Hier al iets bekend over ?
![]()
Hier al iets bekend over ?
![]()
Dat je je lijstje kan insturen..
Dour Festival
ik ga wrs niet meer, het was echt niet gezellig dit jaar, goede programmatie maar alles daarnaast was gewoon slecht.
BLOC Weekend (Bloc.) wordt mijn Dour.
Grappig dat hierover, nu al, óók een thread wordt opgestart.
En niet in Butlins, ik ben wel benieuwd nu.![]()
Handig, zo'n thread zonder info
Je kan toch op z'n minste moeite doen om de datum op te zoeken hé... 12-15 Juli.
//@shiftyke
Too much hipsters or what?![]()
Akkoord voor die nieuw tent die ze daar hebben neergezet.. Ben daar welgeteld 5 sec binnen geweest om een vriend van mij te gaan halen, ik voelde mij als een sardien in blik.. Dour vorig jaar was, als ik 't achteraf bekijk, toch wel een muzikaal geslaagd 4-daagse voor mij, veel goede acts gezien!
Heb hetzelfde gevoel als NarcoticSea, heel goeie editie maar die Balzaal (zo noemde het zeker?) probeerde ik ook meestal te vermijden (alleen niet voor Joy Orbison, Pearson Sound, enz...)
Balzaal was margi. Super druk en vanvoor altijd van die moshers 't schijnt (1 keer gezien en ik wist genoeg). Maar goed, dat ze de massa daar maar in quarantaine zetten, meer plaats op de rest van het festival.
Ik hoop op eindelijk eens een paar goeie dnb acts... is ne Rockwell, Break, Icicle, Skeptical, maar dat zal wss wel weer niet het geval zijn, hoogst wss nog is 10 Hospital name samegesteld door murdock ...
Voor de rest hoop ik ook op wat goeie Minimal & Techhouse namen, en wat meer Punkrock mag ook altijd !
Zijn er hier die al geruchten hebben opgevangen of al iets weten ?
Morgen tickets verkrijgbaar en eerste naam.
Zelfde prijs als vorig jaar, hopelijk geen prijsstijging tegen april![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)