Pagina 10 van 152 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 200 van 3024

Discussie: HTC Desire

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pina Bekijk bericht
    kunnen jullie eens testen of de LED-notification werkt? Collega v mij heeft hem ook en als zijn toestel in standby staat (dus eigenlijk scherm uit), en hij krijgt een sms, verlicht zijn LED ook niet. Bij mij ook niet... is dat nu toevallig bij ons dat die niet werkt of is dat normaal? Het gaat om een zilveren.
    Geen problemen hier, led werkt perfect!
    Op standby pinkt het ledje groen als ik een sms krijg, en ook als ik een mail binnenkrijg. (zit verbonden via wifi)

lol en of het nu zwart of zilveren model is, maakt toch niet uit

PS: probleem met de sms versturingen zijn ook opgelost, ik moest precies zelf manueel het "Servicecentrum" nummer voor Base invoeren (+32486000005)

Enige grote KUTPROBLEEM dat ik heb met Android is:
    de onmogelijkheid om te copy pasten vanuit een email!!!!!!!!!

En dat is precies iets waar allang kritiek op is aan het adres van Android...en toch hebben ze dat niet opgelost. Zowel niet vanuit hun eigen mailprogramma als vanuit gmail!
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

Crew Member pina's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkIpPy_UCB Bekijk bericht
    Dat zal wel opgelost worden in een Patch ofzo.
    Ik weet dat toen ik de HTC Diamond 2 net had, waren er ook die problemen had met die LED. Ik had er geen problemen mee. Maar op XDA waren er genoeg die het wel hadden.
    ja als het een algemeen probleem is wel, maar als bij iedereen die LED dan wel werkt, dan ligt het aan het toestel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door E-riko Bekijk bericht
    Geen problemen hier, led werkt perfect!
    Op standby pinkt het ledje groen als ik een sms krijg, en ook als ik een mail binnenkrijg. (zit verbonden via wifi)

lol en of het nu zwart of zilveren model is, maakt toch niet uit

PS: probleem met de sms versturingen zijn ook opgelost, ik moest precies zelf manueel het "Servicecentrum" nummer voor Base invoeren (+32486000005)

Enige grote KUTPROBLEEM dat ik heb met Android is:
    de onmogelijkheid om te copy pasten vanuit een email!!!!!!!!!

En dat is precies iets waar allang kritiek op is aan het adres van Android...en toch hebben ze dat niet opgelost. Zowel niet vanuit hun eigen mailprogramma als vanuit gmail!
    Ah vreemd, ik dacht dat het gewoon wit was, kan je dat mss kiezen in welke kleur het oplicht? En heb je iets speciaals gedaan voor die LED, buiten het aanzetten in de settings?

En over copy/paste: in de browser moet je je vinger op het scherm houden, dan vergroot die uw tekst. Dan komen er zo 2 ankerpuntjes op het scherm die je moet verslepen om aan te geven waar je wilt starten en stoppen met selecteren en kopieren.

Member StalkeR's schermafbeelding
    iTrader
    8 (79%)
    Ledje werkt ook perfect hier ...
    Ik denk ni da ge de kleur kunt aanpassen, heb alvast toch nog ni gevonden ...
    Zou me ten zeerste verbazen mocht dit niet lukken bij een email, straks zeker en vast is checken
    Join Hattrick!!!Het meest verslavende online voetbalmanagerspel!

iTrader
    14 (100%)
    volgens dit programma zou het moeten lukken: missed call

iTrader
    14 (100%)
    Zucht, die notification led is dus dat lampje dat brandt wanneer je oa aan het herladen bent ik dacht dat dat een lampje was vd optical pad... zat dus altijd verkeerd te kijken. vind die led dan wel vrij onopvallend. bij de hero was dat het balletje dat oplicht, wat toch een pak handiger en duidelijker is imo

Crew Member FLT's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Zucht, die notification led is dus dat lampje dat brandt wanneer je oa aan het herladen bent ik dacht dat dat een lampje was vd optical pad... zat dus altijd verkeerd te kijken. vind die led dan wel vrij onopvallend. bij de hero was dat het balletje dat oplicht, wat toch een pak handiger en duidelijker is imo
    Zitten er LED's in de optische trackpad? :o

(en ja ik heb ge-edit )

iTrader
    14 (100%)
    Ik hoop het alleszins, is toch veel opvallender als het zoals bij de nexus zou zijn

Member
    iTrader
    21 (82%)
    iemand die de desire hier gebruikt voor het werk?
    Hoe loopt de sync met outlook voor agenda, contacten en mail?

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Geen led in optisch trackpad.

iTrader
    14 (100%)
    heb trouwens net ontdekt dat die live wallpapers toch zorgt voor een kleine maar merkbare lag wanneer je tussen homescren scrollt. Zonder live wallpapers gaat het enorm smooth, zoals op de iphone. Met die livewallpapers merk je echt framedrops.

iTrader
    8 (79%)
    Mjah, maar deze zijn zo sjiek dak men desire niet zonder deze wil zien

Member
    iTrader
    26 (93%)
    aha, toch eindelijk meer mensen wat het probleem beginnen in te zien :P

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Zuipt dat ook niet enorm veel batterij? Ik zet da bij mij gewoon af om die reden.

iTrader
    14 (100%)
    ik heb gisteravond enkele games gespeeld, oa. Asphalt 5 en Raging Thunder 2, maar het valt me zwaar op dat het spel niet echt vlot vlot loopt zoals je zou willen. Vooral bij de start van een race, waar er veel wagens op het scherm te zien zijn, zijn er merkbare framedrops. Als de race dan start, is het zelfs effe zeer moeilijk speelbaar omdat er dan 5, 6 wagens samen in beeld komen, met de bijhorende rook en skidmarks. Als je dan alleen op de baan bent, gaat het heel wat beter maar toch niet aan 30 fps

Is dat bij jullie ook zo? Wel vreemd want dat was me totaal niet opgevallen bij de demo van Raging Thunder 2

iTrader
    8 (79%)
    Nope, ma ik geraak wel ni op internet met de demo, unable to find servers ...

iTrader
    14 (100%)
    heeft iemand een idee hoe ik stock android kan draaien op de desire zonder te rooten? Dus eigenlijk Sense afzetten... Gewoon via app manager Sense afsluiten werkt niet, want het start daarna opnieuw automatisch op. De standaard Home hebben ze uit de Desire verwijderd...

Member
    iTrader
    1 (100%)
    ja als het een algemeen probleem is wel, maar als bij iedereen die LED dan wel werkt, dan ligt het aan het toestel

Ah vreemd, ik dacht dat het gewoon wit was, kan je dat mss kiezen in welke kleur het oplicht? En heb je iets speciaals gedaan voor die LED, buiten het aanzetten in de settings?

En over copy/paste: in de browser moet je je vinger op het scherm houden, dan vergroot die uw tekst. Dan komen er zo 2 ankerpuntjes op het scherm die je moet verslepen om aan te geven waar je wilt starten en stoppen met selecteren en kopieren.
    Nee hoor, de led pinkt gewoon groen als de hij een sms en/of mail ontvangt...

(En oranje als de batterij laag is en blijft op groen als ie vol opgeladen is)

Ktrek men woorden terug! Ik wou hier net posten wat jij hier net beschrijft

Maw, voor mij kan deze htc niet mr stuk...alleen zoek ik ng een FLIPcase voor deze phone
    Accept what you can't change, change what you can't accept.

iTrader
    14 (100%)
    Ok, heb HTC Sense nu eens kunnen afzetten en met de stock Android gewerkt, maar trekt echt op geen kloten :/ Er is zelfs geen deftige clock widget beschikbaar...

Approved 9-lifer chellesan's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ik vind sense juist erg goed, kun je toch ook aanpassen aan u smaak, ik zou niet meer zonder 7 bureaubladeren kunnen
    psn: chellesan
    twitch (hier stream ik mijn games en anime)
    myanimelist
    steam: chellesan

Approved 9-lifer
    iTrader
    8 (100%)
    Ik vind dat HTC Sense bulkt van de bugs :/ Het oogt mooi en je hebt leuke widgets, maar crashen dat dat doet man...

Pagina 10 van 152 EersteEerste ... 678910111213142060110 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten