Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 43 van 43
    Member
    iTrader
    0
    Zit nu te genieten van Emery!

Member BLUBTHEBLUB's schermafbeelding
    iTrader
    21 (100%)
    spijtig dat ik er niet bij kan zijn in den bosch
    YouTube - ASOT 500 Miami 2011 Ultra Music Festival (Amazing Moment)
    The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Member
    iTrader
    0
    Nog minder dan een week! Counting down!

Member Vix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nog 1 nachtje slapen boys!!!

- TONE DECO -

Member
    iTrader
    0
    Dit zal het zo ongeveer voor ons worden:

21:00 – 22:00 Mat Zo
    22:00 – 23:00 Ummet Ozcan
    23:00 – 00:30 Markus Schulz
    00:30 – 02:00 Above & Beyond
    02:00 – 04:00 Armin van Buuren

en daarna zien we ter plekke wel...

Feestje!!!

iTrader
    21 (100%)
    mat zo heeft geniale tracks, vooral near the end.. dat gaat daar een eargasm zijn voor jullie allemaal
    The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place and I don't care how tough you are it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me, or nobody is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard ya hit. It's about how hard you can get it and keep moving forward. How much you can take and keep moving forward. That's how winning is done!

Member
    iTrader
    0
    O.M.G., wa een feest was me da!!! Lekker opgewarmd en techy gebombt met Markus Schulz, heeeerlijk gezweefd & meegezongen bij Above & Beyond, en dan Armin.

Heeft iedereen Armin gezien?! Ik heb em in totaal nu al 9 keer ofzo gezien maar wat hij daar heeft neergezet van set was los erover: laatste anderhalf uur waren ALLE BOMSCHIJVEN van 2004 tot 2008, suuuuuuuuper-old-school!!! Er waren zoveel tracks waarvan ik dacht "die ga ik nooit meer horen in een set" en BOOOOM hij draait de ene knaller na de ander, zooo veel nostalgie-momenten (the legacy bv.)

Ge-ni-aal.

iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door assgoblin Bekijk bericht
    O.M.G., wa een feest was me da!!! Lekker opgewarmd en techy gebombt met Markus Schulz, heeeerlijk gezweefd & meegezongen bij Above & Beyond, en dan Armin.

Heeft iedereen Armin gezien?! Ik heb em in totaal nu al 9 keer ofzo gezien maar wat hij daar heeft neergezet van set was los erover: laatste anderhalf uur waren ALLE BOMSCHIJVEN van 2004 tot 2008, suuuuuuuuper-old-school!!! Er waren zoveel tracks waarvan ik dacht "die ga ik nooit meer horen in een set" en BOOOOM hij draait de ene knaller na de ander, zooo veel nostalgie-momenten (the legacy bv.)

Ge-ni-aal.
    wow epic! als asot 550 een feestje gaat worden ga ik zeker aanwezig zijn!
    je hebt het echt wel goed verwoord

Member
    iTrader
    0
    Het is weer veer te snel voorbij gevlogen...

Mat zo: alleen het van einde gezien
    Arty: wel OK als opwarming
    Markus Schulz: veel te techy voor mij
    Above and Beyond: epic
    Armin: vooral het einde van zijn set met de retro schijven was super!
    Daarna nog wat rondgelopen, maar het beste hadden we toen natuurlijk al gehad.

Voor mij beter dan de vorige 2 jaargangen van Trance Energy!

Member
    iTrader
    0
    Agreed, ASOT 500 was ze-ker beter dan de voorbij TE-edities. Sound stond lekker afgesteld, dikke lasershow, en echt machtige sfeer! Markus was inderdaad wel heel techy maar dat mag ook wel eens, echt toen al loeihard aant bommen en het was nog maar 23u :-D. Het orgineel plan was om toch tot half 6 ofzo te blijven, maar na die set van Armin was er unaniem beslist dat het er niet beter op kon worden + we waren bekaf & stonden nat in't zweet van te springen etc., dus dan zijn we maar stilletjes aan naar huis gegaan. Wel nog 10 minuten van Gareth Emery meegepikt, en ook nog heel ff stukje John 'O Callaghan gezien en die waren ook wel héél lekker hard aan't gaan.

Epic night for sure.

iTrader
    0
    Ja weer geen woorden voor... Van het moment dat armin buiten draaide tot de laatste beats, geen moment stil gestaan! Zalige nacht gehad...

- TONE DECO -

iTrader
    0
    Nu live vanuit Sydney!

- TONE DECO -

iTrader
    21 (100%)
    haha hier ook aan het luisteren, tiDi momenteel

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten