Pagina 63 van 73 EersteEerste ... 1353596061626364656667 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 931 t/m 945 van 1087
    Member Arpeggiator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    Pure stront in een bakske voor 10 euro om dan te kunne klagen dat het eten naar kak smaakte en overdreven duur was, denk ik
    Natuurlijk was het eten niet super lekker zoals in een restaurant ofzo. Maar je moet ook niet meer verwachten voor zo een festival. Ze moeten daar 60 000 man ofzo constant voorzien van eten. Dan vind ik het nog allemaal best goed geregeld. Je kreeg wel weinig voor het geld, maar dat neem ik er dan bij.

Member ChrisRiley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Fok hier wordt wa afgezaagd. Blijf volgend jaar es allemaal thuis zodat ik meer plaats heb om danspaskes te doen.

Member Config's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ^ true that.

Member wasley's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    Mijn conclusie is:
    Camping krijgt ge mij niet meer naar toe.
    Festival blijft fantastisch en elk jaar overtreft het vorige, ookal was er redelijk veel (soms marginaal) volk.
    Vip is het niet waard. Enkel goed om snel aan drinken te geraken.
    Organisatie mocht beter. Veel beter.
    Ben het hier volledig mee eens alleen dat van de VIP kan ik niet weten, camping was inderdaad slechtst geregelde wat ik ooit gezien heb. Niet echt door controle dat we zolang hebben moeten wachten
    festival was heel goed met Moby als hoogtepunt!

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    Natuurlijk was het eten niet super lekker zoals in een restaurant ofzo. Maar je moet ook niet meer verwachten voor zo een festival. Ze moeten daar 60 000 man ofzo constant voorzien van eten. Dan vind ik het nog allemaal best goed geregeld. Je kreeg wel weinig voor het geld, maar dat neem ik er dan bij.
    was sarcastisch hé man , er was idd genoeg afwisseling , eten was echt heel goed , zag er lekker uit , proper enal dus geen comments , het was ook te duur , maar heb je altijd op grote evenementen , zelfs op de sinksenfoor...

Er zijn nu eenmaal teveel mensen die met niets content zijn , want ge kon egt gemakkelijk buiten het domein en dichtbij gaan eten

Member DesorteD's schermafbeelding
    iTrader
    22 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    Voor mensen die degelijk lang op Q Stage hebben gestaan, hebt gelle echt zoveel van dat vechten etc gezien? Want ik stond er in totaal iet van een 5 tal uur en heb om eerlijk te zijn niks gezien.

Ok, wa kale Hollanders die stijf stonden van de bollen . Maar naast gemaan hard hakken deden die niemand iets kwaad ofzo
    same, maar blijkbaar hebben de gasten die daar ff 10 minuten gepasseerd zijn, 10 tallen gevechten gezien, wij zullen die 10 minuten er net niet geweest zijn

Banned
    iTrader
    0
    haha , kheb nix gevechten gezien eigenlijk waar ik van verschoot , enkel een man met bloedneus en 10 security gaste errond en iemand die uit de VIP werd gestampt omdat hij geen vip bandje had , en met gestampt bedoel ik letterlijk vastgepakt , op de grond gegooid , op zijn kop gaan zitten , fouilleren en dan hardhandig met 5 man hem wegdragen...

Q-dance vond ik storend omdat het te luid was en imo niet thuishoort op tl , eigen mening

Member
    iTrader
    6 (100%)
    Dresscode tomorrowland:

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heeft iemand die GIGANTISCH gespierde zwarte kerel gezien? Zijn armen waren minstens even groot als mijn bovenbenen, en mijn benen zijn dan nog best getraind
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Banned
    iTrader
    0
    Kinderfoto van MacZoid

http://the5thdimension.files.wordpre...etard-baby.jpg

en nope kheb die grote zwarte meneer ni gezien , die 'portiers' bij versuz vond ik al indrukwekkend genoeg

Member Estrebian's schermafbeelding
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MacZoid Bekijk bericht
    Dresscode tomorrowland:

Pro's:
    -Kwaliteit van de muziek
    -Sfeer
    -de hilarische gesprekken met scheve bollepakkers uit Holland
    -MOBY
    -DJ Ghost, blijft toch vernieuwend in zijn genre!
    -John dahlback heeft mij ook aangenaam verrast
    -De heerlijke chiliburger op de camping
    -Geen enkel gevecht gezien
    - gratis douche op de camping

Cons:
    - Grootste con ever: Moby die een "dijk" van een set draait en Paul van Dyk die dan erna komt en het mainstage in slaap wiegt. Volgend jaar de headliner als laatste plaatsen pls
    -pitta 7 bons = € 8.75 voor een pitta die ik in Roeselare kan kopen voor € 3.5
    -drank, 2.5 € om iets te drinken...
    -Verschil in waarde tussen de bons op de camping en het festival zelf
    -Lang wachten voor toegang op camping
    -Bandje die te hard spande. Ik ga nr buiten naar de plek waar ze de bandjes gaven, vraag ofdat ze het kunnen knippen en een nieuw geven. Ze hebben niet eens een schaar of iets scherps bij, ik denk dat als je 90 000 mensen moet een bandje omdoen, dat je dergelijke dingen toch wel meerdere keren tegenkomt.
    - De organisatie vn de camping trok op niets. Te weinig douches, toiletten staan te ver uit elkaar en simpelweg te weinig aanwezig. Lange wachttijden aan douches, water die op is, te weinig ingangen/personeel bij inruilen campingticket vr bandje,...

Ik vond het een prachtige editie, voornamelijk ook omdat de camping al op vrijdag open was, dat zorgde al meteen voor een speciale sfeer
    Laatst gewijzigd door Estrebian; 27 juli 2009 om 20:12

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MacZoid Bekijk bericht
    Dresscode tomorrowland:

ahahahahah omg

iemand die neger gezien me spagetti in zijn haar ? of die marginale kerel me dreads die zwaar aant falen was op den drugs ... man diene was ver weg van de wereld
    AMD64 3500_-_ XFX6800GT 256DDR3_-_1024DDR_-_200GB MAXTOR SATA_-_ASUS A8N SLI DELUXE
    MUSIC: |2 technics MKII 1200| - |Gemini UMX SE| - | macbook | - | Traktor Scratch | - | X1 Controller |

Member Arpeggiator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ble$$ed^ Bekijk bericht
    ahahahahah omg

iemand die neger gezien me spagetti in zijn haar ? of die marginale kerel me dreads die zwaar aant falen was op den drugs ... man diene was ver weg van de wereld
    Die met spaghettie in zijn haar heb ik gezien ja trok op niks imo. aandachtshoeren!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    Die met spaghettie in zijn haar heb ik gezien ja trok op niks imo. aandachtshoeren!

Moby vuurwerk/lazershow-movie staat online:
    dailybits.be*-*Tomorrowland dag 2 foto's

Member nakedbarrel's schermafbeelding
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Hehe alé, de typische Vlaamse klaagzang is ook weer bezig: Constant klagen dat een festival véél te duur was en dat er véél te lange wachtrijen waren. Ge zit op een festival waar 60.000 man is. Dan hebt ge nu eenmaal lange wachtrijen, daar kan de organisatie ook niet veel aan doen.. En de drank/eetprijzen?! Indien ge anders enkel in een jeugdhuis ofzo komt, dan zult ge idd wel verschieten van die prijzen. Maar iemand die gewend is van naar grote events of festivals te gaan, die weet ook wel dat dit nu eenmaal de gangbare prijzen zijn op zulke events. Die duizenden medewerkers daar, die werken daar ook niet zomaar gratis he

Kijk dus eens beter naar de positieve kanten: Schitterende decors, tientallen top-dj's, organisatie die imo wél goed verzorgd is (op basis van mijn ervaring de voorbije edities, en naar wat ik gehoord heb van kameraden over dit weekend..).

En neen ik zit niet in de organisatie ofzo, maar ik krijg er gewoon iets van dat wij Vlamingen telkens zoveel kritiek geven terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. En dat geldt nu niet zozeer enkel voor Tomorrowland, maar dat is gewoon iets wat ge telkens ziet terugkomen bij elk groot festival, concert, event,...

Wie niet tegen die lange wachtrijen of hogere drankprijzen kan, die moet gewoon niet meer naar zo'n massa-evenementen gaan en gewoon thuis naar de plaatselijke fuifkes gaan. Wees beter eens trots op die festivals die wij hier in ons Belgenlandje hebben, want Rock Werchter, Tomorrowland, ILT,... daar is men in het buitenland best wel jaloers op terwijl wij het constant zitten af te kraken omdat het veel te 'duur' en 'druk' zou zijn..

Bon, tot zover m'n ei
    Ik geef u gelijk over die prijzen, de drankprijzen vielen redelijk mee, het eten was dan wel zwaar overpriced en mag wel wat democratischer imo. De organisatie kan er niks aan doen dat er zulke wachtrijen zijn? Wa ne zever, aan de camping exit gaat ge door ne gang die 10m breed is en dan staan er portiers met hekken die iedereen zonder reden door een opening van 1 m dringen, vlak hierna kan het volk weer uiteen gaan in die 10m. Wa is daar in godsnaam de bedoeling van? Tuurlijk wekt da frustratie op. Ik vond de uitgangen enorm enorm slecht georganiseerd en da valt niet goed te praten als ge zo'n reputatie hebt en al aan uw 5e editie zit en al enorm lang weet da ge het volk van vorig jaar x 2 gaat hebben dus ff normaal doen. Een uur aanschuiven om een festival te verlaten! is echt schandalig.

Ik weet dat het veel volk is maar maak de doorgangen dan gewoon groter ipv djeezes 5000 man te laten aanschuiven om dan per 2 door te gan terwijl er gemakkelijk 20 naast elkaar kunnen. Wij vertrokken gisteren en waren bijna aan die beruchte piepkleine opening (door het oog van de naald kruipen leek het wel ) en toen kreeg die portier door zijn walkie talkie " laat iedereen maar door want anders krijgen we problemen. Hop, hekken weg en ineens gaat alles tien keer zo snel, waarom zou je dan zonder reden het tien keer trager laten gaan? Toen nog het verdelen naar de bus toe, echt erg. Iemand met claustrofobie had daar de nachtmerrie van zijn leven gehad denk ik . De busritten waren nochtans prima uitgezonderd dan die ene waar we op een bus vol walen zaten en ja die zijn irritant.

Ook het verlaten van de camping moest gebeuren door 2 draaideuren waardoor dit vrij lang duurde. Ik ben al 2 dagen naar een reden aan het zoeken maar ik kan er echt geen bedenken. Het was gewoon de nutteloosheid van sommige beperkte doorgangen die de frustratie bij mij en vele vele anderen opriep.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust² Bekijk bericht
    Heeft iemand die GIGANTISCH gespierde zwarte kerel gezien? Zijn armen waren minstens even groot als mijn bovenbenen, en mijn benen zijn dan nog best getraind
    Die heb ik ook gezien, komt ook soms aan het zilvermeer in Mol met da groepke kerels. Was echt ne man of 6-7 allemaal superbreed maar echt abnormaal breed, e paar gespierd, de rest gewoon pure massa en allemaal rond de 1m90 en diejen donkere was dan nog wa kromgetraind want anders was t 2m denk ik. Er waren op TL wel meerdere manne die echt keibreed zijn maar echt zo van WOW

Pagina 63 van 73 EersteEerste ... 1353596061626364656667 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten