Pagina 6 van 49 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 120 van 976
    Member
    iTrader
    0
    smartkeyboard installeren en de woordenboek nederlands installeren en je hebt een azerty klavier. ( kan je vinden in de market van android)
    Bij mij hetzelfde probleem met kies, kan maar niet verbinden...

Member
    iTrader
    0
    bedankt voor de uitleg ivm opnemen vd telefoon

ivm Kies en windows 7 64 bit, je kan misschien eens proberen met deze drivers:
    2shared - download usb_drivers_GalaxyS_x64.zip

ik heb nog één klein nadeel ontdekt... 14 karakters per contact vind ik wat weinig (voornaam + naam gaat er meestal niet in)

leesbevestiging sms berichten, is dat mogelijk? nog niet gevonden

swypen gaat al vrij vlot, zelfs met qwerty toetsenbord, had ik niet verwacht
    mvg,
    xxxx

Member
    iTrader
    1 (100%)
    idd, die swype is echt wel goed.

Weet er iemand nu waar die fix te verkrijgen is?
    (bij firmware upgrade via KIES krijg ik niets)

Weet er iemand aan welke resolutie foto's moeten zijn om als volledige achtergrond te kunnen gebruikt worden? (ik heb op verschillende sites android wallpapers gedownload, maar op GSM moet ik deze altijd bijsnijden)

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jehan Bekijk bericht

Weet er iemand aan welke resolutie foto's moeten zijn om als volledige achtergrond te kunnen gebruikt worden? (ik heb op verschillende sites android wallpapers gedownload, maar op GSM moet ik deze altijd bijsnijden)
    480x (d8 ik) u aantal schermen dat je bezigt .
    Swype is inderdaad wel goed.
    Hoe laat je u toetsen verdwijnen?
    PSN: dripke
    .

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xxxx Bekijk bericht
    bedankt voor de uitleg ivm opnemen vd telefoon

ivm Kies en windows 7 64 bit, je kan misschien eens proberen met deze drivers:
    2shared - download usb_drivers_GalaxyS_x64.zip

ik heb nog één klein nadeel ontdekt... 14 karakters per contact vind ik wat weinig (voornaam + naam gaat er meestal niet in)

leesbevestiging sms berichten, is dat mogelijk? nog niet gevonden

swypen gaat al vrij vlot, zelfs met qwerty toetsenbord, had ik niet verwacht
    Afleveringsrapporten kan je instellen door de smsapp te openen , dan op de menuknop te drukken , daar instellingen kiezen en dan daar ontvangstbevestigingen aanvinken...
    The statistics on sanity are that one out of every four people is suffering from some form of mental illness. Think of your three best friends. If they are okay, it's you....

http://www.palestinasolidariteit.be/

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    480x (d8 ik) u aantal schermen dat je bezigt .
    Swype is inderdaad wel goed.
    Hoe laat je u toetsen verdwijnen?
    uw toetsen laten verdwijnen doe je door éénmaal op de back knop te drukken...
    The statistics on sanity are that one out of every four people is suffering from some form of mental illness. Think of your three best friends. If they are okay, it's you....

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jehan Bekijk bericht

Als je de lagfix bedoelt , die vind je hier : Galaxy S I9000 Android Development - xda-developers

Member
    iTrader
    1 (100%)
    niet echt veel zin om te zitten rooten zolang 2.2 niet officieel uit is

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Rooten is nochtans enorm easy en de lagfix toepassen ook. Beiden '1klik-methodes'. Gewoon bestandje downloaden, SGS op je pc aansluiten en het bestand uitvoeren via de pc.

iTrader
    133 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hannes_ Bekijk bericht
    Rooten is nochtans enorm easy en de lagfix toepassen ook. Beiden '1klik-methodes'. Gewoon bestandje downloaden, SGS op je pc aansluiten en het bestand uitvoeren via de pc.
    En garantie kwijt. Zou eventueel mijn GSM nog is willen ruilen en dat is direct minder waarde.
    .

Approved 9-lifer
    iTrader
    15 (89%)
    En garantie kwijt. Zou eventueel mijn GSM nog is willen ruilen en dat is direct minder waarde.
    Garantie kwijt ? Root kan je ook weer ongedaan maken hoor ^^

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Vandaar dat er ook een 1click unroot en een 1 click delete lagfix is hé. Je moet nooit bang zijn om uw garantie kwijt te raken.

Ook wanneer je gewoon de oorspronkelijke firmware terugflasht (bij mij jf3) indien je een andere geflasht hebt, dan zal je nooit je garantie kwijtraken.

En de persoon met wie je wil ruilen heeft liever een snelle telefoon dan een trage, lijkt mij ?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Corleone Bekijk bericht
    Afleveringsrapporten kan je instellen door de smsapp te openen , dan op de menuknop te drukken , daar instellingen kiezen en dan daar ontvangstbevestigingen aanvinken...
    bedankt

GPS levert hier problemen op... probleem is dat het toestel soms geen gps-en gaat zoeken, en ik krijg het ook niet gestart. restart van het toestel lost het probleem niet op. daarnet geprobeerd met GPS-satellieten eens af en aan te zetten, en toen daarna ging hij wel zoeken.... de fix was dan ook wel vrij snel en behoorlijk nauwkeurig, al zitten er soms een paar stevige uitschuivers bij
    mvg,
    xxxx

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Wanneer komt de nieuwste firmware officieel uit in belgie/nederland?

Member
    iTrader
    18 (95%)
    had gisteren op XDA gelezen dat wanneer je die lagfix wilt toepassen, je telefoon eerst moet rooten. als ik dan die lagfix heb toegepast, kan ik hem dan terug unrooten en maken dat die fix nog altijd werkt ?

want heb ook gelezen dat je heel je telefoon naar de knoppen kunt helpen als je teveel doet in een telefoon die geroot is

iTrader
    133 (100%)
    Vandaar dat er ook een 1click unroot en een 1 click delete lagfix is hé. Je moet nooit bang zijn om uw garantie kwijt te raken.

Ook wanneer je gewoon de oorspronkelijke firmware terugflasht (bij mij jf3) indien je een andere geflasht hebt, dan zal je nooit je garantie kwijtraken.

En de persoon met wie je wil ruilen heeft liever een snelle telefoon dan een trage, lijkt mij ?
    Ma zijde u gegevens dan kwijt of niet?
    .

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Bij het rooten en de lagfix niet als alles goed gaat. Je moet al heel wat fout doen wil je de 1click lagfix en de 1 click root fout doen. Als er echt iets grondig fout gaat (wat ik nog niet ben tegengekomen bij iemand op xda/tweakers) dan moet je in principe je firmware opnieuw flashen waardoor je alles kwijt bent, maar dat komt zo goed als nooit voor.

Lees eerst dit eens (handige lectuur): [REF] BIG FAQ Thread! {Flash/Root HOWTO} {ADB&Tutorials} {T&T} [READ BEFORE POSTING!] - xda-developers

Dan voor het rooten: [REF] Howto root your SGS I9000 the easy way (keep all your data) (all firmwares) - xda-developers

Voor de lagfix: [UTIL] One Click Lag Fix 2.0 - xda-developers (ik zou de 2.3 versie nemen vanonder in de 1ste post)

Member
    iTrader
    18 (95%)
    Bij het rooten en de lagfix niet als alles goed gaat. Je moet al heel wat fout doen wil je de 1click lagfix en de 1 click root fout doen. Als er echt iets grondig fout gaat (wat ik nog niet ben tegengekomen bij iemand op xda/tweakers) dan moet je in principe je firmware opnieuw flashen waardoor je alles kwijt bent, maar dat komt zo goed als nooit voor.

Lees eerst dit eens (handige lectuur): [REF] BIG FAQ Thread! {Flash/Root HOWTO} {ADB&Tutorials} {T&T} [READ BEFORE POSTING!] - xda-developers

Dan voor het rooten: [REF] Howto root your SGS I9000 the easy way (keep all your data) (all firmwares) - xda-developers

Voor de lagfix: [UTIL] One Click Lag Fix 2.0 - xda-developers (ik zou de 2.3 versie nemen vanonder in de 1ste post)

ja ik begrijp wat het inhoud enzo, maar mijn vraag was eigenlijk is die root nodig voor de lagfix ? en zo ja kan ik dan direct erna terug rooten of kan je die root nog ergens voor gebruiken ?

Member
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PrOud Bekijk bericht
    ja ik begrijp wat het inhoud enzo, maar mijn vraag was eigenlijk is die root nodig voor de lagfix ? en zo ja kan ik dan direct erna terug rooten of kan je die root nog ergens voor gebruiken ?
    Die uitleg was eigenlijk voor mythe, maar om op uw vraag te antwoorden:

Je telefoon moet inderdaad geroot zijn om de lagfix te kunnen toepassen. Je kan hem erna terug unrooten (en ik denk dat dit dan geen gevolgen heeft voor de lagfix, aangezien hij gewoon root nodig heeft om de fix toe te passen, maar dit weet ik niet zeker). Dit dan gewoon met de 1click unroot methode.

Maar er is eigenlijk geen enkel nadeel aan rooten hoor. Je kan dan in theorie je telefoon kapot maken omdat je aan bestanden kan sleutelen die belangrijk zijn voor de werking, maar een normale persoon zal dit natuurlijk nooit doen.

Root is nodig voor bvb Titanium backup en nog een aantal leuke/belangrijke apps.

Kijk eens hier voor meer informatie: GoT - Android Based Mobiles - Topics

Member the_vee's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Bedankt voor je links Hannes_

Rooten ging perfect en de lagfix ook

Wat mij echter niet lukt is Samsung Kies installeren... (Win Vista x64)

Het installatieprogramma kan nooit verbinding maken met de bestandsserver, zelf al staat mijn AV en FW uit...

Iemand tips?
    We think too much and feel too little

Pagina 6 van 49 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten