Sffs eens opzoek gaan of ik de set van rancid op lowlands van 10 jaar geleden nog heb.
Vind het wel wat spijtig dat ik de scene niet zo hard meer volg en dus ook niet echt op de hoogte ben van nieuwe bands of cds.
Sffs eens opzoek gaan of ik de set van rancid op lowlands van 10 jaar geleden nog heb.
Vind het wel wat spijtig dat ik de scene niet zo hard meer volg en dus ook niet echt op de hoogte ben van nieuwe bands of cds.
Nice, Lagwagon en JuniusK'zal er wss wel bijzijn, 8ste keer ondertussen.
Ik ben er alweer gratis bij
kweet niet juist wat je bedoelt maar die '' was sarcastisch omdat het op niets slaagt wat hij zegt.
![]()
Roger de festivalman gaat zelfs los op Dubstep, dus de uitspraak is sowieso louter onzin.
Ik ga 90% zeker afzakken, maar moet akkoord gaan met Bart: veel bands zie ik liever in een zaal.
De sergio wil gewoon provoceren zoals gewoonlijk![]()
ben curieus naar meer namen, al mis ik de oude Groezrock wel wat. kon ge sowieso al van tevoren 100% zeker zijn dat die ene dag vol goeie shit geprogrammeerd stond.
off-topic: "Hitler Bad, ..." moet die Vandals-schijf nog eens opsmijten, Bart![]()
zal passen bands die ik wil zien staan op rebellion in augustus en ga liever daar naar toe dan groezrock.
Ik heb zo'n ongelofelijke heimwee naar New Bomb Turks, toch een paar keer gezien op Groezrock en gezien ze eigenlijk niet meer touren buiten US maar eerder al uitzonderingen gemaakt hebben voor festivals waar ze het naar hun zin gehad hebben lijkt Groezrock me wel in aanmerking te komen.
Paceshifters heb ik vorig jaar gezien in het voorprogramma van Therapy? en die vielen goed in de smaak bij mij. Daar kijk ik zeker naar uit... hopelijk komt er nog wat bij want voor Paceshifters, Rancid (hoewel beetje vergane glorie) en 7 Seconds (ook een beetje vergane glorie) alleen ga'k niet afkomen.
Ja, lachen die plaat. Vooral My Girlfriend's Dead. De gezichten die mensen trekken als je dat zegt
Paar jaar geleden nog in België gespeeld op Sjock. Mogen nog eens terugkomen. Geniaal bandje is/was dat
Wat voor hippie crap is dat nu weeral
Laatst gewijzigd door Bart Religion; 19 november 2011 om 21:19
Tgoja, der zijn toch heel wat goeie metalcore bands hoor:
* merauder
* parkway drive
* after the burial
* heaven shall burn
* earth crisis
* walls of jericho
* the ghost inside
* converge
* war from a harlots mouth
* breakdown of sanity
* all out war
* unearth
* ...
Kdenk dat het probleem eerder is dat veel punks/HC kids/metalheads metalcore afkraken vooraleer ze er eens (onbevooroordeeld) naar geluisterd hebben![]()
Tis zoals carrion zei:
Toch erg voor te zien en te lezen dat zelfs in een topic voor een punk & hardcore festival (wat normaal toch de 2 genres bij uitstek zijn in zake respect en uzelf zijn) er weer van vooral 1 kant totaal geen respect is voor de smaak van andere mensen.
Als ge toch zo graag hardcore/punk zijt, draag dan de volledige ideologie verder en heb respect voor ieder z'n mening, smaak & genre.
Respect in hardcore, punk en consoorten? Wie gelooft zo'n fabeltjes nog?
Van de zomer zelfs nog in Frankrijk en Spanje.
Sjock is de laatste keer dat ik ze gezien heb... Ik ging eigenlijk ook nog naar Eindhoven gaan kort daarna (of wat dat kort ervoor?), maar dat is erover geschoten. Een van de beste live bands IMO, en dat hebben ze voornamelijk te danken aan hun compleet geschifte zanger!!
Edit: Ooh, ik had nog niet door dat Gorilla Biscuits kwamen... ook niet slecht, dat was een van de weinig reunies die ik echt goed vond een paar jaar geleden.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)