Pagina 35 van 66 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 681 t/m 700 van 1314

Discussie: HTC Wildfire

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Screenshot nemen is gewoon met de app... Screenshot
    Die dagen-weather; vind het niet meteen. Was het op een forum tegengekomen. Ik zoek er nog even naar.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfway Bekijk bericht
    via welke instelling krijg je zo een weekoverzicht bij BW? Ik krijg steeds het scherm van selderijstok (en dan nog een half zo grote versie...)
    das gewoon de 4x1 Beautiful Weather widget die standaar bij de Beautiful Widgets zit? gebruik ik ook
    En voor een screenshot te nemen moet ge geroot zijn dacht ik
    Steam: Cl1p Valar morghulis

Member wolfway's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deParis Bekijk bericht
    das gewoon de 4x1 Beautiful Weather widget die standaar bij de Beautiful Widgets zit? gebruik ik ook
    En voor een screenshot te nemen moet ge geroot zijn dacht ik
    hmm, die zit er blijkbaar nog niet in bij mij, enkel de home widget, eens een nieuwere versie zoeken.
    Mijn metallica verzameling:
    http://wolfway.metpage.org

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    you has pm

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Launcherpro is echt wel vet
    maar toch nog wat vraagjes^^

1) Is er een mogelijkheid om meer dan 5 apps per screen te zetten, want hier wilt hij er geen meer toevoegen.

2) Hoe ga je terug naar Htc Sense. Ik vind niet hoe Zodat ik af en toe kan afwisselen tussen de twee
    EDIT: op vraag 2 heb ik het zojuist gevonden. Bij applicaties: Launcher Pro moet je de standaarwaarden wissen, waardoor Launcher pro automatisch niet meer standaard is en je kunt switchen naar HTC Sense.
    Laatst gewijzigd door Royal Belgium; 5 december 2010 om 18:07
    Steun ons verzet! Word lid van het Boeffel Liberation Front
    Royal Belgium, ZwamKeizer der Zwammers

Approved 9-lifer
    iTrader
    221 (99%)
    Menu>Instellingen>Applicaties>Applicaties beheren>LauncherPro>Standaardwaarden wissen en dan terug op Home duwen

Member
    iTrader
    0
    ik ben opzoek naar een nieuwe gsm, is dit een deftige aankoop?

ik zou er muziek en wat games opzetten (tegen verveling in de les )
    het zou ook handig zijn om mijn agenda mee te synchroniseren via mijn laptop (kan dit eigenlijk wel?)

hij mag vooral niet te traag zijn en moet gebruiksvriendelijk zijn (om te smsen enz)

thx

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killerk1ng Bekijk bericht
    ik ben opzoek naar een nieuwe gsm, is dit een deftige aankoop?

ik zou er muziek en wat games opzetten (tegen verveling in de les )
    het zou ook handig zijn om mijn agenda mee te synchroniseren via mijn laptop (kan dit eigenlijk wel?)

hij mag vooral niet te traag zijn en moet gebruiksvriendelijk zijn (om te smsen enz)

thx
    imo zeker een goede aankoop ! Hij is budgetvriendelijk en muziek en games draaien er goed op. Naar mijn mening ook heel snel (als je dat vergelijkt met die Samsungprutswerkskes ).
    Over dat sync weet ik het niet echt, ik heb wel mijn fb-contacten gesynct naar mijn gsm
    Steun ons verzet! Word lid van het Boeffel Liberation Front
    Royal Belgium, ZwamKeizer der Zwammers

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nicolo amigo Bekijk bericht
    imo zeker een goede aankoop ! Hij is budgetvriendelijk en muziek en games draaien er goed op. Naar mijn mening ook heel snel (als je dat vergelijkt met die Samsungprutswerkskes ).
    Over dat sync weet ik het niet echt, ik heb wel mijn fb-contacten gesynct naar mijn gsm
    kan je zetten dat die dat automatisch doet bij verbindeng met wifi?
    op school en thuis heb ik draadloos dus dan zou het maar stom zijn om te betalen voor internet als ik op de 2 plaatsen waar ik het meeste kom gratis internet heb e

dat synchroniseren zal wel bestaan denk ik gwn de juiste app vinden

iTrader
    0
    hij zal trager zijn dan een gsm van 400 euro duurder, maar voor de prijs krijg je imo zeer veel waar. Laat ik zeggen dat ik er nog geen seconde spijt van gehad heb (en blij dat ik 70 euro boven m'n origineel budget ben gegaan).

Je kan synchroniseren met google calendar, en praktisch alles van google (en facebook uiteraard). Andere agenda's misschien ook, maar dat heb ik nog niet getest.

Gamen gaat, maar verwacht natuurlijk geen games die op een iPhone kunnen draaien Maar een aantal simpele games kunnen al even verslavend zijn...

En muziek kan je er perfect op afspelen. Ik heb sinds ik m'n gsm heb bijna nooit m'n ipod meer gebruikt.

(en je kan bepalen om de hoeveel tijd je applicaties synchroniseren, en je kan ook handmatig op een knopje "synchroniseren" duwen zodat al je applicaties synchroniseren)

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Iemand al meer nieuws over froyo voor de wildfire?

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    ik had ergens gelezen dat ze 't al aan bepaalde mensen heeft gegeven of ging geven deze week, kan wel de bron niet meer herinneren, was engels forum.
    dit dat links recht boven onder

xfire : blueheart

Member Gentei's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killerk1ng Bekijk bericht
    kan je zetten dat die dat automatisch doet bij verbindeng met wifi?
    op school en thuis heb ik draadloos dus dan zou het maar stom zijn om te betalen voor internet als ik op de 2 plaatsen waar ik het meeste kom gratis internet heb e

dat synchroniseren zal wel bestaan denk ik gwn de juiste app vinden
    FB contacten worden zowiezo gelinkt als je de mail adres invoert bij een contact, zelfs zonder wifi behoudt hij de FB contacten.

Agende kan je synchen met je pc maar ik gebruik alleen muziek en foto's afbeeldingen.

Enigste minpunt aan de wildfire vind ik de foto's zeker in ruimtes waar het donkerder is dan gewoonlijk is die flits gewoonweg VEEL te sterk waardoor je foto's zwaar overbelicht worden en worden ze wazig....

voor de rest vind ik dit een geweldige smartphone.

Waiting for: /
    Playing: Halo the Master Chief collection (Xone) // The Crew (PS4) // DA: Inquisition (PC)
    PSN ID: Gentei0075 http://psnprofiles.com/GENTEI0075
    Gamertag: RazorBlade0075

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    Iemand een mooie kalender widget? Want met Launcher Pro kan ik de HTC widget niet meer gebruiken jammer genoeg.
    ~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 5.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Obsidian 650D - Corsair K50 - Corsair M60 - Win8 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 237(100%), eBay: 138(100%), 2dehands.be: 15(100%)

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RazorBlade0075 Bekijk bericht
    Enigste minpunt aan de wildfire vind ik de foto's zeker in ruimtes waar het donkerder is dan gewoonlijk is die flits gewoonweg VEEL te sterk waardoor je foto's zwaar overbelicht worden en worden ze wazig....
    .
    ge kan uw exposure op -1 of -2 instellen he

iTrader
    0
    IceMaN.* : als je de betaalde versie van launcherpro neemt (een 2 tal euro's) kan je de kalender widget van launcher pro gebruiken, en die werkt veel beter dan die van HTC sense vind ik. Evenals de facebook en berichten widget die je dan krijgt. Werken veel sneller en vlotter imo (geen lag bij scrollen door widget). Prima aankoop imo

@deParis: waar? En wat heeft dit als gevolg?

Approved 9-lifer IceMaN.*'s schermafbeelding
    iTrader
    237 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfway Bekijk bericht
    IceMaN.* : als je de betaalde versie van launcherpro neemt (een 2 tal euro's) kan je de kalender widget van launcher pro gebruiken, en die werkt veel beter dan die van HTC sense vind ik. Evenals de facebook en berichten widget die je dan krijgt. Werken veel sneller en vlotter imo (geen lag bij scrollen door widget). Prima aankoop imo

Es uitchecken, had zelf ni gezien dat er een betaalde versie was.
    ~ Desktop: Intel Core i5 750 @ 3.8Ghz - Asus Maximus III Formula - Corsair 2x4GB DDR3 - HD 7950 3GB @ 1050/1500 - 5.0TB - Zalman ZM600-GT
    ~ Equipment: Samsung LED XL 2370 - Corsair Obsidian 650D - Corsair K50 - Corsair M60 - Win8 Pro @ Samsung 840 250GB SSD
    ~ My Deals: 9lives.be: 237(100%), eBay: 138(100%), 2dehands.be: 15(100%)

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    ik heb vandaag een update gehad, maar ik veronderstel dat die niet de 2.2 was.
    Stond alleen systeemupdate, verder geen info.

Approved 9-lifer
    iTrader
    0
    Uw exposure kan je instellen bij de instellingen van uw camera ( is zo'n balkje met -2.. -1 .. 0 .. 1 .. 2)
    Dat stelt in of uw camera over of onderbelicht in stappen van 1/3. kunt ge ook met elke digitale camera instellen. Voor uitgebreide info: Linkje

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cpt. Caparzo Bekijk bericht
    ik heb vandaag een update gehad, maar ik veronderstel dat die niet de 2.2 was.
    Stond alleen systeemupdate, verder geen info.

A couple of days ago the HTC Desire received an update and the Taiwanese manufacturer continues this week’s firmware festivities by making upgrades available for both the HTC Legend and Wildfire.

The OTA Wildfire update will bring the device to version 1.37.405.1, and Legend owners can enjoy firmware version 2.05.405.2 after upgrading. If you don’t get automatically notified of the update, you can go to Settings > About phone > System software updates on your Android and hit the Check now button as usual to install the latest firmware.

There’s no official changelog available this time either, but considering that HTC recently said that the Legend and the Wildfire would receive Froyo before the year is over, these updates are likely a preparation for Android 2.2. Has anyone noticed any improvements after upgrading?

Via [SweDroid]
    Laatst gewijzigd door deParis; 8 december 2010 om 16:00

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    oh bedankt voor de info ^^

Pagina 35 van 66 EersteEerste ... 2531323334353637383945 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten