Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 30
    Banned
    iTrader
    1 (100%)

HTC One X of Iphone 4s?

Bon,

ik zit met een beetje een dilemma...

Ik heb sinds de Iphone 3g een Iphone...

Na mijn 3g even overgeschakeld op een windows mobile (Omnia 2) maar daar werd ik zo gefrustreerd door dat ik het ding bijna kapotsmeet tegen de muur.
    Het mag een wonder heten dat ik het ding voor aankoopprijs terug heb kunnen verkopen...

Dus direct terug naar de 3GS gegaan en nu al meer dan een jaar een 4.

Altijd heel content geweest van een iPhone, gewoon omdat het enorm vlot werkt, en via installous kon installeren wat ik wou. Nooit de nood gehad of de drang om eens iets nieuws te proberen.

Echter is de ipod functionaliteit niet meer belangrijk daar ik amper nog bus en trein reizen doe, en dus gewoon een ipod classic in de wagen heb op mijn ice geinstalleerd.

Nu kan ik voordelig upgraden naar een 4S (upgrade zou me 30 euro kosten...)

Maar voor hetzelfde geld kan ik ook evengoed upgraden naar een HTC one X die kwa specificaties wel sterker is...

Dus daarom twijfel ik. Beiden zouden me evenveel kosten dus is geen argument. Mijn broer is enorm fan van Android en er zijn zoveel mogelijkheden maar ik ben er nog niet uit eigenlijk.

Ik heb een iphone en ik mis eigenlijk niets... Vooral de gratis *kuch* tomtom gebruik ik enorm veel, en op android is er geen tomtom. Ja ik weet dat er veel andere gps apps zijn voor Android, maar ik heb gewoon graag continuiteit.
    Met Android zal je misschien meer kunnen dan met Ios, maar toch mis ik niets. Ik installeer wat ik wil via installous en voila, meer moet ik niet hebben.

Wat me ook wel zou tegenvallen is de batterij van de One X. Die zou echt elke dag herladen moeten worden... Mijn iphone houdt het nog steeds enkele dagen uit meestal.

Ik ben ook niet meer zo'n giga app gebruiker zoals in het begin, gamen doe ik eigenlijk amper erop, ik gebruik m'n iphone vooral voor tomtom, muziek en hééél veel surfen.

Dus iets zegt me van never change a winning team, maar de leuke specs van de One x maken me ergens wel nieuwsgierig...

Dus is nogal een moeilijke keuze, maar toch denk ik toch voor de 4s te gaan gewoon...

Member
    iTrader
    14 (100%)
    HTC one X, zeer duidelijk.
    Ikzelf heb een sensation XE waar ik meteen onder de indruk was, maar heb onlangs ook eens die one X vast gehad en dan heb je echt wel mother of god gevoel.
    Zeker gezien het feit dat die one x die apple wel echt van de mat veegt op alle gebied.
    En surfen op one x vs 4s is a no brainer

Approved 9-lifer
    iTrader
    27 (100%)
    Als ge u zo goe voelt bij iphone als uit uw verhaal klinkt, vrees ik dat ge met eender ander teleurgesteld zult zijn.

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk
    "You know, madness is a lot like gravity…all you need is a little push."

The Joker

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    waarom moeilijke keuze? Je bevestigt zelf al uw keuze voor iphone in uw post want je mist nu toch niks, je wilt niks anders dan tomtom, je kan alles simpel installeren via installous, de batterij is beter etc...
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Je mist niks, waarom dan overstappen? Om te kunnen zeggen ik heb "de snelste"?
    Je geeft het bovendien zelf aan dat continuiteit voor jou belangrijk is.
    Weeg TomTom + batterij + continuiteit tegen de oneX.
    Voor mij lijkt het in ieder geval alsof je diep van binnen reeds weet dat je terug een iPhone wil.

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Best de iPhone kiezen dan Als je beslist om hem later te verkopen zal je meer krijgen voor je iphone dan voor je htc. Nog een voordeel dus.

Zorg wel dat je nieuwe iphone niet op 5.1 draait, anders moet je wachten op een jailbreak en dus ook je tomtom.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Ja, ik weet het ergens al wel hoor, maar misschien dat iemand hier met nieuwe argumenten zou afkomen

En status is voor mij niet belangrijk om te kunnen zeggen ik heb de snelste gsm op de markt blablabla...

Gewoon de iPhone dan

iTrader
    14 (100%)
    de enige reden waarom een overstap gerechtvaardigd zou zijn is wanneer je in het ene os iets mist tov het andere. Bij mij is dat wel serieus het geval, daarom dat ik ook nog sterk twijfel
    Laatst gewijzigd door pina; 17 mei 2012 om 14:11
    We live in a mess-age, because the medium is the message - Marshall McLuhan (1911-1980)

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    de enige reden waarom een overstap gerechtvaardigd zou zijn is wanneer je in het ene os iets mist tov het andere. Bij mij is dat wel serieus het geval, daarom dat ik ook nog sterk twijfel
    Wat mis je in ios / android?

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Ga eens kijken naar de one x. Kan je beter oordeel vellen.

iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iconz Bekijk bericht
    Wat mis je in ios / android?
    zaken waar ik mij (dood)erg in iOS:

- calendar items komen niet op het lockscreen. Wat is nu het nut van een kalender als je die niet bi jde hand hebt? Je kan pas je reminders zien als je die app in gaat. Ja met rooten gaat het wel, zoals ik nu heb gedaan maar dan moet ik elke keer weer wachten om te kunnen rooten als een nieuwe ios is uitgekomen. Bovendien vertraagt rooten het toestel aanzienlijk. Soms heb ik enorm weinig geheugen vrij en duur het enorm lang vooraleer ik een foto kan nemen

- om BT, wifi en andere settings aan te passen, is dat enorm omslachtig in ios, altijd via settings -> general etc... gaan. Gewoon een simpele widget of shortcut, waarom is dat toch zo moeilijk?

- In mail: je kan geen andere attachements plaatsen dan een foto die dan nog specifiek uit je gallery moet komen en dan nog met een beperking van max 5 foto's Je kan geen PDF toevoegen of een doc-bestand. Bovendien is er geen reply-to-instelling mogelijk in ios. Dus ik mail van email adres x maar wil dat mensen automatisch replyen op email adres y ipv standaard email adres x.

- Bij momenten loop ik zoek in mijn homescreens als ik een app wil opstarten. Omdat alles zo op elkaar lijkt...

- Als ik een calender item toevoeg met een alert, kan ik maar max 2 weken voor het event een reminder instellen. Als ik verder wil gaan, moet ik via gmail inloggen op de website. Dan kan ik eender wanneer een reminder instellen.

- Enkele minder belangrijke beperkingen: bestandsdeling, te weinig integratie van flickr of andere sharingmogelijkheden. Bij android is het gewoon foto aanduiden, dan sharing kiezen en je kan sharen via flickr, fb, twitter, mail etc etc... Bij ios enkel via mail, twitter en fb.

Wat ik dan wel top vind bij iOS:

- kwalitatieve apps. Zo goed als elke populaire developer gaat maakt sowieso een iphone-versie van hun apps.

- photostream: enorm handig wanneer ik foto's overzet vanop mijn camera naar aperture. Die worden automatisch geupload naar icloud en automatisch zie ik de foto's ook op mijn gsm

- eerder hardware gerelateerd: supergoede batterij. Gaat vreselijk lang mee. Ik vind de bouwkwaliteit top. Als ik de gps gebruikte op mijn oude Desire, werd die gloeiend heet. Niet normaal gewoon. Dat zie ik niet graag.

- vlotte animaties, al went dat wel natuurlijk. Bij android was dat vroeger niet maar naar het schijnt met ICS wel.

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalcoLombardi Bekijk bericht
    Bon,

ik zit met een beetje een dilemma...

Ik heb sinds de Iphone 3g een Iphone...

Na mijn 3g even overgeschakeld op een windows mobile (Omnia 2) maar daar werd ik zo gefrustreerd door dat ik het ding bijna kapotsmeet tegen de muur.
    Het mag een wonder heten dat ik het ding voor aankoopprijs terug heb kunnen verkopen...

Dus direct terug naar de 3GS gegaan en nu al meer dan een jaar een 4.

Altijd heel content geweest van een iPhone, gewoon omdat het enorm vlot werkt, en via installous kon installeren wat ik wou. Nooit de nood gehad of de drang om eens iets nieuws te proberen.

Echter is de ipod functionaliteit niet meer belangrijk daar ik amper nog bus en trein reizen doe, en dus gewoon een ipod classic in de wagen heb op mijn ice geinstalleerd.

Nu kan ik voordelig upgraden naar een 4S (upgrade zou me 30 euro kosten...)

Maar voor hetzelfde geld kan ik ook evengoed upgraden naar een HTC one X die kwa specificaties wel sterker is...

Dus daarom twijfel ik. Beiden zouden me evenveel kosten dus is geen argument. Mijn broer is enorm fan van Android en er zijn zoveel mogelijkheden maar ik ben er nog niet uit eigenlijk.

Ik heb een iphone en ik mis eigenlijk niets... Vooral de gratis *kuch* tomtom gebruik ik enorm veel, en op android is er geen tomtom. Ja ik weet dat er veel andere gps apps zijn voor Android, maar ik heb gewoon graag continuiteit.
    Met Android zal je misschien meer kunnen dan met Ios, maar toch mis ik niets. Ik installeer wat ik wil via installous en voila, meer moet ik niet hebben.

Wat me ook wel zou tegenvallen is de batterij van de One X. Die zou echt elke dag herladen moeten worden... Mijn iphone houdt het nog steeds enkele dagen uit meestal.

Ik ben ook niet meer zo'n giga app gebruiker zoals in het begin, gamen doe ik eigenlijk amper erop, ik gebruik m'n iphone vooral voor tomtom, muziek en hééél veel surfen.

Dus iets zegt me van never change a winning team, maar de leuke specs van de One x maken me ergens wel nieuwsgierig...

Dus is nogal een moeilijke keuze, maar toch denk ik toch voor de 4s te gaan gewoon...
    Je zegt het zelf al: je voelt je goed bij een iPhone, alles werkt vlot en makkelijk,eenvoudig enz.... Moest ik van u zijn ik zou nog xxx tal maand wachten en op de tanden bijten, de nieuwe iPhone zal ook wel wat krachtiger zijn en met normaal gezien toch nu ook een wat groter scherm (4 inch naar het schijnt). Android is goed maar wat mij betreft niet zo goed als de ios van de iPhone. Tis iets totaal anders die android en ik mis altijd wel apps in de android store.

En miskijk je niet op de specs; de s2 zou ook beter specs hebben dan de 4s maar in de praktijk merkte ik er helemaal nikske van .
    Nu, de htc one is een recenter toestel dus deze zal wel nog een beetje sneller zijn maar de nieuwe toestellen van nu moet je vergelijken met de nieuwe iPhone, niet met de 4s, bij de nieuwe iPhone ligt volgens mij al ruime tijd op voorhand vast het hoe en wat en veranderen ze er op het laatste moment nikske meer aan (zoals toch nog snel en zwaardere processor insteken ofzo).
    Samsung moet 10 toestellen of meer uitbrengen, ge koop u nu een nieuwe en 3 maand later zijn ze er alweer met een nieuwer en ietsje beter toestel. Ik zou zot komen . Ik houd het ook op dat vlak simpel; ieder jaar 1 iPhone en deze koop ik dan.
    Nys.

Member
    iTrader
    36 (100%)
    zaken waar ik mij (dood)erg in iOS:

- om BT, wifi en andere settings aan te passen, is dat enorm omslachtig in ios, altijd via settings -> general etc... gaan. Gewoon een simpele widget of shortcut, waarom is dat toch zo moeilijk?
    Ik heb al horen waaien dat ze ermee bezig zijn voor in ios 6 om dat eenvoudiger te maken om aan en uit te zetten, ik denk dat dat mss zoals nu zal zijn als je berichten bovenaan krijgt en die dan verdwijnen, als je dan naar beneden schuift dat je dan die berichten enz....te zien krijgt, je weet wel waar ik het over heb, ik denk als je dit doet dat daar mss dan alles zal staan zoals een wifi knop enz.... Dus dat argument kunnen ze in ios 6 dan ook alweer weg werken .
    Al moet ik zeggen ik er me allemaal niet aan stoor aan zo'n kleinigheden .
    Ik ben het gewoon, wifi staat ook altijd aan hier dus daar moetk ook niet naar kijken.
    Nys.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    ...
    Android komt inderdaad tegemoet aan de meeste (allemaal?) van jouw 'ergernissen'.
    Ik heb het even snel nagegaan, de standaard android google calendar laat ook maar toe om herinneringen tot 2 weken toe te voegen. Ik vermoed dat een alternatieve calendar app dit wel toelaat.

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Vandaag een One X gaan kopen maar eigenlijk had ik al beslist...
    Dus ik laat em sealed en mag dus weg...

Mijn oude iPhone 4 32gb (nieuwstaat) mag ook weg, morgen heb ik m'n definitieve 4s

Dus wie interesse heeft moet maar de B&S in de gaten houden, er staat nu een One X te koop en morgen of overmorgen een 4

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Wrm dan toch kopen ?

Banned
    iTrader
    1 (100%)
    Nja... Kmoest toch maat gaan bezoeken in NL dus dacht ik ene mee te pakken om te testen...

Maar de kans is groot dat ik de iPhone toch beter vind en met hem dan te gebruiken verliest hij waarde.

Ik ben nogal een impulsaankoper

Member
    iTrader
    39 (100%)
    al gekeken of nieuwste firmware te jailbreaken valt bij iphone 4s.. Anders gaat ge nog eventjes moeten wachten met je installous.. Hij komt er wel weet alleen niet of hij al uit is.

Approved 9-lifer tinbie's schermafbeelding
    iTrader
    220 (99%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FalcoLombardi Bekijk bericht
    Nja... Kmoest toch maat gaan bezoeken in NL dus dacht ik ene mee te pakken om te testen...

Maar de kans is groot dat ik de iPhone toch beter vind en met hem dan te gebruiken verliest hij waarde.

Ik ben nogal een impulsaankoper
    Beter eerst wat opzoekingswerk gedaan voor je impulsief gaat aankopen.
    1. Je prijs is hoog voor 2dehands. Nieuwprijs in BE is ongeveer 550euro.
    2. In NL heb je maar 1 jaar garantie tov BE 2 jaar garantie.
    3. Als je die prijs wilt halen ga je beter ergens anders adverteren vrees ik.
    Thank You Steve - 1955-2011

Approved 9-lifer
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tinbie Bekijk bericht
    Beter eerst wat opzoekingswerk gedaan voor je impulsief gaat aankopen.
    1. Je prijs is hoog voor 2dehands. Nieuwprijs in BE is ongeveer 550euro.
    2. In NL heb je maar 1 jaar garantie tov BE 2 jaar garantie.
    3. Als je die prijs wilt halen ga je beter ergens anders adverteren vrees ik.

NL maar 1 jaar garantie? Europese richtlijn zegt wettelijk verplicht 2 jaar dus ook in Nederland hoor? Daar ga ik toch van uit don't shoot me if I'm wrong
    Fu_StyLeZz - BeyaZz

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten