Pagina 70 van 152 EersteEerste ... 206066676869707172737480120 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.381 t/m 1.400 van 3024

Discussie: HTC Desire

Approved 9-lifer Trebby's schermafbeelding
    iTrader
    47 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    Zou er ook een nieuwe of andere versie van de 'budget' (zoals de Wildfire) uitkomen dan?
    de wildfire is toch nog maar 3 maand oud of niet?
    Le temps..

Approved 9-lifer Slabby's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mythe Bekijk bericht
    De HTC Desire HD en de Z (met toetsenbord) zijn momenteel de engiste die al gepland zijn. Normaal komt er tegen eind 2010 (november-december) nog een nieuw toestel, maar dat zijn geruchten, waarschijnlijk pas 2011.
    Ah merci, nu kan ik met een gerust gevoel de Desire kopen.

Op wikipedia vind ik overigens een hele resem modellen die ik hier nog nooit in de winkel zien liggen heb zoals de Evo 4G en de Droid Incredible. Ze vielen me op omdat ze qua specs in de buurt komen van de Desire. Zijn deze hier niet te koop ofzo?

iTrader
    47 (98%)
    dacht van wel. maar persoonlijk zou ik niet voor de Evo 4G gaan. het scherm alleen al. zo groot en slechtere kwaliteit (LCD) dan de Desire. droid incredible is dacht ik enkel in amerika bij Verizon te verkrijgen
    Le temps..

Member
    iTrader
    9 (100%)
    Evo 4G is niet beschikbaar in Europa (werkt hier niet op onze netwerken), de Desire HD moet de Europese tegenganger worden daarvan.

Er wordt gesproken over een 'HTC Schubert', maar die zal vermoedelijk op windows draaien.

iTrader
    2 (100%)
    HTC Desire it will be. Nu nog beslissen waar ik hem haal. Iemand tips qua prijs/garantie en dergelijke?

Member
    iTrader
    29 (100%)
    Hoeveel keer is die vraag hier nu al gesteld? Kijk eens een paar pagina's terug en ge krijgt massa's informatie...

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sw1ss Bekijk bericht
    Hoeveel keer is die vraag hier nu al gesteld? Kijk eens een paar pagina's terug en ge krijgt massa's informatie...
    Je hebt een punt maar ik heb geen tijd en zin om 70 pagina's te overlopen.
    Kom ik zal de laatste 10 eens bekijken omdat ge zo lief bent

iTrader
    47 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slabby Bekijk bericht
    Je hebt een punt maar ik heb geen tijd en zin om 70 pagina's te overlopen.
    Kom ik zal de laatste 10 eens bekijken omdat ge zo lief bent
    heb zelf de vraag denk ik 2 a 3 pagina's terug gesteld

2 a 3 pagina's terugbladeren is toch niet teveel gevraagd hé
    Le temps..

Approved 9-lifer mythe's schermafbeelding
    iTrader
    133 (100%)
    Ge kunt u niet voorstellen hoe lui ze hier niet zijn. En da werkt dan met de computer

Heb de mijnen dinsdag. Ik denk dat ik hem tot 8sept in de doos houd . En als ik voel dat ik geslaagd ben doe ik hem open, anders MOET ik hem terug verkopen
    PSN: dripke
    .

iTrader
    47 (98%)
    ik weet het pas 16 september, zolang ga ik heus niet wachten

ik bestel hem zaterdag wel en dan zie ik wanneer ie toe komt
    Le temps..

iTrader
    133 (100%)
    Ik ook pas een week of 2 later en dan ben ik op reis.
    Maar ik bedoel: als ik een goed gevoel heb doe ik hem open . Morgen echt wel goed door doen. Maar oefenen op de PC is echt niet goed, want ben rapper aan't surfen naar sites dan aan't oefenen ^^.
    .

iTrader
    47 (98%)
    ik zit ook achter op schema -__- vandaag niet echt veel goesting gehad, maar 30 pagina's. nog 290 te gaan

en dan 3 weken genieten van de vakantie en mijn nieuw speeltje
    Le temps..

Member
    iTrader
    3 (80%)
    Ben ook van plan een HTC Desire te kopen. Ik heb heel dit topic eens doorgelezen en het viel me op dat in de eerste 30-40 posts er werd geklaagd over de roze schijn over het scherm, en in de laatste 30 posts niet meer.

Is deze roze schijn dan verholpen met de froyo update of is deze nog steeds aanwezig?

Ik ben ook op zoek naar een webshop die de HTC Desire met AMOLED nog op voorraad heeft, als iemand nog een webshop/winkel weet die deze nog heeft mag het mij altijd laten weten .

mvg

Frz

Member QplQyer's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door feroz Bekijk bericht
    Ben ook van plan een HTC Desire te kopen. Ik heb heel dit topic eens doorgelezen en het viel me op dat in de eerste 30-40 posts er werd geklaagd over de roze schijn over het scherm, en in de laatste 30 posts niet meer.

Is deze roze schijn dan verholpen met de froyo update of is deze nog steeds aanwezig?

Ik ben ook op zoek naar een webshop die de HTC Desire met AMOLED nog op voorraad heeft, als iemand nog een webshop/winkel weet die deze nog heeft mag het mij altijd laten weten .

mvg

Frz
    De roze schijn is nooit echt zo'n groot probleem geweest als sommigen je zouden doen geloven. Er zijn eigenlijk twee zaken die als "roze schijn" worden bestempeld:

1. Tijdens het surfen worden sommige grijstinten als roos weergegeven. Dit was bv. het geval op de htc website. Dit is opgelost door de Froyo update (tijdens het scrollen wordt het grijs nog wel roos, maar als je stopt met scrollen is het nu gewoon grijs).
    2. Wanneer het toestel op lage brightness staat, kan het scherm een roze waas hebben. Bij sommige toestellen was er echter een roze waas te zien wanneer het scherm op de hoogste brightness stand stond. Die toestellen waren defect. Maar eenmaal die berichten begonnen op te duiken over die kapotte toestellen begon al snel iedereen te panikeren omdat hun toestel op lage brightness ook die roze schijn had. Die roze schijn op lage brightness is echter normaal voor AMOLED schermen en je hebt er tijdens gewoon gebruik totaal geen last van.

Veel van die paniek over de roze schijn kwam omdat mensen het verschil niet konden maken tussen 1 en 2, waardoor er een hele hoop plots begon te denken dat hun toestel defect was, terwijl het op exact dezelfde manier werkt als dat van iedereen. Dus in het kort: heeft je toestel een roze schijn op hoge brightness instelling? Dan is het defect. Al de rest: normale werking, en niks dat je echt merkt tijdens normaal gebruik (zeker niet nu punt 1 verholpen is door froyo).
    Only art and science can and try to change the world, therefore paying millions to useless sportsmen is sheer idiocy.
    The man, the legend: Dijkstra

iTrader
    47 (98%)
    voila zonet htc desire besteld voor 434 euro in belgië, wat poepgoedkoop is direct micro sd kaartje van 16GB (SD 2.0) erbij besteld.nu maar hopen dat ie niet voor zaterdag geleverd wordt

welke screen protector raden jullie aan? invisibleshield van zagg? (http://www.zagg.com/invisibleshield/...ns-shields.php)
    Laatst gewijzigd door Trebby; 30 augustus 2010 om 11:22
    Le temps..

Member
    iTrader
    3 (80%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trebby Bekijk bericht
    voila zonet htc desire besteld voor 434 euro in belgië, wat poepgoedkoop is direct micro sd kaartje van 16GB (SD 2.0) erbij besteld.nu maar hopen dat ie niet voor zaterdag geleverd wordt

welke screen protector raden jullie aan? invisibleshield van zagg? (ZAGG | invisibleSHIELD | HTC Desire Cases, Screen Protectors, Covers, Shields, Skins, Invisible Shield)
    Waar heb je hem besteld als ik dat mag vragen?
    En weet je of het nog AMOLED is?

iTrader
    47 (98%)
    op redcoon.be

mij maakt het persoonlijk niks uit of het AMOLED of SLCD is. op de site van redcoon staat AMOLED, maar ik denk niet dat het eentje met zo'n scherm zal zijn eerlijk gezegd want ze moeten hun bestelling nog binnenkrijgen (maw een nieuwe lading van de fabrikant en dus SLCD)
    Le temps..

Banned
    iTrader
    2 (100%)
    Ik heb zo een officieel screenprotectorstickerke gekocht in de fnac, werkt perfect, maar ik zoek nu nog een case...
    Hmm ik denk dat ik dit ga kopen http://www.mobilesupplies.nl/silicon...e-p-11581.html 7 euro, maakt dus ni veel uit
    Voila besteld
    Laatst gewijzigd door Von Kotzebue; 30 augustus 2010 om 12:50

iTrader
    133 (100%)
    Van screen protectorke heb ik gewoon zo'n hama ding ze . Da kost 8 euro voor 8. Ze zijn wel rap bekrast, maar dan legde er gewoon een nieuw op e .

Misschien is kijken voor autolader + drager:
    http://www.mobilesupplies.nl/autolad...sb-p-9312.html
    http://www.mobilesupplies.nl/autohou...e-p-11541.html

21 euro is niet zoveel. Pak 30 incl verzending.
    .

Member
    iTrader
    9 (100%)
    op ebay heb je zo'n spullen voor 5€ inclusief verzending

Pagina 70 van 152 EersteEerste ... 206066676869707172737480120 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten