Pagina 103 van 116 EersteEerste ... 3539399100101102103104105106107113 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.041 t/m 2.060 van 2308

Discussie: Rock Werchter 2009

Approved 9-lifer Karre's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Weblogs
    5
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    er zijn veel fans die enkel voor metallica komen, die massaal naar voor trekken en daar met een lip tot op de grond staan tot Metallica begint want de andere groepen boeien hun niet!
    Was bij Dave Matthews ook zo toen iedereen toestroomde voor Placebo. Al kregen zij opeens wel het publiek mee en keek iedereen nogal raar op van verbazing na de drumsolo. Je moest die drummer eens zien glimlachen hoe enthousiast iedereen opeens werd.

Approved 9-lifer Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    Dikke ²nd.
    Toen ze begonnen met Blackened wist ik al van "dit gaat weer super worden". En ja, imo de betere nummers van die nieuwe CD, de oude klassiekers en een paar verrassingen (Dyers eve, hit the lights)
    Eindelijk 'Hit the lights' live gehoord

Ach ja ze hebben wel wat fouten gespeeld, 't zou eigenlijk niet mogen, maar 't zijn ook maar mensen. Ik was content
    Wel jammer dat ze niets van St.Anger gespeeld hebben. Wat ik persoonlijk het beste album vindt in tegenstelling tot velen.

Ik stond van voor en toen ik even wou weggaan om te gaan pissen, zeiden ze dat ik er niet meer in zou geraken. Kutsysteem imo, ik heb dan maar in een bekerke gepist midden in het volk ^^

Member Skoran's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht
    Wel jammer dat ze niets van St.Anger gespeeld hebben. Wat ik persoonlijk het beste album vindt in tegenstelling tot velen.
    De kans dat ge aan het trollen zijt is zo enorm groot maar toch moet ik het vragen: Ge zijt aan het zeveren he? Zeg mij alstublieft dat ge voor de flauwe bezig zijt, for the sake of mankind

Member
    iTrader
    0
    Mijn eerste Werchter ondanks dat ik toch al 30 ben. Voorheen interesseerde Werchter mij niet erg (te groot, te commercieel enz...). Vroeger wel een aantal kleine festivals gedaan zoals Marktrock, Nandrin en Graspop. Ondertussen luister ik naar veel meer dan alleen maar metal en HC en de affiche van Werchter kon me zeker boeien. Dus toch besloten om er dit jaar er eens werk van te maken.

Ik heb me beestig goed geamuseerd. Alle optredens die ik gezien heb hingen ergens tussen redelijk goed en super. Persoonlijke favorieten waren Seasick Steve, Oasis, Coldplay, Killers, The Mars Volta.

In de Marquee ben ik maar 3 maal geraakt, bij Henry Rollins, Mogwai en The Streets. Ik vond te druk en te heet om me telkens door die massa volk te verplaatsen.

2 mandy dj's gemist. Iedereen was moe en had geen zin meer om te dansen dus vertrokken we naar de camping. Achteraf blijkt dat we toch beter waren gebleven. Fleet Foxes gemist door de file en dat vond ik echt wel jammer.

Het viel me op hoe goed het geluid was bij alle bands, dat verdient echt wel een pluim. De enige band waarbij het geluid niet goed zat was (jammer genoeg) Mastodon. De enorma massa volk is toch iets waar ik soms niet tegoei van werd, maar ik denk dat ik volgend jaar weer present ben.
    Laatst gewijzigd door Rafke Pafke; 7 juli 2009 om 09:19

Member Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    en wie wasser allemaal mee op camping B0 met de man me de plaaster om dan gezamenlijk partytenten af te breken en wc's omver te duwen achter dat we uit de dranktent vlogen? we waren me een stuk of 50 a 100 man

Member The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    voor mij

1 en 2 op gelijke hoogte: 2manydj's en The Prodigy
    3) coldplay , mijn muziek niet maar wel ongelooflijk sterk

kheb mij best geamuseerd bij 2manydj's , the prodigy , de jeugd van tegenwoordig en limp bizkit (jeugdsentiment )

backstage nog staan praten met willie wartaal

Member Holocene's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benny Bekijk bericht
    Sorry, maar als ge voor Metallica komt is het toch logisch dan veel andere groepen ons niet boeien? Onder de black eyed peas stond ik ook ergens op de derde rij te wachten voor Metallica, heb gewoon wat vreemd zitten rond zien en gewoon de andere mensen laten feesten, net als de overige "metal" mensen die daar stonden. Veel last zullen jullie wel niet hebben gehad van deze diehard fans
    Ik heb er niks op tegen als de Metallica fans daar gewoon staan (alhoewel ik het maar irritant vind als ze helemaal vooraan staan tijdens vb. BEP, etc) maar voorbeeld tijdens NIN was er een groep van 10 Metallica fans die zich gewoon gingen neerzitten tot Metallica speelde.

Ge moogt zeggen wat je wilt, maar dat is echt stom.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sunreezr Bekijk bericht
    Ik herinner mij uit de Joe Piler saloon enkel de gratis pintjes die ge daar kreeg.
    Waren er trouwens nog mensen die daar maar ni zat geraakten?
    Ja , allé toch vooral op de weide - op de camping achterna was dat minder een probleem

Oja, zijn er nog mensen die vonden dat het optreden op de main stage veel te goed te horen was rond de marquee ?

Ik heb de indruk dat dat de vorige jaren niet het geval was, waarschijnlijk kwam het door de wind die 'verkeerd' zat, maar toch vond ik dat wel redelijk ambetant op sommige momenten.

Approved 9-lifer demon326's schermafbeelding
    iTrader
    20 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ritchiekz Bekijk bericht
    Ik heb er niks op tegen als de Metallica fans daar gewoon staan (alhoewel ik het maar irritant vind als ze helemaal vooraan staan tijdens vb. BEP, etc) maar voorbeeld tijdens NIN was er een groep van 10 Metallica fans die zich gewoon gingen neerzitten tot Metallica speelde.

Ge moogt zeggen wat je wilt, maar dat is echt stom.
    Tussen NIN en Metallica was er niet veel spraken meer van zitten, de security kwam iedereen doen rechtstaan

Banned RaGeR's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paarsbloed Bekijk bericht
    Heb iemand gezien met een bordje 'Hier mexicaanse griep' en een pijl naar beneden

Het was trouwens een enorm origineel festival op vlak van bordjes, de beste imo was
    'I would be gay for you' bij bloc party !
    Dat bordje was al de hele dag paraat. De eerste keer dat'k het de vrijdag gezien had was met White Lies, toen was er nog een andere bij waarop stond "me 2"

Member GMotha's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Rock werchter was dit jaar wel de moeite, jammer dat ik enkel ZA & ZO heb gedaan: ik had graag Pendulum (volgens een maat die de volle 4 dagen deed een beestige set), Eagles of death metal en Placebo nog gehoord. Maarja, jammer

Ik moet zeggen dat ik enorm genoten heb van Nick Cave & the bad seeds, Nine Inch Nails (moest ik kost wat kost zien^^), Boys Noize, Metallica en Mastodon.
    Goede muziek, pils, een geflipte lesbo en een hoop marginale streken. 't was een succes^^
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Skoran Bekijk bericht
    De kans dat ge aan het trollen zijt is zo enorm groot maar toch moet ik het vragen: Ge zijt aan het zeveren he? Zeg mij alstublieft dat ge voor de flauwe bezig zijt, for the sake of mankind
    Wijze les: hoe sucky een album ook mag zijn, er is er altijd wel ene die't goed vindt
    Sent from bla bla bla, bende merk-hoeren.

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Nee hij meent het hoor

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benny Bekijk bericht
    Tussen NIN en Metallica was er niet veel spraken meer van zitten, de security kwam iedereen doen rechtstaan
    en terecht, respectloos is het, ik kan begrijpen dat ge Metallica deftig wilt zient maar denk ook eens aan het volgende: NIN fans willen "hun" groep op deftig zien en als er dan zo nen hoop mensen neer zit en ander asociaal verdrag vertoont is het voor hen ook licht omzeep

Het grappige is, dat er effectief iemand met mexicaanse griep was lol

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door paarsbloed Bekijk bericht
    Heb iemand gezien met een bordje 'Hier mexicaanse griep' en een pijl naar beneden

Het was trouwens een enorm origineel festival op vlak van bordjes, de beste imo was
    'I would be gay for you' bij bloc party !
    Niet ver van mij stond der ene met een papierke "Lars, I need a drumstick to play Guitar Hero Metallica"

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Anderson Bekijk bericht

Ik stond van voor en toen ik even wou weggaan om te gaan pissen, zeiden ze dat ik er niet meer in zou geraken. Kutsysteem imo, ik heb dan maar in een bekerke gepist midden in het volk ^^
    Blasphemy
    Zo overdreven slecht is St Anger nu ook niet, maar de beste? Mja ieder zijn goesting zeker

Ik stond ook vanvoor na Seasick Steve. Tijdens Kaiser Chiefs moest ik nu toch ook zo hard pissen. Toch beslist om tijdens de pauze naar de WC te gaan en op een kwartierke stond ik terug op mijn zelfde plaats

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GMotha Bekijk bericht
    Wijze les: hoe sucky een album ook mag zijn, er is er altijd wel ene die't goed vindt
    Zelfs Lars zijn vader zei dat het album suckte.

Member ÆNEMA's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht

en terecht, respectloos is het, ik kan begrijpen dat ge Metallica deftig wilt zient maar denk ook eens aan het volgende: NIN fans willen "hun" groep op deftig zien en als er dan zo nen hoop mensen neer zit en ander asociaal verdrag vertoont is het voor hen ook licht omzeep
    Ook wel de fout van de organisatie, stond in blok 2 tijdens NIN en die stond maar halfvol.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Dat zitten is inderdaad te gek. Je neemt er drie plaatsen mee in beslag en brengt alleen maar frustratie mee.

Er had zich blijkbaar ook een groep mensen neergezet op de doorgang tussen de tent en de main stage. Langs de éne kant zaten dan mensen aan te schuiven om aan een hamburger te geraken en dan juist achter die rij wachtenden zaten ze allemaal neer. FFS, zet je dan 20 meter verder waar plaats genoeg is, maar nee

Member grinshu's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    SLAYEEEEEEEEEEEEERRRRRRRR
    YouTube - Slayer - Angel of Death live

Tijdens Metallica zelf staat er ook altijd genoeg irritant volk dat absoluut moet zeiken waarom Metallica weeral op Werchter staat. Als ik 75 euro betaal voor mijn favoriete band te zien wil ik ze ook tegoei zien (ben dit jaar wel niet kunnen gaan ).
    En geloof mij: vanvoor (en zelfs meter of 50 van het podium) geraken bij een Metallica optreden is onmogelijk buiten als ge een paar uur vantevoren er al staat.
    ik stond toch redelijk dicht, ik ben 20 minuten na NiN begon naar die ingang gegaan voor vooraan te raken

Maar om volledig vanvoor te staan moete idd al serieus lang op voorhand gaan, helaas zal ik dit wss nooit doen door pis/uitdroog problemen

edit: ik ga wel akkoord dat je tenminste kan rechtstaan voor wat plaats besparing tijdens een optreden, tenzij der echt teveel plek is natuurlijk

Member Inspector Monkfish's schermafbeelding
    iTrader
    33 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaGeR Bekijk bericht
    Dat bordje was al de hele dag paraat. De eerste keer dat'k het de vrijdag gezien had was met White Lies, toen was er nog een andere bij waarop stond "me 2"
    "Fred, ik heb Durst" is mijn persoonlijke favoriet

Approved 9-lifer Mr.Anderson's schermafbeelding
    iTrader
    0

Neen, ik ben serieus. Ik heb Metallica leren kennen in die periode en kende metallica onder die stijl. Toen ik later wat oudere liedjes begon op te zoeken (die toch op gebied van stijl afwijken van de liedjes op st.anger) vond ik ze minder goed dan deze dat ik in het begin heb leren kennen.

Member wecker's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BlackAngel86 Bekijk bericht
    Ja , allé toch vooral op de weide - op de camping achterna was dat minder een probleem

Oja, zijn er nog mensen die vonden dat het optreden op de main stage veel te goed te horen was rond de marquee ?

Ik heb de indruk dat dat de vorige jaren niet het geval was, waarschijnlijk kwam het door de wind die 'verkeerd' zat, maar toch vond ik dat wel redelijk ambetant op sommige momenten.
    Ik had het gevoel dat ze vanaf dag 3 de volume gewoon kei hard opengetrokken hadden. Zelfs achteraan de wei was alles nog kei luid...

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door captain asshole Bekijk bericht
    "Fred, ik heb Durst" is mijn persoonlijke favoriet

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten