Pagina 11 van 251 EersteEerste ... 7891011121314152161111 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 220 van 5005
    Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sh011265 Bekijk bericht
    Toevallig niemand die ervaringen heeft met Mobile Vikings in combo met n Sony Ericsson W950i?

Weet dat dat ding 3G heeft & GPRS, maar zou 't kunnen dat die gewoonweg geen EDGE ondersteund (of vind r toch niet veel van op het www) Zou wel balen zijn, want vermoed dat internetten tegen GPRS speed echt niet doenbaar is?

Momenteel ben 'k mobi*, Tempo Music.. Betaal dus 10/maand & krijg 300smsjes etc etc, gebruikte vroeger de 300 free minuten wel vaak, maar deze actie is toch verlopen.. Daarom zou 'k wel willen overstappen naar MV.. Emails & het wereldwijde web in mn zak hebben zitten voor 5eur meer, I like that!
    In de toekomst wel vanplan iPhone te kopen.. (in de zomer/binnen half jaartje)

De moeite om nu al over te stappen, of totaat niet?
    Edge ligt tussen gprs en 3G, dus ik denk wel dat je gsm dat ondersteunt.

Member DJGibez's schermafbeelding
    iTrader
    8 (83%)
    Weblogs
    2
    Zeker van onze TECHNO VIKING

YouTube original Technoviking

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb op 04/04 voor de eerste keer geld opgezet. Morgen zijn we 04/05 dus heb ik mijn eerste maand 'opgebruikt'. Ik vraag me nu af: kan ik morgen nog gratis SMS'en zenden enzo en dan 's avonds pas reloaden of moet ik deze avond nog reloaden?

Member -etienne-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    ik denk dat ze 't uur gebruiken waarop je herladen hebt. Ik kon 's ochtends en in de namiddag nog gratis smsen, dan plots rond een uur of 8 (pm) niet meer. Rond die tijd had ik toch ook initieel mijn kaart opgeladen dus...

Approved 9-lifer tgc_9012's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kakature Bekijk bericht
    Ik heb op 04/04 voor de eerste keer geld opgezet. Morgen zijn we 04/05 dus heb ik mijn eerste maand 'opgebruikt'. Ik vraag me nu af: kan ik morgen nog gratis SMS'en zenden enzo en dan 's avonds pas reloaden of moet ik deze avond nog reloaden?
    Je moet toch niet herladen voordat je eerste maand op is? Ik dacht dat je gewoon verder kon smsen/surfen na die maand tot je kaart op is, dan herladen en terug 1 maand gratis smsen/surfen.

Member kakature's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Uhu, je moet inderdaad niet, maar ik heb het graag zo

Member sh011265's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2e^NeoCracer Bekijk bericht
    Edge ligt tussen gprs en 3G, dus ik denk wel dat je gsm dat ondersteunt.
    Jups, ben ik van op de hoogte dat EDGE tussen beiden ligt.. Vandaar dat'k het ook zodanig vreemd vindt dat ik nergens op internet vind of hij EDGE ondersteund..
    Moest er iemand ervaring mee hebben, give a shout!

(thx alvast om te antwoorden)

Approved 9-lifer Lord Seth's schermafbeelding
    iTrader
    0
    't is te zeggen, EDGE wordt gebouwd op GPRS, dus het zou idd een beetje vreemd zijn moest EDGE op die GSM niet werken.

Approved 9-lifer kloon's schermafbeelding
    iTrader
    37 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sh011265 Bekijk bericht
    Jups, ben ik van op de hoogte dat EDGE tussen beiden ligt.. Vandaar dat'k het ook zodanig vreemd vindt dat ik nergens op internet vind of hij EDGE ondersteund..
    Moest er iemand ervaring mee hebben, give a shout!

(thx alvast om te antwoorden)
    u gsm heeft geen EDGE !! dus alleen maar gprs en umts
    stoem h de SE P1 heeft ook geen EDGE ondersteuning
    dus koop gewoon snel een andere telefoon
    dit heb ik ook gedaan

Member sh011265's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kloon Bekijk bericht
    u gsm heeft geen EDGE !! dus alleen maar gprs en umts
    stoem h de SE P1 heeft ook geen EDGE ondersteuning
    dus koop gewoon snel een andere telefoon
    dit heb ik ook gedaan
    Owk da's idd stoem (toestel is natuurlijk wel al enige tijd oud, maartoch)
    Achja, ga denk ik binnen een kleine 2 weken toch overschakelen naar MV (hoelang duurt het eigenlijk eens je 't aanvraagt hebt mt nummerbehoud?).
    Dan doe ik de eerste maanden nog wel ffjes gwn via gprs met dit toestel Verwacht toch niet echt dat 'k met dat toestel echt ga internetten enz.. Enkel mail instellen en eens zien wat dat geeft
    & nadien iPhone of Android

Thx voor te antwoorden!

Approved 9-lifer Arcan's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Ik denk niet dat MobileVikings de 4de operator is. Die maakt gewoon gebruik van een bestaand netwerk.

Zie: Mobile Viking, nieuwe innoverende GSM-operator? - Nieuwsflash - Test-Aankoop

Member azirtoo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    bij mij gaat het internet weer niet meer, ligt het base edge netwerk weer uit? Of ligt het probleem bij mij?

Member edraket's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb het ook voor, iets met een identiteit die niet wordt geaccepteerd...

Member azirtoo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    dan ligt het aan Mobilevikings en niet aan men gsm

Member
    iTrader
    21 (100%)
    TV vlaanderen bolt ook nemeer. Zal weer Belgacom/Scarlet zijn die de boel heeft 'gesaboteerd'...

Member kitsune's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    kheb net mijn sim gekregen vandaag. nu nog een andere gsm en we kunnen er aan beginnen =]

Member -etienne-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    MV blijft scoren, zonet kreeg ik dit mailtje binnen:

Tijdens de laatste 2 weken zijn er verschillende pannes geweest van het GPRS netwerk van Mobile Vikings.

De gebeurtenissen begonnen in het weekend van 25 april. Gedurende de nacht wees het onderzoek uit dat de problemen zich situeerden in het datacenter van Scarlet. Blijkbaar staan de systemen die onze netwerk partner Base gebruikt om GPRS sessies the authenticeren in dit datacenter. De stroomproblemen met Scarlet resulteerden in een totaal van 4 pannes tot gisteren. TV Vlaanderen, Scarlet internet gebruikers, Base internet, meer dan 22.000 websites: het was allemaal onbeschikbaar wegens de stroompanne. Er was niet veel wat we konden doen. Uit een datacenter wegtrekken kan je niet halsoverkop. Ondertussen zijn er juridische procedures gestart en schadeclaims ingediend bij Scarlet. Maar dit betekent niks voor u als gebruiker.

Omdat de Mobile Vikings zulke goede klanten zijn en ook tijdens deze problemen hun vertrouwen in ons bewaard hebben, geven we alle Mobile Vikings een gratis topup van 15 Euro kado.
    We hebben een knop "vraag uw gratis topup" toegevoegd aan de topup pagina. Deze knop kan u gedurende de komende 31 dagen gebruiken wanneer het u het beste uitkomt.

We danken u voor uw vertrouwen en doen ons best om u de service te bieden die u verdient!

Met vriendelijke groeten,

Het Mobile Vikings team
    En dat allemaal door de fout van Scarlet. Nog maar een pluspunt voor MV! Blijf ze geweldig vinden!

Approved 9-lifer bumba007's schermafbeelding
    iTrader
    166 (99%)
    Iedereen die mobile vikings is krijgt gratis €15 door de problemen die er waren met Scarlet. Je kan herladen met de mail die je hebt gekregen. Je krijgt dan ook opnieuw 1000SMS en 1GB.

Beste Veli,

Tijdens de laatste 2 weken zijn er verschillende pannes geweest van het GPRS netwerk van Mobile Vikings.

De gebeurtenissen begonnen in het weekend van 25 april. Gedurende de nacht wees het onderzoek uit dat de problemen zich situeerden in het datacenter van Scarlet. Blijkbaar staan de systemen die onze netwerk partner Base gebruikt om GPRS sessies the authenticeren in dit datacenter. De stroomproblemen met Scarlet resulteerden in een totaal van 4 pannes tot gisteren. TV Vlaanderen, Scarlet internet gebruikers, Base internet, meer dan 22.000 websites: het was allemaal onbeschikbaar wegens de stroompanne. Er was niet veel wat we konden doen. Uit een datacenter wegtrekken kan je niet halsoverkop. Ondertussen zijn er juridische procedures gestart en schadeclaims ingediend bij Scarlet. Maar dit betekent niks voor u als gebruiker.

Omdat de Mobile Vikings zulke goede klanten zijn en ook tijdens deze problemen hun vertrouwen in ons bewaard hebben, geven we alle Mobile Vikings een gratis topup van 15 Euro kado.
    We hebben een knop "vraag uw gratis topup" toegevoegd aan de topup pagina. Deze knop kan u gedurende de komende 31 dagen gebruiken wanneer het u het beste uitkomt.

We danken u voor uw vertrouwen en doen ons best om u de service te bieden die u verdient!

Met vriendelijke groeten,

Het Mobile Vikings team
    You gotta love them.

Approved 9-lifer gille's schermafbeelding
    iTrader
    35 (95%)
    Sympathieke actie ging net herladen

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Zalige service

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten