Weergegeven resultaten: 1 t/m 18 van 18

Discussie: Casa Blanca

Member FluffyBeast's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Casa Blanca

Verwonderd mij toch dat hier niets over is. buiten die topic van 2jaar geleden...
    nuja er is dus een gratis festival in Hemiksem (bij antwerpen)

Casa blanca

Dit is een gratis festival, buiten de camping voor 18euro maar ingang is gratis.
    enkele namen: The Subs, Jeugd v Tegenwoordig, Discobar Galaxy, Daan, Das Pop, Milk inc, Sound of Stereo, en vele meer.
    3-4-5-6 augustus.

Wie gaat nog?

iTrader
    7 (100%)
    ‪Opposites - Licht Uit - Casa Blanca festival 2010‬‏ - YouTube
    hierzo, een optredentje van vorig jaar waarin je de sfeer ziet, ziet er toch deftig uit!

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Ben vorig jaar nen dag geweest , was wel meer dan OK. Bij de inkom wel veel vechtpartijtjes gezien. Dit jaar terug aanwezig.

iTrader
    7 (100%)
    aha toch nog iemand. voor wie ga jij?
    en die vechtpartijtjes.. geen security aanwezig ofzo? nuja geen probleem ik doe kickbox dus kan wel mijn mannetje staan voor het geval dat...

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ik ga elk jaar omdat ik er maar 2 km vandaan woon en iedereen er naartoe gaat. De laatste 2 à 3 jaar komt er wel teveel volk op af

Crew Member Spandi's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ze maken iets teveel reclame ervoor ja. Maar sowieso aanwezig. Lineup is heel sterk dit jaar.

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Nog nooit meegemaakt eigenlijk. Kwamen binnen en om de 20 meter was er wel een opstootje. Flikken en security hadden hun handen vol. Constatering: de protagonisten waren veelal jongeren van allochtone oorsprong.

Verder zeker een goei festival maar idd (zaterdag waren we er denk ik) aan de drukke kant. Hopelijk vergroten ze het terrein wat of herschikken ze het

iTrader
    7 (100%)
    iemand ervaring met de camping? isda beetje goed of niet?

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Vorig jaar ook op verzeild geraakt. Ne makker en z'n vriendin zaten op die camping , ik en iemand anders kwamen achterna maar waren niet echt meer capabel om naar huis te rijden. Dan maar daar gepit in hun opslag tent. Relatief rustige camping want niet zoveel volk uiteraard. Wel alle voorzieningen aanwezig en ook zo'n tent waar ge 's morgens spek met eieren kunt krijgen enzo. Best in orde was da daar

Member Koenekeuh's schermafbeelding
    iTrader
    31 (97%)
    Vant jaar toch ook nog is gaan, line-up is wel proper alleen zoals hierboven gezegd, gratis festivalleke -> te veel 16 jarigen die 2 pinten drinken en ambras gaan zoeken..

DBK
    DBK is offline
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Net thuis van dag 1 van Casa, Clement Peerens

"We hemme vandoag al wa comedy gehad me de regi..." :')

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Net thuis van dag 1 van Casa, Clement Peerens

"We hemme vandoag al wa comedy gehad me de regi..." :')
    Hahahaha held

Member
    iTrader
    0
    Het beste moment van gisteren vonk toch wel CPex.

Zegt dien gitarist ineens van: "Het volgende nummerke is speciaal voor da meiske dare... Ja dare, de die me haar armen in de lucht, op de schouders van dien kerel. Ja, gij" en dan knal: "Gij se lelijk foorwijf, gij se lelijk foorwijf".

/strijk

Diablo blvd vonk ook wel sterk!

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Haha, te zalig .

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Haha wederom , helden

Spijtig van de regen , hopelijk morgen minder want dan zoek ik present te tekenen.

Member
    iTrader
    12 (100%)
    edit: deze wall of text is vooral ne rant geworden zie ik achteraf , voor de positieve punten scroll naar benden voor de conclusie ... zin om uitgebreid gebash te lezen check den tekst.

Net boven water van Casa. Zoals vorig jaar een beetje dubbele gevoelens. Langs de ene kant chapeau dat je dergelijke liner en organisatie gratis kan aanbieden maar langs de andere kant ontbreekt het mijns inziens aan de typische festivalsfeer aangezien er vooral toeristen op afkomen.

Ik kwam zelf vanuit 't Stad met de bus , afgesproken met vrienden die achterna kwamen en vanaf dat ik daar in de buurt kwam was het duidelijk dat het echt véél drukker was dan vorig jaar. We hadden dan afgesproken aan de parking daar achter dieje visvijver en naast de sporthal. Daar stond vorig jaar zonder zwans ene mobilhome,2 auto's van bompa's van de visclub en dan wij. Dit jaar stond dat daar gewoon helemaal vol en bleven de auto's daar maar toestromen , echt gekkenwerk.

Vrienden hebben dus erg ver moeten parkeren waardoor we pas rond half twaalf op de wei stonden. Heb half uurtje aan den inkom kunnen wachten en daar hoorde ik eigenlijk nog de beste muziek van den avond , zo van die oldies (Bill Hayley - Rock around the clock en dergelijke meer). Qua drukte veel het al bij al nog mee. Tstond goed vol maar als ge uzelf beetje verder zette in het volk dan had ge best wel genoeg ademruimte.

The Subs meegepikt , al heb ik die deze zomer al 3x gezien en dan hebde de 'show' echt wel gehad (als je week op week letterlijk dezelfde bindteksten en gimmicks hebt , hoe blijft het als muzikant interessant , je levert toch allemaal maar puur bandwerk?). Dieje Papillon heeft nu ne ne kale knikker hetgeen hem nog lelijker maakt dan hij al was. Grietjes op het podium trekken , ne sit-down vragen , tijdens Fuck That Shit met de micro in de mond in het publiek duiken .... geeeeeeeeuw been there done that.

Hierna naar Sound of Stereo getrokken die zoals verwacht nog de helden van de avond waren. Zeker naar het einde van hun set toe lekkere en vooral frisse dingen gehoord (as in schijven die ik nog niet duuuuzend keer gehoord heb diejen dag). Materiaal met vette 303 basslines , wa schijven die meer richting rave gingen en dan wat hardere elektro bonkers met een dubstep remix van 2 Fabiola als afsluiter. Sfeer zat er zeker dik in en twas gewoon een goeie set.

En dan was het in de Marquee de beurt aan Highbloo , member van The Subs die de oversteek maakte naar de tent om wat plaatjes te draaien. Dieje retard stond het laatste half uur al op het podium te waggelen en degoutant te wezen tijdens Sound of Stereo samen met zijn griet gok ik. Wel lachen dat op een bepaald moment iedereen "Hoereuh" naar die griet aant roepen was , vrijwel den enige keer dat ik die kreet min of meer grappig vond. Meneer krijgt dus de fakkel overgedragen van SoS die de keet op kooktemperatuur hebben gebracht en wat doet dieje? Begint ineens obscure shizzle te draaien die meer techno-gericht is waardoor de tent letterlijk leeg liep. Ok ge wilt een set opbouwen maar kijk op dieje moment van den avond en op deze setting (gratis festival , vooral jongere jeugd) eens naar uw publiek é. Kvond die schijven zeker niet slecht maar er zat gewoon niemand op te wachten. Komen zijn copains van The Subs ook nog het podium op geparadeerd. Begint dieje Pappilon ineens boxen te versleuren die vooraan stonden naar achter de dj-booth. Vermoedelijk om betere monitors te voorzien voor dieje Highbloo. Krijgt dieje het daar (terecht) aan de stok met de stage manager en begint dieje Pappilon het daar zwaar uit te hangen en wegwerp-gebaarkes aant maken. Take a chill pill tis maar een dj-setje van een uur ze boi plus ik zag SoS toch ook ni klagen , drama queen.

Het daar ook voor bekeken gehouden en terug naar de main waar Discobar Galaxie wonder boven wonder ook ne sit-down vroeg .... en faalde. Dat was thank god hun laatste wapenfeit want deze zomer bakken ze er niet al te veel van (Joe Piler was matiger dan andere jaren en op TL was het ook niet bepaald top , formule op?). Dan dieje Dimitri Vegas & Like Mike. Originaliteit nul en platenkeuze zo voorspelbaar als de pest maar mits gevorderde staat van dronkenschap kan da eventueel wel plezierig zijn. Aangezien ik het niet was , vooral staan babbelen in groep. En ahja als die twee pippo's hoger eindigen in den dj top 100 dan bv 2 Many Dj's dan weet ik nimeer of ik nog in deze wereld wil leven.

Dan traditionele afsluiter Cluts met de volumeschuif 60% naar beneden , nog een loempia'ke gaan eten en dan chill teruggewandeld naar de auto's. Rond half vijf gedropt aan Antw Centraal en daar nog anderhalf uur gewacht op den eerste trein. Was it worth it? Thuiszitten is ook geen optie

+
    Gratis
    Radio Oldies aan de inkom
    Sound of Stero
    Loempia's

-
    zie hierboven
    Laatst gewijzigd door Muska; 6 augustus 2011 om 17:26

Member
    iTrader
    0
    't Is niet Highbloo zijn schuld dat hij alternatiever draait hé, Casa Blanca koos voor hem dus hij mag toch zijn eigen stijl draaien.

Member
    iTrader
    12 (100%)
    Tuurlijk , het is een moeilijk te vinden evenwicht. Ik constateerde gewoon

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten