Pagina 30 van 152 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 581 t/m 600 van 3024

Discussie: HTC Desire

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16v Bekijk bericht
    ja tuurlijk koop ik hem dan nieuw, heb de verkoper dit ook gezegd ook.

PDAshop ken ik en ook al besteld gehad.

f-mobile, nog nooit van gehoord. dus mensen met ervaring/bevindingen ?
    http://www.9lives.be/forum/gsm-smart...-f-mobile.html

Ik lees toch bij iedereen die er echt iets gekocht heeft dat het goed verlopen is.

Member deven's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kryptz Bekijk bericht
    http://www.9lives.be/forum/gsm-smart...-f-mobile.html

Ik lees toch bij iedereen die er echt iets gekocht heeft dat het goed verlopen is.
    Ja net ff doorgenomen. thx voor de link in alle geval. straks thuis alles is op mijn gemak doorlezen. Zit nu op werk en moet stiekem liggen lezen ;-)

thx
    Antec three hundred two, OCZ ZS 650W, Asrock Z77 Extreme 4, Intel I5 3570K,
    ATI 5870, Gelid Tranquillo, 8GB Corsair XMS3, Samung 830 series 128GBssd, 2TB WD, 640GB Samsung, 2X160GB WD

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Clioke16v Bekijk bericht
    Ja net ff doorgenomen. thx voor de link in alle geval. straks thuis alles is op mijn gemak doorlezen. Zit nu op werk en moet stiekem liggen lezen ;-)

thx

edit : die f-mobile past alle dagen zijn prijs aan zeker?

gisteren 419, nu 429
    ATI 5870, Gelid Tranquillo, 8GB Corsair XMS3, Samung 830 series 128GBssd, 2TB WD, 640GB Samsung, 2X160GB WD

Member
    iTrader
    48 (98%)
    die lezen waarschijnlijk dit forum, die weten dat er iemand ne desire gaat kopen bij hun
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hummel Bekijk bericht
    die lezen waarschijnlijk dit forum, die weten dat er iemand ne desire gaat kopen bij hun
    of nu net niet meer :-) ( hint > prijsverlaging FTW ! )

Member
    iTrader
    67 (100%)
    Nieuwe HTC Desire on the way
    Nu nog een gsm abo vinden?

Approved 9-lifer Drez's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shevchenko Bekijk bericht
    Nieuwe HTC Desire on the way
    Nu nog een gsm abo vinden?
    Als je dan toch en een nieuwe gsm en een nieuw abonnement wilt, had je die volgens mij toch best via hotgsm.be besteld. If mis ik hier iets.
    Ik ben een lekker wijf.
    www.dexyd.nl / www.dexyd.be

Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Equino Bekijk bericht
    ja, tenzij ge ze nen back up hebt of online hebt staan wat vrij logisch is natuurlijk.
    Als je alleen root ben je niets kwijt. Als je een custom ROM installeert, waarvoor root nodig is, dan wel. Maar als je je contacten op Google Contacts hebt staan heb je die ook direct terug met 1 sync.

Member SkIpPy_UCB's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Kheb weer iets fijns aan de hand... Sinds gisteren wilt mijne gsm geen dataverbinding meer maken. Als ik de dataverbinding aanzet gebeurt niks. Ik krijg niks in mijn statusbalk te zien ... Al ne recovery gedaan en een harde reset...

Net ff gechecked... Als ik ff de powerknop inhou, dan zie ik data mijn dataverbinding aanstaat. Maar ik krijg niks in mijn statusbalk te zien, en ik kan ook niet op internet ermee ...

Tis al gefixt.
    De Desire vond het blijkbaar leuk om mijn instellingen voor op internet te gaan te wissen.
    Nu ga ik weer een uur bezig zijn om alle widgets tegoei te zetten, ma EERST ff een frisse plons int zwembad maken.
    Laatst gewijzigd door SkIpPy_UCB; 1 juli 2010 om 18:57

Member
    iTrader
    0
    Aan de Android addicts onder jullie :

Ik heb mijn Nokia 5800 EM in de schuif gelegd en me een HTC Desire aangeschaft ... nu alleen een korte vraag : in m'n 5800 zit een 8GB microSD kaart (symbian, met 7,5Gb aan muziek) ... in m'n Desire zit een 4GB MicroSD kaart ... kan ik beide MicroSD-kaarten formatteren en dan die van 8Gb in m'n nieuwe desire steken? (ik heb Astro gedownload om m'n geheugenkaart te benaderen, en daar staan een hoop andere mapjes ed op ... heb ik die echt nodig?)

Zijn er leuke apps of widgets om muziek af te spelen op m'n Desire?

Laat de reactie's maar komen.

Member
    iTrader
    29 (100%)
    Als ik bij details over het accugebruik kijk bij "Android-Systeem" staat daar Gegevens Verzonden en Ontvangen. Zijn dat gegevens die over een mobiel (3G, ...) netwerk verzonden zijn? Ik heb opgemerkt dat die cijfers iedere keer stijgen als ik synchroniseer met bijvoorbeeld die weerwidget. Ik heb nochtans enkel wi-fi geactiveer (ook enkel het wifi icoontje is actief in de balk vanboven) dus het lijkt mij vreemd dat dat gegevens zijn van een mobiel netwerk.

Member
    iTrader
    48 (98%)
    voor muziek vind ik doubletwist wel nice. en muziek widget zit er standaard op.
    Apple iMac 24''(1920 x 1200 pixels): 2.93GHz Intel Core 2 Duo ▪ 4GB 1066MHz DDR3 SDRAM ▪ ATI Radeon HD 4850 512MB ▪ 1.0TB Serial ATA Drive ▪ Leopard

Approved 9-lifer
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb daarstraks de Desire eens vastgehad in de winkel en ik moet zeggen dat ik enorm aangenaam verrast was! Waarschijnlijk ga ik hem bestellen via het werk van mijn schoonvader, dat komt altijd iets goedkoper uit. Kan niet wachten

Member PinO's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Iemand enig idee waarom er zo een grote prijsverschillen zijn tussen de Desire prijzen in NL en BE? In NL kan je al één kopen voor 420€ terwijl in belgië de laagste prijzen liggen rond 460€.

Waar hebben jullie uw Desire-toestel gekocht?

Member
    iTrader
    29 (100%)
    BTW, invoertaksen, ...

Member
    iTrader
    24 (100%)
    Oke, ik was altijd van gedacht dat ik als smartphone een iphone wou... Ik kan een nieuwe 3GS kopen (nog nt geactiveerd geweest) voor 400 €, maar voor iets meer heb ik uiteraard een desire, wat mij ook aanstaat.

Belangrijk voor mij zijn:
    - surfen, email, organizer
    - film en muziek (dat laatste heel erg belangrijk)
    - vlotte interface en soepel touchscreen (snel reactief en niet zoiets stroef zoals bij de samsung omnia I)
    - toestel moet goed in de hand liggen en passen in mn broekzak
    - batterijduur (ik wil niet alle dagen mijn toestel hoeven op te laden).
    - ik wil graag muziek luisteren terwijl ik surf of applicaties draai zonder dat mijn toestel aanzienlijk vertraagt of energie begint op te slorpen
    - GPS

Nu had ik begrepen dat bij het installeren van applicaties die allemaal op die 512mb moeten. Klopt dat zo of kan je toch ruimte voorzien op dat micro-SD kaartje voor apps?

Anyway, kan ik dan evengoed die iphone 3GS kopen of toch iets meer uitgeven en gaan voor HTC desire?
    PSN (PS4): El_Gargamel
    Playing: Diablo 3 RoS, Battlefield 4

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ElGargamel Bekijk bericht
    Oke, ik was altijd van gedacht dat ik als smartphone een iphone wou... Ik kan een nieuwe 3GS kopen (nog nt geactiveerd geweest) voor 400 €, maar voor iets meer heb ik uiteraard een desire, wat mij ook aanstaat.

Belangrijk voor mij zijn:
    - surfen, email, organizer
    - film en muziek (dat laatste heel erg belangrijk)
    - vlotte interface en soepel touchscreen (snel reactief en niet zoiets stroef zoals bij de samsung omnia I)
    - toestel moet goed in de hand liggen en passen in mn broekzak
    - batterijduur (ik wil niet alle dagen mijn toestel hoeven op te laden).
    - ik wil graag muziek luisteren terwijl ik surf of applicaties draai zonder dat mijn toestel aanzienlijk vertraagt of energie begint op te slorpen
    - GPS

Nu had ik begrepen dat bij het installeren van applicaties die allemaal op die 512mb moeten. Klopt dat zo of kan je toch ruimte voorzien op dat micro-SD kaartje voor apps?

Anyway, kan ik dan evengoed die iphone 3GS kopen of toch iets meer uitgeven en gaan voor HTC desire?
    Denk persoonlijk niet dat je langer dan 2 dagen doet met deze batterij'en. iphone zowel als desire ( desire lees ik veel dat batterij snel plat is )

wat je zegt alles installeren op de 512 is daadwerkelijk zo. wil je toch op je sd installen moet je hem rooten ( vraag me niet wat het is, heb het in deze topic ook allemaal maar gelezen )

Ben ook aant twijfelen om deze te kopen, maar wacht nog ff af. ding is nog te nieuw dus gedachten kunnen nog wel veranderen van de bezitters.

voor het even dat ik op de desire gewerkt hebt valt da super super hard mee.

de bezitters hier, zullen u wel een completer antwoord kunnen geven normaal gezien.

grtz.

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    Voorlopig is A2SD (Applicaties op je SD kaart) nog niet mogelijk, maar in Q3 dit jaar komt de Froyo update (Android 2.2) en dan wordt dat wel mogelijk. Wil je het nu doen met Eclair (Android 2.1) dan moet je hem rooten.

Maar wees gerust, ik heb die 500Mb nog niet vol en er staan toch al aardig wat applicaties op.

Wat de batterijduur betreft: Die valt tegen. Als je echt veel muziek gaat luisteren (3u per dag ofzo) dan ga je moeten opletten met wat je nog allemaal doet om de dag door te komen. Ik heb vaak m'n MacBook Pro bij en ik kan hem dus gemakkelijk opladen terwijl ie in m'n tas zit (vanaf m'n MBP dus) en in de auto neem je een autolader en da's ook opgelost, maar de desire gaat bij intensief gebruik echt niet overdreven lang mee.

Op alle andere punten scoort de desire wél uitstekend. Super voor video en muziek, uitstekend touchscreen, met Google Nav heb je gratis een geweldige GPS (je hebt wel een dataverbinding nodig, dus in het buitenland is dat een beetje dubieus)
    Je organiseren gaat perfect met Gmail en facebook.
    Je contacten synchroniseren automatisch (gsm-nrs worden gekoppeld aan facebook accounts en mailadressen) Mail heb je via Gmail app, kalender via Google Calender (en de apps op de desire, van Android zelf of de Sense Interface) Dat werkt allemaal super!
    Loccufier.be - MacBook Pro

Approved 9-lifer
    iTrader
    9 (100%)
    Ik heb ook heel lang getwijfeld tussen een iPhone en de Desire en mijn voorkeur begint meer en meer naar de laatste te gaan. Het Android OS is open-source en kan je dus volledig aan je eigen smaak aanpassen en bij een iPhone is dit veel moeilijker. Wat ik ook veel beter vind aan de Desire is het feit dat je bijvoorbeeld je Agenda op een volledige pagina kan weergeven, zodat je een snel overzicht hebt van je aankomende afspraken/taken, etc. Bij de iPhone moet je steeds de kalender applicatie openen om dit te zien (tenzij je een htc lockscreen installeert op een gejailbreakte iphone). Ik ben absoluut verzot op Apple en gebruik ook met enorm veel plezier mijn Macbook Pro, maar volgens mij zou ik gewoonweg heel snel uitgekeken zijn op de iPhone. Dit kan mede komen doordat ik al een iPod Touch heb en dus alle games etc. daarop al kan spelen.

Vraagje aan de eigenaars van de Desire: is de batterijduur écht zo slecht? Uiteraard wordt de gsm de eerste weken enorm intensief gebruikt, maar na een tijdje neemt dit toch wel af neem ik aan? Zou ik geen 2 dagen met een batterij toekomen als ik voornamelijk: veel sms, kalender bijhouden en een keer per dag synchroniseren, half uurtje muziek per dag, ongeveer 10 minuten per dag bellen, enkele keren mail ophaal via wifi en daarna wifi weer uitschakel? Dit allemaal met een verlaagde brightness.

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Ik gebruik mijn Desire overmatig en ik kom 2 a 3 dagen toe
    o/'

Pagina 30 van 152 EersteEerste ... 202627282930313233344080130 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten