Placebo en The Killers
Hopelijk nog Kings of Leon en MGMT
Ik vind Coldplay maar een saai groepke, n/o
Kings of Leon is ook de hype van het jaar. Buh.
(Laatste dagen van de examens, ik ben in mijn zaag)
eerste vier namen maken me toch happy
Coldplay heeft gewoon een paar vette anthemic songs als Politik, Trouble enzo die voor een weide gewoon bommetjes kunnen zijn
Metallica heeft met Death Magnetic een steengoeie cd op zak wat zorgt dat het dit keer niet enkel een oldschool jukebox gaat worden.
The Killers kan ik mss eidelijk eens nuchter zien en Placebo blijft gewoon Placebo, die band kan gewoon net als Muse bouwen op een backcatalogue om u tegen te zeggen en is live redelijk subliem.
so far so very good
Coldplay
Herinneringen van hun optreden in het sportpaleis in oktober komen terug![]()
Wat een originele en verrassende namen opnieuw zeg![]()
Ik ga voorlopig al niet,ik vindt ze alle vier dikke crap
ik wil een topper a la neil young bruut gitaar geweld, maar geen metallica praktijken, die heb ik al genoeg gezien
75 € voor een dagticket..méér dan vorig jaar of ben ik mis ?
Weeral Metallica, kassa kassa denk ik dan maar. Als ze ongeveer dezelfde set als in 2007 laten horen heb ik er niets op tegen maar helaas is Death Magnetic de wereld ingestuurd en méér dan de helft van dat album wordt er natuurlijk doorgejaagd.
jeez weer metallica fuk, geef mij ook maar neil young tbh
Mij kunnen ze wel bekoren met de eerste 4 namen.. Metallica is dan de mindere in mijn ogen, maja..
Coldplay wil ik al lang eens hun nieuwe CD zien brengen (was er ni bij int Sportpaleis), Placebo heeft ook knalgoede muziek en The Killers hun nieuwe album vind ik (t.o.v. andere met veel kritiek) wel een goed album.
Zeg nu een vraag.. Ik zie hier ergens op een website staan dat goformusic op 14 Feb begint te verkopen, ma KBC Ticket Shop pas 2 weken later ofzo..
Is da logisch? Ik bestel meestal via de KBC Ticket Shop, ma ik zou ook ni zonder kaart willen zitten =/
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)