Weergegeven resultaten: 1 t/m 16 van 16

Discussie: sonisphere france

Member 666racerke's schermafbeelding
    iTrader
    0

Thumbs up sonisphere france

Sonisphere Festival pour la première fois en France les 8 et 9 juillet 2011 à Amnéville

zijn er die naar dit festival gaan??

vrijdag 8 juli
    -Slipknot
    -Dreamtheater
    -Mastodon

zaterdag 9 juli
    the big 4
    -slayer
    -megadeth
    -anthrax
    -metallica

ik en men beste maat vertrekken donderdags naar amneville met de trein,als er nog zijn die gaan laat maar iets weten,kunnen we mss ergens afspreken and have à party

Member gieltjegitaar's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Ik ga ook met een paar maten, Airbourne en Metallica baby!

iTrader
    0
    aha toch !!

wij voor Slipknot,Slayer,Megadeth and offcourse Metallica.
    hoe gaan jullie??

Member gieltjegitaar's schermafbeelding
    iTrader
    48 (98%)
    Wij gaan met een mobilhome, dag ervoor en erna beetje road trip door Frankrijk

iTrader
    0
    haha nice man echt,mja mss volgend jaar dat we dat ook doen,nu heb ik alleen men motorijbewijs dus das nogal moeilijk hè ;-)

ale have fun en mss tot daar hè

zeg is da alles van tforum dat naar sonisphere gaan ?????

Member
    iTrader
    0
    Ik ga ook naar sonisphere france :d

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    wij waren aant twijfelen ofwel de zaterdag naar France voor the big four ofwel de week dervoor in duitsland.. Het ist 2de geworden aangezien minder ver.

Komt Diamond head ook ni trouwens?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    wij waren aant twijfelen ofwel de zaterdag naar France voor the big four ofwel de week dervoor in duitsland.. Het ist 2de geworden aangezien minder ver.

Komt Diamond head ook ni trouwens?
    Yup die komen ook naar Sonisphere France

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 666racerke Bekijk bericht
    Sonisphere Festival pour la première fois en France les 8 et 9 juillet 2011 à Amnéville

ik en men beste maat vertrekken donderdags naar amneville met de trein,als er nog zijn die gaan laat maar iets weten,kunnen we mss ergens afspreken and have à party
    Mijn broer en ik zouden ook met de trein naar Sonisphere willen gaan. Mag ik vragen welke trein je neemt, en hoeveel dat kost per persoon? Bedankt

iTrader
    0
    wij vertrekken vanuit antw.berchem,daar de trein naar brussel-noord,dan overstappen in arlon trein richting luxemburg,vandaar uit neem je dan de trein naar hagondange,het laatste trein ticket van luxemburg naar hogondage moet je via deze link boeken, Treinticket: Goedkope treintickets en hotelreserveringen op TGV-europe.com

de trein van berchem tot lux. kan je gewoon via internet NMBS -Reizen in Belgi
    bestellen.wij vertrekken vrijdag om 5.03 vanuit beveren-waas,dan zijn we rond 11.00 in hagondage.
    grts 666racerke

Member
    iTrader
    0
    Bedankt voor de info, wij vertrekken wel donderdag. Om 5.03 vertrekken zien we toch niet zitten

iTrader
    0
    bwa tijs11 t'is voor een goe doel hè ;-)
    mss da we elkaar tegen komen hè,zeg btw gaan jullie op de camping staan???zoja welke??wij hebben namelijk geen camping ticket dus we hopen op een plek op de bijgekomen camping,moesten jullie daar ook staan zou je het dan zien zitten om al een plekske te reserveren????

iTrader
    0
    ale sonisphere zit erop,ale sinds gisteren terug thuis ma wel bek-af,
    camping wallygator was echt wel een einde weg van het festival zelf en damn die shuttle bussen stamp vol dus te voet,
    bands waren wel goe,vooral dan slipknot de vrijdag en bring me the horizon nie echt mijn ding ma was wel dikke fun,zaterdag offcourse THE BIG 4 was zalig enkel megadeth von ik minder maja de rest anthrax slayer en metallica waren zoals gewoonlijk super,stem kwijt (zoals gewoonlijk)
    organisatie kon wel beter maja 1ste keer in amneville è

grts 666racerke

Member
    iTrader
    0
    Qua organisatie dingen gezien die echt niet kunnen. Andere belg die we tegenkwamen stond smorgens gewoon op het podium van Slipknot dat ze aan het goedzetten waren.. Ook waren ze het podium nog aan het opbouwen. Dan smorgen bij de dag van Metallica, de mensenzee die ze niet onder controle konden houden. Het was echt een fight voor het voorste vak. Pak mensen naar EHBO gemoeten denk ik dan. Maar qua muziek was het wel een schitterend festival. Oja en u tentje op asfalt zetten is ook altijd handig..

Member
    iTrader
    10 (100%)
    Ook Sonisphere gedaan hier. En qua organisatie was het echt huilen met de pet op. Door deze poort moesten ongeveer 15.000 auto's gejaagd worden:

Bienvenue sur Facebook. Connectez-vous, inscrivez-vous ou découvrez*!

Bijgevolg na Metallica pas om 5u van de parking af kunnen rijden. Een triest record. Vrijdag was het 3u30 eer we ervan af geraakten. Na vrijdag dachten we eerst om te parkeren aan Walygator en een pendelbus te pakken, maar blijkbaar was dat dus ook geen goede optie.
    Ook qua sanitaire voorzieningen was het duidelijk dat ze niet voorzien waren op deze massa. De urinoirs liepen vrijdag tegen 18u al over, en vrijdag was er dan nog veel minder volk dan zaterdag.
    Over camping kan ik niet meepraten, wij hadden een goedkoop hotelletje geboekt in Metz, zo'n 20 minuutjes rijden van Amneville. Niet echt rock & roll, maar we waren daar toch niet de enige Sonisphere-gangers en het terrasje in Metz in de vroege namiddag zaterdag was zeer gezellig.
    Tot slot: muzikaal zeker in orde, maar de PA was toch maar zeer zwakjes. Slayer, Mastodon en vooral Papa Roach hadden een enorm slechte soundmix. Die bas van PR hadden ze beter niet hersteld, want dat was uiteindelijk het enige waarneembare eens het begonnen was.
    Metallica klonk dan weer super as usual, maar die hebben allicht hun eigen geluidsmannen mee.

iTrader
    0
    idd organisatie wij stonden met de tent op walygator,pendelbus s'middags was te doen,maar na slipknot & zaterdag metallica was het te voet terug,wat wel dik tegenviel.

qua p.a. ja die hadden er duidelijk geen verstand van,wat zoals eerder gezegd pr en dreamtheatre,slecht geluid of gewoon uitvallen van geluid wel not don op zo'n festival,natuurlijk metallica was super ook het geluid maar idd eigen mensen.

het was fun maar goed voor 1keer daar in amneville

btw toevallig niemand van dadizele,we zijn 2gasten tegen gekomen onderweg na de camping en gezellig babbelke mee gedaan.

grts 666racerke
    Bitfenix Colossus - Asrock 990FX Extreme4 - Amd FX4170 4,2Ghz - Kingston Ram 3 x 2GB - 2x GTX460 superclocked SLI - SSD Corsair force 3 120 Gb - Samsung spinpoint 2Tb - OCZ Fatal1ty 750W

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten