BASE mania (15euro = 15000 sms)
de MV sim geactiveerd. de BASE sim werkt gewoon nog?
allee xperia is juust gister kapot gegaan
Ik snap het niet echt... ATM heb ik Pay & Go generation... Als ik nu wil overstappen naar Mobile Vikings, dan heb ik geen 5000 gratis smsen meer, maar de voordelen van Mobile Vikings...? En ik behoud gewoon hetzelfde nummer van mijn Pay & Go kaart?
Ik ben tevreden van mobilevikings.
Ik bel denk ik per maand max 20minuten denk ik en uitzonderlijk eens 40-50tal minuten dus daar zit ik al goed mee.
1000 smsen ieder maand kom ik ook mee toe en met 1gb surfen via de gsm ook en dit allemaal voor slechts 15 euro.Ik heb voorlopig nog nergens anders beter gevonden.
Stel; Je 1000 sms'en zijn op en je wilt herladen. Kan dit ook via de GSM (door gebruik van het internet)?
Ik heb een iPhone, maar ik weet niet of PayPal daar wel goed bij werkt.
Ik blijf bij Pay & Go Generation. Elke maand voor 15 € opladen. Gratis sms'en 24/24 en om de 6 herlaadbeurten krijg ik blijkbaar een premie van 20 € (getrouwheidspremie)
Gij moet BINNEN de maand herladen om die gratis sms`en te krijgen.
En ik dacht dat pay and go generation niet lang meer 24/24 gratis smsen was. Ben niet zeker
Bij viking is het bij elke herlaadbeurt van 15 euro krijg je 1 maand gratis smsen 24/24 (1000 smsen max) en 1 gb (je kan deze gratis gb gebruiken tot hij op is, dus ook langer als 1 maand als ik het goed begrijp). Een beter aanbod vindt ge nerges denk ik![]()
Ik laad altijd de laatste dag van de maand terug op en zo behou ik het gratis sms'en. Soms staat er wel een pak geld op mijn kaart omdat ik niet zo vaak bel![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)