Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
    Member
    iTrader
    0

Nokia 5800: draaien scherm?

sinds gisteren heb ik de Nokia 5800 Xpress Music. op het eerste zich is het een goed toestel: touchscreen reageert goed, degelijke display, goede camera, goeie software, ...

alleen zit ik dus wat verveelt met het kantelen van het scherm. normaal als je de gsm recht houdt staat alles dus rechtop en als je de gsm dan plat houdt moet alles draaien. helaas bij mij werkt dat dus niet zo goed. als ik de gsm draai dan gebeurd er in eerste instantie niets. als ik dan met de gsm een paar keer schud dan draait hij uiteindelijk wel. is dit normaal? of kan je de gevoeligheid van het draaien ergens instellen of zo? het plat leggen werkt ook alleen mar als ik de gsm naar links draai (dus met de bovenkant van de gsm naar links dan en de 3 bedieningstoetsen langs rechts).

Member
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andy666 Bekijk bericht
    alleen zit ik dus wat verveelt met het kantelen van het scherm. normaal als je de gsm recht houdt staat alles dus rechtop en als je de gsm dan plat houdt moet alles draaien. helaas bij mij werkt dat dus niet zo goed. als ik de gsm draai dan gebeurd er in eerste instantie niets. als ik dan met de gsm een paar keer schud dan draait hij uiteindelijk wel. is dit normaal? of kan je de gevoeligheid van het draaien ergens instellen of zo?
    Dit is niet normaal. De telefoon zou redelijk snel zijn scherm moeten draaien (verwacht echter wel geen mooie animatie). Als ik mij niet vergis kan je de gevoeligheid van de sensoren niet veranderen, enkel ze in- of uitschakelen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door andy666 Bekijk bericht
    het plat leggen werkt ook alleen mar als ik de gsm naar links draai (dus met de bovenkant van de gsm naar links dan en de 3 bedieningstoetsen langs rechts).
    Dit klopt inderdaad.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten