Arg, zou graag eerst een timetable zien vooraleer ik ticket koop.
Goeie line-up maar met overlappingen kan deze line-up tegen zichzelf keren.
Just Another DOUR #04 on Vimeo 'Why did you leave me alone'![]()
Ticket al een maand geleden gekocht, kwestie dat ik mijn geld niet aan vinyl kon op doen toen.
Er zijn altijd overlappingen, vaak hartverscheurende keuzes.
Overlappingen zijn stom, maar dat weet ge op voorhand met 7 podia.
Drie avonden die helemaal gevuld zijn met enorm goede muziek (juist de zondag, maar dat is ieder jaar het geval...), ik heb toch geen spijt dat ik mijn ticket al heb hoor. Ik hoop dat het weer eens mee zit voor een keer, maar het gaat sowieso weer geweldig zijn.
Vorig jaar was zondag zo'n ongelooflijke kutdag dat ik dit jaar op zondag al naar huis ga, maar dan is 't Kentaro en Scotch Egg, dus hopelijk spelen zij vroeg, maar ik verwacht dat ze allebei als afsluiter spelen -_-
edit: Aha, had niet gezien dat de timetable al online stond, dus ik had helaas gelijk. Alleen Dope DOD dan maar.![]()
Laatst gewijzigd door gazmask; 16 juni 2012 om 18:32
Kvind het nog meevallen qua overlappingen, ik had veel erger verwacht
caribou vs africa hitech
blackstar vs actress vs lone
bon iver vs doom
julio bashmore vs dorian concept
Bon Iver vs DOOM
en
Julio Bashmore vs Dorian Concept
Dat zijn wel moeilijke keuzes tbh. Tzal DOOM worden en Dorian Concept wss. Maar mijn vrienden zullen hoogstwss Julio B willen zien
Laatst gewijzigd door J.Brown; 16 juni 2012 om 19:02
Heb nog niks te doen vrijdag nacht, aanraders? 't Laatste dat ik nog wil zien is Space Dimension Controller maar daarna heb ik niet echt een voorkeur.
Mumbai Science is wat te 'poppy' electro voor mij, zitten ook niet voor niets bij Lektroluv zn label.
Benieuwd wat DJ Odilon zal draaien, dj-skills heeft hij alleszins.
Ik opteer alleszins voor Dj Odilon, als het publiek nog in de flow zal zitten van Food komt dat dik in orde![]()
ik vind die timetable eigenlijk echt onoverzichtelijk.. ik vind het moeilijk om de overlappingen te checken. maar ik heb al lang door dat 't er veel te veel zullen zijn![]()
Inderdaad. Is er daar nu echt niemand die doorheeft dat die layout op geen bal trekt?![]()
Nja, PDF's komen er binnenkort aan. Ze wilden daar nog mee wachten omdat het nu nog niet 100% zeker is.
Kan je op die parking met een camionette staan om daar in te slapen? Opel Movano. Er staat een bed in maar mits dicht doen van de gordijntjes zie je dat niet.![]()
Normaal geen probleem, paar vrienden van mij die verleden jaar maar één dag konden gaan en niet op camping konden hebben verleden jaar ook in camionette op parking geslapen. (wel maar voor 1 nacht dus..)
Als je de mogelijkheid hebt om op de camping te slapen zie ik hier wel het nut niet van in. Camping op dour is normaal nóg groter feest dan op de weide![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)