Ik hoop dit jaar opnieuw van de partij te zijn, de eerste bevestigde namen zijn alvast klassiekers!
Paul van Dyk
Carl Cox
Sven Väth
Jeff Mills
The Disco Boys
Chris Liebing
Ik hoop dit jaar opnieuw van de partij te zijn, de eerste bevestigde namen zijn alvast klassiekers!
Paul van Dyk
Carl Cox
Sven Väth
Jeff Mills
The Disco Boys
Chris Liebing
Hoe stond de sound afgesteld in 2011? Dit jaar niet geweest ma 2010 stond de technotent belachelijk luid en écht slecht afgesteld... Mss komende zomer nog es doen, Nature One blijft wel echt té vet altijd!
Wordt men 7e keer!Elk jaar het hoogtepunt van onze zomer!
Het geluid stond inderdaad een tikkeltje te hard in 2010.Vorige editie viel dat heel goed mee bij de stages/clubs waar wij gingen.
Hoe zit het daar met de vvk, tijd genoeg om tickets te kopen?
Misschien dit jaar toch eens proberen volk ermee naartoe te krijgen gezien de zotte prijzen van TL!
dat 't geluid daar luid staat vind ik net vet aan Nature one, in de bunkers is 't gewoon geschift.. ik weet 't, allemaal niet zo goed voor de oren blabla.
en niels, vorig jaar heeft vriendin van mij dezelfde week nog ticketje besteld dus geen paniek. ik heb dat twee jaar geleden ook nog gedaan; weekendje van te voren beslist om te gaan, besteld, donderdag kwam de postbode langs, was niemand thuis, vrijdag voor ik naar Duitsland reed langs de post gaan halen, ticket opgepikt en juu.
Wij hebben nog nooit tickets in vvk gekocht.Er zijn er altijd nog beschikbaar aan de abendkasse.
![]()
ja dat ga ik precies dit jaar ook eens doen. want 't is normaal +- 60 euro combi zeker he? maar omdat dat naar belgie gestuurd wordt etc betaal ik altijd toch 80-85 euro. ik heb 't er voor over, maar als ik dat kan uitsparen door gewoon daar nog een kwartier staan aan te schuiven, graag dan..
Om efkens het contrast met Tomorrowland in de verf te zetten, een N1 ticket voor beide dagen kost amper € 71,50. Hoera, hoera, hoera.![]()
Voor degenen die al geweest zijn, wat zijn de must-haves op de camping? Moeten we bv al op het gemakske kijken voor een caravan/goedkope zetels/... ? (het eerste wat maar in mij opkomt)
Ik herinner mij men eerste keer nog, 6 jaar geleden ofzo, met de rugzak en ons tentje de trein op naar daar... Wat een avontuur!
Een aantal jaar later bereiden we ons echt goed voor en nemen we de grootste auto's die we ter beschikking hebben.Dan kan je echt voor de 100% genieten van het festival en hoef je met niets te sukkelen!
Als het je eerste keer is, raad ik je aan om een paar aftermovies en/of camping filmpjes te bekijken en daar inspiratie uit te halen. Specifiekere vragen altijd welkom!![]()
Zorg er vooral voor dat je een auto meeneemt met een stevig dak:
http://tastelikepizza.com/index.php?itemid=21367
Die gekke moffen hebben daar een heel weekend op staan dansen en springen. Die BMW zag er op zondag lief uit.
hopelijk deze zomer de eerste keer!![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)