Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 140 van 173

Discussie: groezrock 2012

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    4 dagen daar als medewerker op de camping dus hou het rustig.

Approved 9-lifer xversex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Na lang nadenken heb ik besloten dat het dit jaar geen groezrock wordt voor mij, groezrock is echt véél te duur: ca. €140 (toegangsticket + camping + treinticket ) is echt schandalig veel geld voor 2 dagen, vb. graspop is maar €10 duurder voor 3dagen en voor een pak grotere namen.

Een dagticket voor groez (€70 + ca. €20 voor treinticket) kost zelfs meer dan een dagticket voor werchter (€76 incl. treinticket)!

Dat ze de prijzen van drank laag houden is (voor mij) ook maar een schamele troost: wij nemen altijd onze eigen drank mee op de camping, op de wei consumeer ik zo goed als niks.
    .

Member UnFinished's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Verse komt nochtans

Approved 9-lifer xversex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kweet het, maar die komen toch hoogstwaarschijnlijk deze zomer naar ieperfest

Verse en Refused zijn de enigste bands die ik écht zou willen zien, maar voor die prijs ga ik toch moeten passen..

De andere bands die ik nog graag hoor (Bouncing Souls, Parkway Drive, Terror, Heaven Shall Burn,..) heb ik ondertussen al genoeg gezien

EDIT: Verse staat op Leviathan Fest (http://www.morethanmusic.be/events/l...-and-fall-more) samen met Rise And Fall en 't is maar €12 inkom
    Laatst gewijzigd door xversex; 27 april 2012 om 19:50

Member Carrotman's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    en twas goe!

Member wartaal's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nTFs Bekijk bericht
    4 dagen daar als medewerker op de camping dus hou het rustig.
    Welke shiften stond gij? Ik had alle nachtshiften

Member clercqie's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Just terug, twas epic!

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Just terug, twas epic!
    Thrice Mannen spelen daar efkes Phoenix Ignition! Epic show.

Member Carrion's schermafbeelding
    iTrader
    57 (100%)
    Your Demise was echt verschrikkelijk, al veel gehype over gehoord, maar zat totaal niks in. De muziek kwam totaal niet over, strakheid was ver te zoeken en fouten werden verbloemd door de shitload aan gain dat die hadden openstaan.

iTrader
    0
    Thrice was met voorsprong het beste dat ik heel het weekend heb gezien! Echt debiel dat die maar 50min mochten spelen.

Refused was ook af (buiten de redelijk fake bindteksten), en Rancid was een dik feest.

Lagwagon kon mij geen uur boeien en bij Alkaline Trio vond ik dat er gelijk niet zoveel enthousiasme was, wat wel jammer was.

Verder onthou ik zeker ook Gorilla Biscuits, The Bronx, Reel Big Fish, Hot Water Music, Old Firm Casuals en The Dillinger Escape Plan. Kheb eigenlijk echt nog veel zotte dingen gezien

Approved 9-lifer Feignasse's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Ik ben als leek meegeweest met mijn vriendin. Heideroosjes en Rancid vond ik goed, Reel Big Fish vielen achteraf gezien ook wel mee. Bouncing Souls en Lagwagon vond ik persoonlijk saai, me dunkt dat je daar enkel iets aan hebt als je hun halve repertoire al van buiten kent ofzo. Het optreden van Anti-Flag in de acoustic tent kon mij een stuk meer bekoren dan hun "elektrische" performance later op de dag. Zondagavond nog naar simple plan blijven kijken omdat ik "your love is a lie" wou horen

iTrader
    0
    Ik heb toch voor Unearth gekozen als afsluiter. Even naar Refused geweest, maar de maten vonden het niet goed en wachten op 'New Noise' zag ik ook niet zitten. Toch goed los gegaan op Unearth en vooral boeiend tot het einde, zelfs al had ik ze al een paar keer gezien. Alleen spijtig dat er zo weinig volk was en dat het geluid van de zang op niks trok

iTrader
    57 (100%)
    Zaterdag:

Confession: cool band, maar zoveel fouten gespeeld dat 't niet meer schoon is om te zien, wel leuk dat Crafter live een pak beter is geworden sinds I Killed The Prom Queen

The Ghost Inside: zoals gewoonlijk, retestrak en vol energie, wel na een kwartier vertrokken voor de Heideroosjes

Heideroosjes: Geen teleurstelling behalve dan die belachelijke mongool die naast mij irritant stond te doen, gelukkig niet te veel nieuwe kutnummers gebracht maar enkel de klassieke hits

Parkway Drive: tja, blijft knallen van begin tot eind, en nog steeds een van de meest down to earth bands die er rondlopen en altijd geweldig om te zien hoe ze toch nog voor een super interactie kunnen zorgen met het publiek, zelfs al staan er dwanghekken

Zondag:

Your Demise: zoals ik al zei, belachelijk slecht, na al het gehype errond had ik gehoopt op een loeiharde en strakke set, enige dat ik kreeg was de meest onstrak gespeelde zooi die ik op groez gehoord heb, en de gain nog eens extra open gooien om de fouten te verdoezelen

Architects: Zonder twijfel een van de zwaarste sets die ik ze heb weten spelen, geweldig veel energie & natuurlijk petje af voor frontman Sam Carter die z'n vocalen perfect op pijl weet te houden gedurende de hele set

Anti-Flag: Zoals altijd, geweldige energie op 't podium, vooral door bassist Chris #2, gelukkig niet te veel nieuwe meuk gespeeld maar 't gehouden op de goeie meebrullers. Je kan zeggen dat er mss iets te veel gezaag van "unity, look out for one and other,…" is, maar kom, als er 1 band is die dat mag doen is 't Anti-Flag

Macbeth: Naar The Charm The Fury & As Enemies Arise gaan kijken, heb er zelf al enkele shows mee gespeeld en we hadden blijkbaar beloofd om te gaan kijken geen teleurstelling en beter dan sommige grotere acts dit weekend.

------------------------------

Voor de rest alles in orde, behalve het feit dat ze in Meerhout maar niet leren ivm hun camping ingang en wederom die belachelijke gescheide ingang waardoor ge soms anderhalf uur staat aan te schuiven
    What you call faith, I call a sorry excuse,
    cloak and daggers murder the truth.
    The bitter taste, there's nothing else,
    I'll bow for your king when he shows himself.

iTrader
    0
    Voor wie het interesseert, mijn "verslagje" van het weekend, zowaar zelfs in brak engels!
    Sputnikmusic - clercqie's Music Lists: Clercqie's Big Groezrock Adventure

Carrion, is dat alles wat je hebt gezien? Of gewoon de dingen die het vermelden waart zijn?

iTrader
    57 (100%)
    Alles wat ik gezien heb, ben sowieso al meer metalcore gericht dan punkrock, alle ik kan natuurlijk zeker en vast bands smaken als anti-flag, nofx, bad religion,... maar voor de rest goh, er speelde dit jaar weinig naar m'n zin, 't was dan ook vooral traditie getrouw da ik ging, is toch de 6 of 7de keer da ik geweest ben.

Member nTFs's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Leffe op de wei kostte evenveel als een pint.
    Onderhand es wa beeldmateriaal uploaden.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door clercqie Bekijk bericht
    Voor wie het interesseert, mijn "verslagje" van het weekend, zowaar zelfs in brak engels!
    Sputnikmusic - clercqie's Music Lists: Clercqie's Big Groezrock Adventure
    Alles van Belvedere klinkt als hetzelfde nummer?! Ik heb ze nu wel niet gezien, maar dat is echt bullshit man. Totaal het tegenovergestelde van punkbands met max 3 akkoorden en sowieso een van de beste melodische punkbands ooit...

iTrader
    0
    Ja kweet wel dat dat een hyperbool is, en op plaat zullen ze waarschijnlijk echt wel goed zijn. Maar live kon dit mij en de rest van mijn bende echt niet boeien...

Member dendaak's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Reel Big Fish was voor mij den topper !
    Reel Big Fish - Groezrock 2012 - YouTube

Royal Republic was ook nice maar mocht luider staan imo.

Heideroosjes heb ik al veel gezien maar vond ze wel bangelijk deze keer!

Chixdiggit had ik meer van verwacht

Verder was het voor mij de eerste keer Groezrock it was awesome!
    Behalve op de camping de troep lesbo's achter ons tentjes.

Member Sorryfreak's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carrion Bekijk bericht
    Alles wat ik gezien heb, ben sowieso al meer metalcore gericht dan punkrock, alle ik kan natuurlijk zeker en vast bands smaken als anti-flag, nofx, bad religion,... maar voor de rest goh, er speelde dit jaar weinig naar m'n zin, 't was dan ook vooral traditie getrouw da ik ging, is toch de 6 of 7de keer da ik geweest ben.
    Hoe, ik dacht dat gij Billy The Kill nie slecht vond en gij zijt die nie gaan checken?

Pagina 7 van 9 EersteEerste ... 3456789 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten