Volgens de Facebookpagina worden deze middag omstreeks 16u de eerste namen gelost.
Ik hou jullie hier op de hoogte
De Feesten gaan dit jaar door van 3 augutus tot en met 12 augustus.
Volgens de Facebookpagina worden deze middag omstreeks 16u de eerste namen gelost.
Ik hou jullie hier op de hoogte
De Feesten gaan dit jaar door van 3 augutus tot en met 12 augustus.
Laatst gewijzigd door Delirium; 15 februari 2012 om 10:01
check!, zal wrs opnieuw een abbonement nemen na 2 jaar geen te hebben gehad. hopelijk is de affiche van hetzelfde niveau als vorig jaar!
Net bericht gezien op Twitter en Facebook
We hadden vandaag nieuws beloofd, maar door omstandigheden buiten onze wil om kan dit nog niet gebeuren. Uitstel is echter geen afstel, dus binnenkort meer info, watch this space !
Nog even wachten dus. Waarschijnlijk wil de Schuer eerst nog wat namen vrijgeven voor de Lokerse dit mogen![]()
Eerste jaar dat ik waarschijnlijk niet ga kunnen meehelpen op de feesten.Of ik kan enkel in het weekend er werken. En tijdens de week geen zak aan de feesten hebben pfft
Toch al 1 naam gevallen en niet van de minste:
Op 7 augustus staan The Beach Boys op de kaai
Ik ben alvast benieuwd naar dat optreden.
Beachs boys komen op 7 augustus
Damn, aanwezig!!
Olé, men blauw-witte hawaii shirt al klaarleggen en die LP nog es opzwieren![]()
meh, ze mogen dit jaar serieus hun best mogen doen voor een defitg programma,of ik ga passen. BB is al een mooi begin, maar ik wacht bang af.
Het concert van Brian Wilson in 2004 staat voor eeuwig in ons geheugen gegrift... en nu zowaar THE BEACH BOYS op de Lokerse!
Deze eerste naam is een klepper van formaat - hopelijk volgen er nog meer gevestigde waarden en laten ze voor eens en voor altijd die rappers en hip-hoppers thuis (zoals een paar jaar geleden jammergenoeg niet het geval was).
Ik zou wel durven afzakken ja.![]()
ja dat wordt dus een dagje lokerse feesten.
Vorig jaar stond (de helft althans) Wu-Tang Clan toch op LF?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)