Aha, eindelijk een topic
Kaartjes voor het middenplein: check![]()
3x de staanplaatsen van 54 euro hier, al heb ik geen idee waar dat is
Mijn gok is: vooraan.
er is geen voorprogramma wss of wel?
Er was er geen in Amerika dus vrees ervoor.
Die staanplaatsen van 54 euro zijn middenplein.
Kheb dag erna misschien examen, maar heb ze toch gekocht. Kan ze wellicht later verkopen mocht ik echt een zwaar examen hebben, heb ook staanplaatsen in middenplein dus die gaan wel vrij rap de deur uit volgens mij![]()
Concert is helemaal uitverkocht. Ik heb nog vlug de zitplaatsen voor 54 euro kunnen bemachtigenIndien er mensen zijn die liever willen zitten en niet rechtstaan wil ik gerust wel ruilen, maar ik denkt niet dat er veel zullen zijn
(kan maar proberen hé
)
Kheb geen ticket kunnen bemacchtigen, echt letterlijk 10seconden te laat...
Dus als iemand ze verkoopt ofzo, aanwezig! 2 ticketjes![]()
Same hier, om 11u geprobeerd met iphone maar registratie kwam er maar niet door. Wie tickets over heeft PM maar !
wel voor een redelijke prijs liefst danhaha
aanwezig, om 9u wa ticketjes van 54€ kunnen kopen!![]()
ze hebben ze wel zeer snel verstuurd imo dinsdag besteld en donderdag al in de bus![]()
een vriend van mij heeft 4 tickets besteld (staanplaatsen van 54 euro) die gaan wij nemen.
Maar door de slechte communicatie heb ik er ook 4 nog in bestelling staan .. (reservatie - 4 stuks staanplaatsen van 42 euro) of het zijn zitplaatsen van 42 euro. ik wéét dat niet meer =P
Als niemand uit men vriendengroep ze gaat gebruiken, zal ik ze hier aanbieden indien mogelijk
Als er iemand nog 2 tickets ( liefst zitplaatsen ) te koop heeft/moet te koop zetten, denk eens aan mij, 't vrouwke wil zo graag gaan ( ik wat minder, but that's the married life I guess )en aub geen onnozel hoge bedragen ( a la VIP, moet een gouden gadget zijn zeker?! )
we zijn er bijna ^^
zal wss ergens anders parkeren zijn en dan met de metro naar sportpaleis.. te veel volk bij uitverkochte shizzle
Zoekt iemand nog tickets ? Heb er misschien 2 over (die van 54 €)
bij rammstein stonden we ergens op een frederik de .... plein ofzo langs het water ergens, we hadden toen een mail gekregen met dit erbij etc
btw
Setlist (Europe)
H•A•M
Who Gon Stop Me
Otis
Welcome to the Jungle
Gotta Have It
Where I'm From
Nigga What, Nigga Who (Originator 99)
Can't Tell Me Nothing
All Falls Down
Flashing Lights
Jesus Walks
Diamonds from Sierra Leone
Public Service Announcement
U Don't Know
Run This Town
Monster
Power
New Day
Hard Knock Life (Ghetto Anthem)
Izzo (H.O.V.A.)
Empire State of Mind
Runaway
Heartless
Stronger
On to the Next One
Dirt off Your Shoulder
I Just Wanna Love U
That's My Bitch
Good Life
Touch the Sky
All of the Lights
Big Pimpin'
Gold Digger
99 Problems
No Church in the Wild
Lift Off
Encore
Niggas in Paris
Encore
Niggas in Paris (Multiple Times)
Shooters speelde op pc me muis en keyboard . uit
Vraag het op 9lives, wij googlen het wel voor je!
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)