Zeker van onze TECHNO VIKING
YouTube original Technoviking
Ik heb op 04/04 voor de eerste keer geld opgezet. Morgen zijn we 04/05 dus heb ik mijn eerste maand 'opgebruikt'. Ik vraag me nu af: kan ik morgen nog gratis SMS'en zenden enzo en dan 's avonds pas reloaden of moet ik deze avond nog reloaden?
ik denk dat ze 't uur gebruiken waarop je herladen hebt. Ik kon 's ochtends en in de namiddag nog gratis smsen, dan plots rond een uur of 8 (pm) niet meer. Rond die tijd had ik toch ook initieel mijn kaart opgeladen dus...
Uhu, je moet inderdaad niet, maar ik heb het graag zo![]()
't is te zeggen, EDGE wordt gebouwd op GPRS, dus het zou idd een beetje vreemd zijn moest EDGE op die GSM niet werken.
Owké da's idd stoem(toestel is natuurlijk wel al enige tijd oud, maartoch)
Achja, ga denk ik binnen een kleine 2 weken toch overschakelen naar MV (hoelang duurt het eigenlijk eens je 't aanvraagt hebt mét nummerbehoud?).
Dan doe ik de eerste maanden nog wel ffjes gwn via gprs met dit toestelVerwacht toch niet echt dat 'k met dat toestel echt ga internetten enz.. Enkel mail instellen en eens zien wat dat geeft
![]()
& nadien iPhone of Android
Thx voor te antwoorden!
Ik denk niet dat MobileVikings de 4de operator is. Die maakt gewoon gebruik van een bestaand netwerk.
Zie: Mobile Viking, nieuwe innoverende GSM-operator? - Nieuwsflash - Test-Aankoop
bij mij gaat het internet weer niet meer, ligt het base edge netwerk weer uit? Of ligt het probleem bij mij?
Ik heb het ook voor, iets met een identiteit die niet wordt geaccepteerd...
dan ligt het aan Mobilevikings en niet aan men gsm![]()
TV vlaanderen bolt ook nemeer. Zal weer Belgacom/Scarlet zijn die de boel heeft 'gesaboteerd'...
kheb net mijn sim gekregen vandaag. nu nog een andere gsm en we kunnen er aan beginnen =]
MV blijft scoren, zonet kreeg ik dit mailtje binnen:
En dat allemaal door de fout van Scarlet. Nog maar een pluspunt voor MV! Blijf ze geweldig vinden!Tijdens de laatste 2 weken zijn er verschillende pannes geweest van het GPRS netwerk van Mobile Vikings.
De gebeurtenissen begonnen in het weekend van 25 april. Gedurende de nacht wees het onderzoek uit dat de problemen zich situeerden in het datacenter van Scarlet. Blijkbaar staan de systemen die onze netwerk partner Base gebruikt om GPRS sessies the authenticeren in dit datacenter. De stroomproblemen met Scarlet resulteerden in een totaal van 4 pannes tot gisteren. TV Vlaanderen, Scarlet internet gebruikers, Base internet, meer dan 22.000 websites: het was allemaal onbeschikbaar wegens de stroompanne. Er was niet veel wat we konden doen. Uit een datacenter wegtrekken kan je niet halsoverkop. Ondertussen zijn er juridische procedures gestart en schadeclaims ingediend bij Scarlet. Maar dit betekent niks voor u als gebruiker.
Omdat de Mobile Vikings zulke goede klanten zijn en ook tijdens deze problemen hun vertrouwen in ons bewaard hebben, geven we alle Mobile Vikings een gratis topup van 15 Euro kado.
We hebben een knop "vraag uw gratis topup" toegevoegd aan de topup pagina. Deze knop kan u gedurende de komende 31 dagen gebruiken wanneer het u het beste uitkomt.
We danken u voor uw vertrouwen en doen ons best om u de service te bieden die u verdient!
Met vriendelijke groeten,
Het Mobile Vikings team
Iedereen die mobile vikings is krijgt gratis €15 door de problemen die er waren met Scarlet. Je kan herladen met de mail die je hebt gekregen. Je krijgt dan ook opnieuw 1000SMS en 1GB.
You gotta love them.Beste Veli,
Tijdens de laatste 2 weken zijn er verschillende pannes geweest van het GPRS netwerk van Mobile Vikings.
De gebeurtenissen begonnen in het weekend van 25 april. Gedurende de nacht wees het onderzoek uit dat de problemen zich situeerden in het datacenter van Scarlet. Blijkbaar staan de systemen die onze netwerk partner Base gebruikt om GPRS sessies the authenticeren in dit datacenter. De stroomproblemen met Scarlet resulteerden in een totaal van 4 pannes tot gisteren. TV Vlaanderen, Scarlet internet gebruikers, Base internet, meer dan 22.000 websites: het was allemaal onbeschikbaar wegens de stroompanne. Er was niet veel wat we konden doen. Uit een datacenter wegtrekken kan je niet halsoverkop. Ondertussen zijn er juridische procedures gestart en schadeclaims ingediend bij Scarlet. Maar dit betekent niks voor u als gebruiker.
Omdat de Mobile Vikings zulke goede klanten zijn en ook tijdens deze problemen hun vertrouwen in ons bewaard hebben, geven we alle Mobile Vikings een gratis topup van 15 Euro kado.
We hebben een knop "vraag uw gratis topup" toegevoegd aan de topup pagina. Deze knop kan u gedurende de komende 31 dagen gebruiken wanneer het u het beste uitkomt.
We danken u voor uw vertrouwen en doen ons best om u de service te bieden die u verdient!
Met vriendelijke groeten,
Het Mobile Vikings team
Sympathieke actieging net herladen
![]()
Zalige service![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)