Big four op Boutique aub.
Dan zie ik er mij wel nog 110euro aan geven ^_^
Big four op Boutique aub.
Dan zie ik er mij wel nog 110euro aan geven ^_^
Toch ook wel serieus aan het twijfelen om te gaan, wel vrij veel geld mja![]()
Rammstein als co-headliner. een mens mag dromen, zelfs al is het niet echt realistisch te noemen.
vreemd, ik had vroeger es opgevangen, dat werchter boutique een kinder-versie was van de gewone werchter (en dat leek me ook te kloppen, doordat tokio hotel 2 jaar geleden bv headliner was van WB)![]()
blijkbaar is dit toch niet zo
Boutique is wat het voor Herman moet zijn dat jaar. Het is gewoon een vlag die als lading een extra festivaldag op Werchter moet dekken. In het begin was het idd een soort familiefestival. Dat was het concept achter boutique en het bracht niet genoeg geld op. De jaren erna heeft hij dus boutique maar gebruikt om concerten van Prince en Madonna te kunnen brengen op de weide. dit jaar is dat dus Metallica, volgend jaar waarschijnlijk de stones als die weer op wereldtour zouden gaan zoals ze van plan lijken.
te veel geld om daar nu al voor warm te lopen, voor dat geld doe ik wel een driedaagse in Duitsland.
ik doe waarschijnlijk beide,WB en RAR
Iemand die uit vorige jaren weet hoe het zo zit met de uren (start & eind van de optredens)
In het gedacht van, is het mogelijk om nadien nog thuis te raken, bv met trein
dacht dat er met Madonna nachttreinen voorzien waren.
Bij Prince waren er ook nachttreinen, je kon dan in de stations een soort van dagtrip heen/terug kopen voor het festival.
Whooptidoo, 2 black circle tickets zijn besteld![]()
hier ook 2x black circle yiiihhaaaaa feest !!!!!!!
2x gewoon tickets
Al 4x frontrow gestaan en nen hoop plectrums, nu is metallica op een chille manier meemaken![]()
Ik denk misschien (verkeerdelijk) dat het nu toch wat aangenamer staan is vanvoor wegens de aparte, beperkte, toegangstickets. Vorige keren kon je op Werchter vanvoor tijdens Metallica gemiddeld 7 man tellen op je linkerteen. Ik hoop dat het nu wat beter is![]()
tickets besteldblijkbaar gaan we met een bende van 15 tal man
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)