Aangezien de eerste naam bekend is...
Metallica
Nu hopen dat er geen brol komt van een totaal andere genre (zoals BEP vorig jaar)
ticketprice: 75€ Normaal, 110€ Black Circle
Aangezien de eerste naam bekend is...
Metallica
Nu hopen dat er geen brol komt van een totaal andere genre (zoals BEP vorig jaar)
ticketprice: 75€ Normaal, 110€ Black Circle
BEP vorig jaar zal ni kunnen? want het was prince alleen in de laatste boutique editie als ik me niet vergis?
Ja ik verwar met classics, my bad![]()
Black Circle here I come
Hopelijk nog andere toppers uit het metal genre!
Lijnrecht tegenover Bruce Springsteen op Pinkpop ???
Gaat den Herman nu ook al het buitenland beconcurreren?
€110 is wel belachelijk veel. Nu, afwachten wie er nog komt natuurlijk.
Jawadde, 110 euro voor de betere plaatsen, dat is echt wel absurd veel geld... Hopelijk komen ze niet het idee om dat principe ook te gaan invoeren voor de andere Werchter-festivals...
Anyway, vind het wel goed dat Metallica op een apart festival komt te staan. Zo is er op RW meer plaats voor "originelere" headliners, en Metallica op RW trekt ook telkens massa's fans aan die zich totaal niet interesseren voor de andere optredens die dag, wat de sfeer niet tengoede komt. Nu heeft iedereen dus z'n zin![]()
Hoogstwaarschijnlijk er wel bij. EINDELIJK Metallica eens zien. Belachelijk duur maar we zijn niet anders gewend van die geldwolven.
Metallica 3x gezien de laatste 4 jaar. Deze keer pas ik toch wel, 75 euro is wat veel. Tenzij er nog zeer sterke groepen bijkomen, maar dat betwijfel ik.
Misschien komt Lou Reed wel?
Ok, dat was grof![]()
voor mij hoeft the black album niet hoor..
Dat ze Apocalyptica maar meebrengen, miljaar.
Metallica viert 30ste verjaardag met ex-bassist Newsted - Muziek nieuws - De Morgen![]()
Ja als ze The Black Album integraal gaan spelen twijfel ik wel. Kunnen ze nu niet gewoon een setlist spelen van de eerste 3 (4 mag ook nog) albums? Al die kanker daar na hoeft niet voor mij.
Ik ga er ook bij zijneerste keer Metallica! Eindelijk
Veel plezier op het partij feestje van Open VLD, groeten aan Alexander als je hem in de black circle tegenkom![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)