Pagina 3 van 251 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 5005
    Member kinxton's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schep Bekijk bericht
    voila gisteren men laatste dag onder vast contract, en vandaag overgestapt

ben es benieuwd
    Volgens mij kan je nog niet overstappen naar Mobile Vikings... Of heb ik een van je vorige posts niet gelezen?
    "Thoughts that flow through optical fibers connecting our brains to the World Wide Web."

Member schep's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    had een generation MTV contract tot gisteren, en vandaag terug vrij als een vogel

sim sturen ze idd pas op 1 februari.

Of bedoel je iets anders?

Approved 9-lifer Conqie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kr|stof Bekijk bericht
    Had dit een paar dagen geleden op Kanaal Z gezien en het is dus blijkbaar waar. Er komt een 4de GSM operator ( eigenlijk hangt ze af van BASE ma bon )
    Hangt af van base ? en gij noemt dat de 4de operator?

Ze is gewoon de 17 000'ste, om juister te zijn.
    Vorige nick: "conquerpoy_123"

Approved 9-lifer chosen1's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    kheb ook nog een paar codes.

ik heb gewoon een tweede simkaart aangevraagd met een nieuwe nummer om te zien wat het doet met mijn iPhone.

mijn Generation MTV abo loopt de 22ste af maar ik heb het al verlengd (voor 10€ per maand blijft dat nog altijd het beste abo dat je kan vinden imo)
    .

Member
    iTrader
    0
    chosen 1 mtv generation kost toch 20 per maand?

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azirtoo Bekijk bericht
    neen

normaal wel maar er zijn promoties genoeg zodat ge maar 10€ betaalt.

toen ze voor het eerste dat abo aanboden kon je al een jaar nemen voor 10€/maand.

nu moest ik dus iets nieuw zoeken omdat dat jaar bijna afgelopen was maar blijkbaar staat op hun site nog altijd een promotie voor 10€/maand voor de eerste 12 maanden (aanbod van 18 maanden in totaal)

ik dacht dat ik dat niet ging kunnen nemen omdat er in de kleine letters stond dat je dat enkel kon nemen als je geen abonnement had.
    maar blijkbaar was dat geen enkel probleem
    .

Approved 9-lifer Japser's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door azirtoo Bekijk bericht
    Niet met hun acties

iTrader
    2 (100%)
    je krijgt zelfs een gratis gsm als je een abo van 2 jaar aangaat (waarvan 1 jaar aan 10€/maand en 1 aan 20€/maand)

wel maar een simpele Samsung maar het is toch een mooi gebaar
    .

Member schep's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    mja was ook eerst aan het twijfelen maar qua data is da toch echt nie te betalen bij prox imo

en dat hoort er tegenwoordig toch ook bij.

Jaren hebben ze de mensen uitgemolken met sms, totdat tmfmobile de markt iets of wat openbrak en er alternatieven zoals tempo music, etc kwamen. Nu kunnen ze dat niet meer maken, en willen ze wrs dataverbruik nog even uitmelken he

Approved 9-lifer
    iTrader
    39 (100%)
    Man man man wat lees je hier allemaal
    Het gaat er om dat die provider 1 gig gratis data geeft
    Kijk eens wat een gig kost bij andere provider + het extra abbo dat je meestal moet afsluiten

Terwijl de meeste hier de bel tarieven aan het vergelijken zijn
    ☻/
    /▌
    / \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Member
    iTrader
    12 (100%)
    >>reeds een code ontvange, bedankt chosen1<<
    Laatst gewijzigd door schumi; 18 januari 2009 om 21:09

Approved 9-lifer legerguy's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    2
    Ik zit bij MTV Generation, 20€, 300minuten bellen & 3000 SMS'en gratis. Ik zit daar nooit aan, dus daarom heb ik het. Handig is omdat ik vaak naar vaste telefoon bel als ik bel, en dat zit ook in die 20€. EN waar ik ook, is Mobi* en Base amper ontvangst en ik altijd volle ontvangst
    The world is evil

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door legerguy Bekijk bericht
    Ik zit bij MTV Generation, 20€, 300minuten bellen & 3000 SMS'en gratis. Ik zit daar nooit aan, dus daarom heb ik het. Handig is omdat ik vaak naar vaste telefoon bel als ik bel, en dat zit ook in die 20€. EN waar ik ook, is Mobi* en Base amper ontvangst en ik altijd volle ontvangst
    Maar waar is het mobiel internetten in jouw abonnement ?

Je begint appelen met peren te vergelijken...

Site van die Mobilevinkings staat trouwens vol spellingsfouten, wat zeker niet professioneel oogt. (Fouten zoals niews zijn toch vrij erg...)
    Ook geeft de site vrij weinig informatie, zit het vrij eenvoudig in elkaar etc. voor een operator te zijn. Ook staat nergens vermeld dat het via Base functioneert.
    XBL: NeoCracer

Member
    iTrader
    0
    Hmm 't ilijkt mij allemaal beetje revulotionairder dan hier voorgesteld. In België doet niemand een klop met internet op foon want tis gewoon pokkeduur, onhandig en totaal ni duidelijk wat je betaalt voor wat.

Ik denk dat als je een smartphone hebt, eh bon iets waar ge degelijk kunt op surfen op internet, dan zijn de mogelijkheden van zo'n formule wel een beetje meer waard dan een cent minder per sms en bellen aan 3 cent minder per minuut.

Skype kan je installeren op gsm's tegenwoordig. Mijn bedenking, ik geruik gsm vooral om met mijn vriendin te bellen, ik doe dat gratis (60 minuten, maand vanaf ik 15€ prepay) omdat we beide base zijn. Stel dat we beide mobile vikingen worden met deftige gsm, dan bellen we elkaar met skype gratis, quoi..

Berichtjes -> msn , mailtjes rustig versturen, last.fm mogelijk zal ook wel op gsm er zijn/komen .. en dat waar ge ook zijt in België. Met een limiet van 1 gig denk ik da je één maandje wel toekomt... Wat zijn trouwens de gangbare tarieven van internetverkeer, is er een provider met 1 gig verkeer voor minder dan 15 euro?

Bon da's wat ik me voorstel bij geen vast bedrag per kb die we aan dataverkeer hebben... Ik weet niet wat de juiste hoeveelheid digi gegevens er door gejaagd wordt bij een skypegesprek, maar ik ga er van uit dat het ook niet zooo veel is. Blijft gewoon de vraag of de toestellen en de verbinding die je maakt met mobiel internet deze applicaties aan kunnen? (niet retorisch)

As for hoe ze het doen, de reclame-catch , ik denk niet dat reclame iets slecht is als het zich richt naar de juiste mensen, ik zie het wel zitten dat de fnac mij laat weten wanneer nieuwe manga uit is, of er acties zijn, wanneer hun ledendagen zijn, om maar voorbeeldje te geven. Wat ik niet zie zitten is popups waarvan ik er 35 moet wegklikken eer ik aan internet kom of de hel, Jamba-gedoe. Hoe het daar mee zit zullen we na 1 feb zien.

Als ik het geld heb voor een deftige gsm heb dan ga ik voor mobile viking, als ik zie bij vrienden dat ze kunnen skypen met combinatie die ik net aan haalde, dan zal ik snel een smart phone gekocht hebben

Member Peyote's schermafbeelding
    iTrader
    0
    heeft er iemand zo nog een code op overschot aub?
    "Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music." - Kristian Wilson, Nintendo VP, 1989

Approved 9-lifer NeoCracer's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Ik overweeg nu ook om dit te nemen.
    Maar ik zit toch nog met vragen, en nu er al sim's moeten aangekomen zijn bij de klanten, kunnen jullie misschien al ervaringen delen.

Ik vraag me af wanneer (indien je voor een bestaande nummeroverdracht hebt gekozen) het nummer vervangen wordt. Is dit vlak na bestellen van de SIM, of wanneer je die toegestuurd krijgt. Want ik wil niet dat ik een tijdje zonder werkende SIM zit ofzo.

Als iemand anders zijn ervaringen wil delen omtrent dit, zou dit heel erg handig zijn.
    XBL: NeoCracer

Member -etienne-'s schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peyote Bekijk bericht
    heeft er iemand zo nog een code op overschot aub?
    Zoek eens op facebook (group), daar vind je er heel wat!

Approved 9-lifer Savage's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Vandaag nog gezocht voor internettoegang bij Mobistar. Ikzelf zit met een my15 abo en als ik daarop toegang tot internet wil, kost het mij minimum €18 voor 200Mb (wtf!) en €30 voor 2Gb (nog meer wtf!). Beetje volkomen absurde prijzen, zeker als we de reeds zoveel vervloekte vergelijking met het buitenland maken :/

Member kinxton's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 2e^NeoCracer Bekijk bericht
    Ik vraag me af wanneer (indien je voor een bestaande nummeroverdracht hebt gekozen) het nummer vervangen wordt. Is dit vlak na bestellen van de SIM, of wanneer je die toegestuurd krijgt. Want ik wil niet dat ik een tijdje zonder werkende SIM zit ofzo.
    Het staat op hun site. Meer info ook hier: Toon onderwerp - Mobile Vikings - Userbase
    "Thoughts that flow through optical fibers connecting our brains to the World Wide Web."

Member Kr|stof's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    27 februari krijg ik mijn simkaart

Pagina 3 van 251 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten