Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 160 van 173

Discussie: groezrock 2012

Member clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Thrice was met voorsprong het beste dat ik heel het weekend heb gezien! Echt debiel dat die maar 50min mochten spelen.

Refused was ook af (buiten de redelijk fake bindteksten), en Rancid was een dik feest.

Lagwagon kon mij geen uur boeien en bij Alkaline Trio vond ik dat er gelijk niet zoveel enthousiasme was, wat wel jammer was.

Verder onthou ik zeker ook Gorilla Biscuits, The Bronx, Reel Big Fish, Hot Water Music, Old Firm Casuals en The Dillinger Escape Plan. Kheb eigenlijk echt nog veel zotte dingen gezien

Approved 9-lifer Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik ben als leek meegeweest met mijn vriendin. Heideroosjes en Rancid vond ik goed, Reel Big Fish vielen achteraf gezien ook wel mee. Bouncing Souls en Lagwagon vond ik persoonlijk saai, me dunkt dat je daar enkel iets aan hebt als je hun halve repertoire al van buiten kent ofzo. Het optreden van Anti-Flag in de acoustic tent kon mij een stuk meer bekoren dan hun "elektrische" performance later op de dag. Zondagavond nog naar simple plan blijven kijken omdat ik "your love is a lie" wou horen

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb toch voor Unearth gekozen als afsluiter. Even naar Refused geweest, maar de maten vonden het niet goed en wachten op 'New Noise' zag ik ook niet zitten. Toch goed los gegaan op Unearth en vooral boeiend tot het einde, zelfs al had ik ze al een paar keer gezien. Alleen spijtig dat er zo weinig volk was en dat het geluid van de zang op niks trok

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Zaterdag:

Confession: cool band, maar zoveel fouten gespeeld dat 't niet meer schoon is om te zien, wel leuk dat Crafter live een pak beter is geworden sinds I Killed The Prom Queen

The Ghost Inside: zoals gewoonlijk, retestrak en vol energie, wel na een kwartier vertrokken voor de Heideroosjes

Heideroosjes: Geen teleurstelling behalve dan die belachelijke mongool die naast mij irritant stond te doen, gelukkig niet te veel nieuwe kutnummers gebracht maar enkel de klassieke hits

Parkway Drive: tja, blijft knallen van begin tot eind, en nog steeds een van de meest down to earth bands die er rondlopen en altijd geweldig om te zien hoe ze toch nog voor een super interactie kunnen zorgen met het publiek, zelfs al staan er dwanghekken

Zondag:

Your Demise: zoals ik al zei, belachelijk slecht, na al het gehype errond had ik gehoopt op een loeiharde en strakke set, enige dat ik kreeg was de meest onstrak gespeelde zooi die ik op groez gehoord heb, en de gain nog eens extra open gooien om de fouten te verdoezelen

Architects: Zonder twijfel een van de zwaarste sets die ik ze heb weten spelen, geweldig veel energie & natuurlijk petje af voor frontman Sam Carter die z'n vocalen perfect op pijl weet te houden gedurende de hele set

Anti-Flag: Zoals altijd, geweldige energie op 't podium, vooral door bassist Chris #2, gelukkig niet te veel nieuwe meuk gespeeld maar 't gehouden op de goeie meebrullers. Je kan zeggen dat er mss iets te veel gezaag van "unity, look out for one and other,…" is, maar kom, als er 1 band is die dat mag doen is 't Anti-Flag

Macbeth: Naar The Charm The Fury & As Enemies Arise gaan kijken, heb er zelf al enkele shows mee gespeeld en we hadden blijkbaar beloofd om te gaan kijken geen teleurstelling en beter dan sommige grotere acts dit weekend.

------------------------------

Voor de rest alles in orde, behalve het feit dat ze in Meerhout maar niet leren ivm hun camping ingang en wederom die belachelijke gescheide ingang waardoor ge soms anderhalf uur staat aan te schuiven
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

iTrader
    0
    Voor wie het interesseert, mijn "verslagje" van het weekend, zowaar zelfs in brak engels!
    Sputnikmusic - clercqie's Music Lists: Clercqie's Big Groezrock Adventure

Carrion, is dat alles wat je hebt gezien? Of gewoon de dingen die het vermelden waart zijn?

iTrader
    57 (100%)
    Alles wat ik gezien heb, ben sowieso al meer metalcore gericht dan punkrock, alle ik kan natuurlijk zeker en vast bands smaken als anti-flag, nofx, bad religion,... maar voor de rest goh, er speelde dit jaar weinig naar m'n zin, 't was dan ook vooral traditie getrouw da ik ging, is toch de 6 of 7de keer da ik geweest ben.

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Leffe op de wei kostte evenveel als een pint.
    Onderhand es wa beeldmateriaal uploaden.

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Voor wie het interesseert, mijn "verslagje" van het weekend, zowaar zelfs in brak engels!
    Sputnikmusic - clercqie's Music Lists: Clercqie's Big Groezrock Adventure
    Alles van Belvedere klinkt als hetzelfde nummer?! Ik heb ze nu wel niet gezien, maar dat is echt bullshit man. Totaal het tegenovergestelde van punkbands met max 3 akkoorden en sowieso een van de beste melodische punkbands ooit...

iTrader
    0
    Ja kweet wel dat dat een hyperbool is, en op plaat zullen ze waarschijnlijk echt wel goed zijn. Maar live kon dit mij en de rest van mijn bende echt niet boeien...

Member dendaak's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Reel Big Fish was voor mij den topper !
    Reel Big Fish - Groezrock 2012 - YouTube

Royal Republic was ook nice maar mocht luider staan imo.

Heideroosjes heb ik al veel gezien maar vond ze wel bangelijk deze keer!

Chixdiggit had ik meer van verwacht

Verder was het voor mij de eerste keer Groezrock it was awesome!
    Behalve op de camping de troep lesbo's achter ons tentjes.

Member Sorryfreak's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Alles wat ik gezien heb, ben sowieso al meer metalcore gericht dan punkrock, alle ik kan natuurlijk zeker en vast bands smaken als anti-flag, nofx, bad religion,... maar voor de rest goh, er speelde dit jaar weinig naar m'n zin, 't was dan ook vooral traditie getrouw da ik ging, is toch de 6 of 7de keer da ik geweest ben.
    Hoe, ik dacht dat gij Billy The Kill nie slecht vond en gij zijt die nie gaan checken?

iTrader
    57 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sorryfreak Bekijk bericht
    Hoe, ik dacht dat gij Billy The Kill nie slecht vond en gij zijt die nie gaan checken?
    'k was toen naar de spar omda ze menne frigobox vrijdag gepikt hadden + de nieuwe muziek is gewoon slecht, zit niks power meer achter ma is pure tmf pop rommel geworden

Approved 9-lifer xversex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door UnFinished Bekijk bericht
    Ik heb toch voor Unearth gekozen als afsluiter. Even naar Refused geweest, maar de maten vonden het niet goed en wachten op 'New Noise' zag ik ook niet zitten. Toch goed los gegaan op Unearth en vooral boeiend tot het einde, zelfs al had ik ze al een paar keer gezien. Alleen spijtig dat er zo weinig volk was en dat het geluid van de zang op niks trok
    De laatste keer datk Unearth zag (gmm '10) was er ook relatief weinig volk (en weinig sfeer), ondanks dat ze een heel energieke set brachten én het geluid goed zat.
    Precies alsof niemand Unearth kent en dat terwijl ze één van de beste metalcorebands van 't moment zijn

Approved 9-lifer S.conceiçao7's schermafbeelding
    iTrader
    215 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door xversex Bekijk bericht
    De laatste keer datk Unearth zag (gmm '10) was er ook relatief weinig volk (en weinig sfeer), ondanks dat ze een heel energieke set brachten én het geluid goed zat.
    Precies alsof niemand Unearth kent en dat terwijl ze één van de beste metalcorebands van 't moment zijn
    o ja, ik ken ze wel. en vind ze vrij goed ook.

maar vind as i lay dying, en parkway drive toch nog pakken beter dan unearth eigelijk.

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    3

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wartaal Bekijk bericht
    Welke shiften stond gij? Ik had alle nachtshiften
    Vrijdag 16u-0.00u
    Zaterdag en Zondag 8u-16u
    Maandag 8u-14u

Wasted

Rodeo

Slapshot

De lelijkste tattoo van Groezrock

Vin
    Vin is offline
    Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ben enkel zaterdag geweest.
    Feestje tijdens reel big fish.
    Heel veel nostalgie opgesnoven bij de heideroosjes, lagwagon en rancid.
    De grootste verrassing was voor mij toch hazen street. Kende ze niet, maar toen ik de line-up hoorde moest ik daar gewoon naartoe gaan. Ik had me verwacht aan NYHC, maar hetgeen ik in de plaats kreeg was zo mogelijk beter. Heel sfeervol, enorm "familiegevoel", smaakt naar meer!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bart Religion Bekijk bericht
    Ja idd, wat was dat jong...

Member memorexxx's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Dit was de 9de keer datk geweest ben, en zowaar de beste groez tot dusver voor mij :
    The copyrights, coole show, kak geluid...
    Nog een stukje van The Menzingers gezien, cool, moet ik eens een cdke van checken.
    Bouncing souls akoestisch willen gaan checken, tent bamvol, bummer...
    Effe niets gechecked om dan naar Off With Their Heads the gaan zien, goeie show, dikke sfeer...
    Bouncing souls was cool, goeie setlist veel sfeer.
    Heideroosjes was echt supergoed vonnek, en dat voor de laatste keer dat ik ze ga zien wsl, nice!
    Op naar Lifetime, show was wel goed, kvond ze alleen precies wat op hun tenen getrapt dat er te weinig volk stond naar hun zin... spijtig.
    Lagwagon, dikke old school setlist, was wel nice...
    Rancid : epic, goed plaatstke dicht vooraan maar niet te crowdy (lees samengeplet als sardienen)

Zondag was eigenlijk nog beter...
    Red City Radio, epic intro, dikke sing alongs en een band die de tijd van hun leven had, awesome.
    Make Do and Mend, ook goed, enkel maar kort omdat ik te lang stond te genieten van Red City Radio.
    Sunpower: vette show zoals altijd, toch nog redelijk veel volk, "thank you much"!
    The Old Firm Casuals : cava, geen hoogvlieger, toch de cd eens checken.
    Hot Water Music : awesome, ook al ken ik er amper iets van... Zalig toen Dave House kwam meezingen.
    Dan werd het een zottekot en van het een naar het ander, Good Riddance, zalig, rushen naar Slapshot, strak en vet zoals altijd, wel spijtig datk het nie volledig kon zien. Erna effe binnen gesprongen bij Anti-Flag, niet slecht, maar het bespelen van het publiek ging er weer over (whooohohoho, handje klap, enz...)
    7 Seconds, was de beste show datk er al van heb gezien, vorige keren weinig volk en sfeer, deze keer een dik feestje! Die zanger is wel serieus verdikt, ik herkende hem eerst niet eens...
    Afsluiten met Chuck Ragan in de akoestische tent : Zooo goed, mss wel de beste show van het weekend, allesinds de meest intense op het podium...
    Toch nog effe Refused gechecked om te zien waarom die als headliner stonden, kon me totaal niet boeien, wtf is the hype about?...

Over het Terror vs Refused incidentje, hij had wel overschot van gelijk imo...

Approved 9-lifer Bart Religion's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door memorexxx Bekijk bericht
    Over het Terror vs Refused incidentje, hij had wel overschot van gelijk imo...

Pagina 8 van 9 EersteEerste ... 456789 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten