Net mail gehad met mijn tickets!! Woooeeehoooeeeee !!
Net mail gehad met mijn tickets!! Woooeeehoooeeeee !!
en het grappige er aan is dat ik ook nog een mail gehad heb van timico support waar in stond dat ze mijn betaling nog niet ontvangen hadden en dat het nog een week kon duren tegen dat ik mijn tickets kreeg, en paar min erna dan die mail met de tickets .. lol ? ochja fourt ben blij dak ze heb, hopelijk zal het op 7 april wel wat beter verlopen voor de mensen die nog geen tickets hebben![]()
Yeps ook aangekregen! whoop nu kan he aftellen ECHT beginnen![]()
edit: nevermind
Laatst gewijzigd door Bauwens666; 29 maart 2012 om 15:37
Hmm wat denken jullie dat de kans is dat ik aan tickets geraak op 7 april? Als ik nu met stuk of 4 verschillende pc's eraan probeer te geraken, zal dit voldoende zijn? Of moet je echt lepe truukjes gaan toepassen? Zoja, welke kunnen dit zijn?
+ zijn er nog dingen die ik moet weten om snel te bestellen want is mijn eerste keer dat ik dit doe!
Door er met 4 pc's op te gaan, verpest je net mede het systeem waardoor je uren moet wachten. Veel verschil zal het allemaal niet uitmaken, het is vooral een kwestie van (veel) geluk.
hij bedoelt refreshe als de servers zijn gecrashed. dan moet ge da ook doen, en hoe sneller ge t doet , hoe beter.
Kameraad van mij heeft zo maar 1min moeten wachten de zaterdag.
f5 gespamt toen hem las da servers gecrashed waren tot ze online ware=> vanvoor in queue
Kijk een keer naar de simpsons, die aflevering waar homer heel de tijd op dezelfde knop moet drukken. En koop ook zo'n eend!![]()
Dat het dan beetje ridicuul is om duizenden euro's te ontvangen om iets te doen wat mijn bomma ook kan doen. Maar bon, dat geldt dan voor dj's die effectief gewoon een volledig vooraf opgenomen set laten horen, al zijn die 'verhaaltjes' vaak ook nogal wat overdreven en denk ik niet dat er op Tomorrowland veel dj's zullen staan die zomaar een cd'ke laten afspelen zonder zelf nog live te draaien (ik heb het dan uiteraard niet over bepaalde stukken van een set die wel zijn voorbereid, om bv te kunnen laten samengaan met de licht- en vuurwerkshow. Zulke zaken gebeuren op grote festivals wel eens, en daar is imo ook niets mis mee)
als ge graag naar die muziek luistert zijn er betere dj's die gwn op play en stop duwen hoor.
Chuckie staat bekend om alles te verkrachten, zelfs een goed normaal liedje remixt hij zo dat het suckt. Serieus zoek ff zijn set op het net van vorige editie, gwn schrijnend hoe slecht zijn overgangen zijn, heb vrienden die dat zelfs beter kunnen. Mainstage onwaardig of toch net wel.
Chuckie, SHM, David Guetta, allemaal vorig jaar imo zwak, zeer zwak zelfs. Avicii vond ik wel goed, maar die mens heeft dan gwn altijd schijven en goeie vocals. (hoewel zijn muziek ook altijd het zelfde is uiteindelijk.) Basto vind ik jammer, speelt op eigen bodem en die kerel kreeg 15 minuten tussen 2 artiesten ?
Qua werk vond ik Schulz goed en Netsky met die livedrummer was ook propere sfeer.
ps: het rare bij SHM is dat die kerels blijkbaar alleen beter draaien dan zo met 3 ? Die afsluiten van Angello in de versuz tent was gwn belachelijk goed, maar hun optreden samen suckte gwn een pak ?
Nog 4 dagen en we staan weer in de rij![]()
zaterdag ga ik de main toch zoveel mogelijk mijden als ik het zo bekijk.
vrijdag area 5 en 2 zien er wel chill uit.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)