David Guetta heeft in een video zichzelf bevestigd als één van de headliners:
First Tomorrowland 2012 artist... - YouTube
David Guetta heeft in een video zichzelf bevestigd als één van de headliners:
First Tomorrowland 2012 artist... - YouTube
3/4 van de inkomsten is al verzekerd.
Bij mij zal het zwaar afhangen van de line up of ik al dan niet één of meerdere dagen ga.
'k ga sowieso alle dagen
Zolang defected, cafeina en CDA ne goeie line-up hebben mogen ze mij daar toch ook weer verwachten ja![]()
Een verrassing is het niet echt en niet waar ik op ben aan het wachten. Ben benieuwd naar CdA en M_nus en dan kijken hoeveel dagen ik ga.
Vandejaar terug eens proberen gaan, hoewel de tickets weer op een week zullen uitverkocht zijn wrs -_- (twas zelfs in een weekend tijd zeker?)
Lineup zitten zoiezo veel dingen tussen die 'k wil zien, en minstens evenveel crap ook natuurlijk![]()
als er goa is, kom ik
Dit jaar Dour en Nature One ipv Tomorrowland, de energie van Guetta lijkt me ook wel uitgewerkt na vorig jaar (echt een zwakke set)
Kozzmozztent met Berghain edition fzo!
Trouwens, geen Tomorrowland 2011 DVD?
ik wil Justice, Boys Noize, BrodinskiGuetta is al geen verrassing meer.
Bah die komen al genoeg in Belgie (tis alsof der niks anders meer bestaat, elke avond echte techno in fuse is wel fengler, klock, faki of detteman (ostgut label)
Doe toch al 2 jaar tommorowland en nature one. Nature one is idd gans anders (en fucking veel goedkoper)
mja voor de hardere stijlen zal die line up wel 90% hetzelfde zijn als vorig jaar.
Justice is terug begonnen met een Liveset.. Eig. dezelfde als vroeger, gewoon een paar nieuwe platen tussen geramd.. No big deal..
Boys Noize draait tegenwoordig Technoachtige acid stuff. Wat wel tof is.
En Brodinski is een heer en meester in het bedwingen van zen TT & CDJ's. Nog nooit een slechte overgang horen maken eig. En toch al een paar keer gezien.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)