Pagina 51 van 55 EersteEerste ... 41474849505152535455 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.020 van 1087
    Member sink's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Banned
    iTrader
    0
    waarom Q stage altijd ?

Nu begin er echt een degout van te krijgen om eerlijk te zijn...

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    niemand houd u tegen om ook een link te posten he

Banned
    iTrader
    0
    telemeter is vol

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    als ge op een forum kunt zitte, kunde even goed een link posten zenne. Volle telemeter of niet. Iig, vind het altijd grappig mensen die commentaar hebben puur omdat mensen een filmke posten (terwijl ze er zelf niet bijwaren).

Het kan u muziek niet zijn, helemaal geen probleem mee. Maar om dat dan een paar keer te zeggen... Ieder zijn stijl, kan ook beginnen dat ik een hekel heb aan al die wannabe's op main stage dat er gewoon stonden bij dada life om fun fun fun te horen. En dit dan te melden aan al hun fwiendjus op facebook

Member Decade's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ok, 1ntje van cattaneo dan:

En nog 2 van de crowdsurf van A&B:

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust² Bekijk bericht
    Ik moest ook eens hartelijk lachen toen The Subs gedaan hadden, eerst "Give it up for Axwell and Armand van Helden" (die na hen kwamen) dan eens naar elkaar kijken met een grijns en er nog bijgooien "And give it up for Daft Punk and The Prodigy!!" :')
    Snap hem niet?

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust² Bekijk bericht
    Was vorig jaar ookzo dat de voorlaatste naam het best was op de Mainstage, geen idee waarom. Dan kan je wel gerust nog ergens anders een headliner gaan meepikken.
    Haha, vorig jaar, echt waar, die main stage met David Guetta en da vuurwerk, das was echt gewoonweg formidabel. En dan Armin Van Buuren erachter, de main stage liep al leeg toen hij nog maar 5 minuten aan het draaien was.

Wij zijn dan maar gaan afsluiten met Fedde Le Grand

Member Litheon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Awel ma vorig jaar david guetta speelde constant hitjes achter elkaar, en het is een ongeschreven regel tussen de dj's om dit niet te doen. Dus afwisselen rustig liedje en nen hit. Dit om het volk niet te moe te maken zodat het volk nog energie heeft voor de volgende artist. Dus veel volk loopt dan ook weg omdat ze het """moe""" waren.

Ook heeft david guetta een kwartier langer gespeeld, dus het was dan 23u15 of zo eer dat armin van buuren kon beginnen. Ook zijn der tijdens armin van buuren zijn set elektriciteits problemen geweest. En tenslotte armin heeft moeten stoppen om 12u omdat ze anders boetes krijgen van de gemeente.

Dus armin van buuren was eigelijk wel wa pist op david guetta en hij had zelf er ook geen goei gevoel na de set. Daarom wrschl dat er dit jaar geen armada tent stond (DENK IK, NIET ZEKER), omdat armin een slecht gevoel had van de vorige keer. Vind ik persoonlijk wel spijtig dat armada er niet meer was.

Ik heb deze info van Armin van buuren zijn boek (als je tusssen de lijnen leest kan je dit afleiden), zeker een aanrader!

Member X1RON's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Damn, Tomorrowland was zalig..
    Hoogtepunten waren Sasha & John Digweed, Josh Wink, 16 Bit Lolitas (zot toen 'm de Joris Voorn remix van Dark Flower draaide!), Hernan Cattaneo en Joris Voorn..

Ksta op de foto met Prinz, Guy J en Hernan Cattaneo.. be jalous

Banned
    iTrader
    0
    wrom make ze er geen 3 dage van ?
    als ze van de gentse feeste 10dage kunne make , tl dan minstens 3 dage , vrijdag -zaterdag-zondag

Amai da zou pas een zot feest zijn haha

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    prolly omdat minstens 3 kwart van hun doelpubliek werkende mensen zijn die ni zo geneigd zijn om speciaal daarvoor een vakantiedag te nemen ^^

Banned
    iTrader
    0
    Oke oke , vrijdag avond beginnen dan...

Iedereen happy dan...

Member Niels_H's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Litheon Bekijk bericht
    Dus armin van buuren was eigelijk wel wa pist op david guetta en hij had zelf er ook geen goei gevoel na de set. Daarom wrschl dat er dit jaar geen armada tent stond (DENK IK, NIET ZEKER), omdat armin een slecht gevoel had van de vorige keer. Vind ik persoonlijk wel spijtig dat armada er niet meer was.
    Inderdaad, het ontbreken van Armada en vooral Armin zelf was voor mij het enige minpunt van mijn derde TL op rij. Maar desondanks was het dus toch weer een superfeest!!!

En ik vond PVD eigenlijk wel een goede afsluiter in combinatie met de lasers, de traditie dat een trance dj mag afsluiten mag gerust blijven. Volgend jaar Tiesto dan maar?
    Laatst gewijzigd door Niels_H; 29 juli 2009 om 12:27 Reden: typfout

Banned ^MystiQ's schermafbeelding
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Litheon Bekijk bericht
    Awel ma vorig jaar david guetta speelde constant hitjes achter elkaar, en het is een ongeschreven regel tussen de dj's om dit niet te doen. Dus afwisselen rustig liedje en nen hit. Dit om het volk niet te moe te maken zodat het volk nog energie heeft voor de volgende artist. Dus veel volk loopt dan ook weg omdat ze het """moe""" waren.

Ook heeft david guetta een kwartier langer gespeeld, dus het was dan 23u15 of zo eer dat armin van buuren kon beginnen. Ook zijn der tijdens armin van buuren zijn set elektriciteits problemen geweest. En tenslotte armin heeft moeten stoppen om 12u omdat ze anders boetes krijgen van de gemeente.

Ik denk niet dat het publiek wegliep omdat ze moe waren maar eerder omdat de stijl van Armin Van Buuren nogal zeer specifiek gericht is terwijl dat bij David Guetta niet zo is. Ik heb eigenlijk zeer weinig gemerkt van de elektriciteitsproblemen bij Armin, ik heb wel maar 20 minuutjes staan luisteren, hopend dat hij toch nog ferme platen zou draaien maar het kwam maar niet dus zijn we ook maar weg gegaan.

Dat de Armada tent er niet was dit jaar heeft zeer weinig met Armin te maken als je het mij vraagt. Ook al kan je het een beetje aanschouwen als "zijn tent", hij heeft er vorig jaar zelfs niet in gedraaid. Tomorrowland laat soms eens een jaar een tent wegvallen om ze het volgende jaar dan terug in te brengen. Enkel de meer succesvolle tenten blijven elk jaar staan.

Het was inderdaad zeer spijtig voor Armin om te zien dat er zeer veel volk vertrekt maar dat kan je nu eenmaal verwachten hé als ge van een stevige set van Guetta naar een saaie set over gaat. Zelfs al had Guetta af en toe rustiger gedraaid, het zou in mijn ogen gewoon geen zak uitgemaakt hebben omdat Armin precies nooit een climax bereikte in zijn muziek.

Als ze Armin nog eens laten draaien moeten ze hem maar in de Armada tent laten draaien en niet op de main stage !

Misschien ga ik volgend jaar terug en ik hoop dat ze Funkerman terug op Tomorrowland laten draaien, die was vorig jaar echt wel vet !

Banned
    iTrader
    0
    Idd , die guetta draait de ene sfeerplaat achter de andere , feest overal , heb ik bij geen enkele andere dj gezien , daarom vind ik guetta toch de beste...

Hadden ze van mij na Moby mogen laten spelen trouwens op de main ipv in die saunatent van Versuz

Member Arpeggiator's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb echt zooooo spijt dat ik David Guetta niet ben gaan zien. Pff ik vergeef het me nooit. Die filmpjes op youtube zijn ook zo zalig. Ik hoop echt volgend jaar dat hij er weer staat!

Banned
    iTrader
    0
    Ja man daar was het feest in die tent , hopen dat hij volgend jaar terugkomt , hij is al vaak gekomen...

Hoe kon ge hem vergeten ?
    shame on you my friend...

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Over dat van 3 dagen: Ik hoop ten zeerste dat ze volgend jaar weer even blijven stilstaan ipv nog groter te worden, of beter zelfs terug wat inkrimpen. Van 50.000 naar 90.000 bezoekers in 1 jaar tijd is ongelooflijk veel, dus lijkt het me beter dat ze voglend jaar ervoor zorgen dat het perfect lukt met 90.000 ipv nog meer toe te laten (zou sowieso ook niet lukken imo)

En Armin z'n set vorig jaar was idd groot verschil met Guetta, maar Armin is dan ook zo geen DJ voor de massa als Guetta (hoewel het steeds meer die richting uitgaat de laatste paar jaar), maar TL eindigt steevast met een Trance DJ op de mainstage. Armin was bv mag-ni-fiek op m'n eerste TL, maar vorig jaar vond ik er ook jammer genoeg niet al te veel aan.
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Vix
    Vix is offline
    Member Vix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spectre Bekijk bericht
    Troost u, de morons die daar overdosissen nemen zijn erger. Bende aandachtshoeren
    Compleet verrast toen ik van Q naar Trance ging, dat er in cafe d'anvers gewoon zo super veel drugsgebruikers stonden.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten