Pagina 50 van 55 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 981 t/m 1.000 van 1087
    Member Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Mja, hij zal wat centjes nodig gehad hebben ofzo, niets beter dan mee op een rage te springen Zijn set was trouwens af, lekker strak. De rest in de ghoststyle tent was trouwens ook wel de moeite.
    Hij geeft af op Hardstyle maar de internationale uitstraling van het genre is wel een pak groter dan Jump of Tek. Hij zou beter eerst eens zijn eigen label wat reorganiseren want de laatste tijd trekken die releases toch ook op geen kloten meer ze . Ik heb enkel kort de set van Mark With A K gezien en dan richting mainstage getrokken .
    FIRST YOU BUY IT, THEN YOU TUNE IT, THEN YOU RACE IT, THEN YOU RACE IT EVEN HARDER

YOU ARE WHAT YOU RACE

Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    Voor mensen die degelijk lang op Q Stage hebben gestaan, hebt gelle echt zoveel van dat vechten etc gezien? Want ik stond er in totaal iet van een 5 tal uur en heb om eerlijk te zijn niks gezien.

Ok, wa kale Hollanders die stijf stonden van de bollen . Maar naast gemaan hard hakken deden die niemand iets kwaad ofzo
    Ik heb er maar 2 gezien, maar ik ben maar een half uurke aan q-dance geweest, 1e gevecht was wel grappig, nen gast zo weg als iets komt tegen mij wat zeveren, beetje uit te dagen, op probeer me rustig te houden en uiteindelijk loopt hij weg, 5 minuten later zit em hetzelfde te doen bij een groepje gasten die zich minder konden beheersen
    2e gevecht was groter, was ongeveer een 20 minuutjes voor het einde en plots loopt er een 20tal gasten achter een kleiner groepje gasten, aan het water hebben dan wat gevochten maar ik mocht niet gaan zien Ahja, dan was er nog een incident, niet veel daarna, plots zag ik 8 a 9 security mensen het volk invliegen, heb niet gezien wat er toen aan de hand was.

Ik vond het trouwens raar dat ik zaterdag gewoon niet gefouilleerd ben geweest en zondag hebben ze zo eens ff aan mijn broekzakken gevoeld. Wat ik wel heb gezien zondag rond 17.30 is dat ze een hele hoop mensen hadden tegengehouden aan de ingang, deze moesten op een rij gaan staan en dan met de drugshond ertussen.

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummi88 Bekijk bericht
    Hij geeft af op Hardstyle maar de internationale uitstraling van het genre is wel een pak groter dan Jump of Tek. Hij zou beter eerst eens zijn eigen label wat reorganiseren want de laatste tijd trekken die releases toch ook op geen kloten meer ze . Ik heb enkel kort de set van Mark With A K gezien en dan richting mainstage getrokken .
    Heeft toch niets te maken met zijn persoonlijke mening?
    Ik sta persoonlijk voor ALLES open, maar hardcore en metal kan ik gewoon nie naar luisteren.
    En dat terwijl ik op mijn 8 jaar vroeger zo graag naar happy hardcore luisterde.
    It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required. -Sir Winston Churchill

Approved 9-lifer
    iTrader
    1 (100%)
    De 70 euro voor de smile van John '00' Flemming was "money well spent"

Dat was het eerste wat ik zaterdag ben gaan zien en dat was verdomme netjes, lekker stevige set en de sfeer zat er meer dan dik in. Er was toen nog niet zo geweldig veel volk, dus heb er optimaal van kunnen genieten. De Flemming speelde super in op het publiek en had er plezier in... daaaayyuummmmnnnn

Daarna nog een klein stukje kunnen meepikken van Copyright, die net als Derrick May megabelachelijk op hetzelfde uur als Flemming stonden geprogrammeerd. Naast de djbooth in de Defected tent stond een dude met percussie en dat gaf een enorme meerwaarde aan de housetunes van Copyright. Gavin Mills van Copyright ging dan ook lekker meetrommelen. Daarna draaide Simon Dunmore een iets diepere set, maar bouwde wel lekker op en de gast achter de trommeltjes wist er zijn weg wel mee. Kortom, het was serieus de moeite daar.

Na Defected wat frietjes gaan smullen en de Kozzmozz tent binnengewandeld (5 meter stappen ), maar Stacy Pullen viel eigenlijk een beetje tegen, nogal minimalistisch en leeg. Dan maar naar de B2B stage gegaan om Ephedrix te gaan zien. Behoorlijk full-on psychedelic, maar wel lekker melodisch. Daarna de massagestoelen uitgetest, maar veel genieten was er niet aan met het lawaai van Laidback Luke. Toen wat gaan sightsee'en in de verschillende stages omdat David Morales echt belachelijk slecht was in Defected. Na 2 minuten naar marginaal gedrag te hebben gekeken op de Q-Dance stage kreeg er 2 meter verder al een kerel op zen bakkes. Reden: hij gooide zijn petje weg en dat belandde op de schouder van een andere kerel. Resultaat: bloedneus Voor de rest nog Infected Mushroom gaan zien, maar daar was het ENORM druk en eigenlijk viel het een beetje tegen. De tunes van CJ Bolland in Ghoststyle tent vond ik dan weer wel supervet

Zondag was eigenlijk de beste dag van de 2. Op het gemak begonnen met Silicone Soul in Cafe d'Anvers, lekker diep en net ideaal om mee te starten. Daarna de Vandit tent in voor Thrillseekers. Dat was lekker genieten, vette progressive trance deuntjes, epic tunage. Ongeveer een 45 minuten gestaan en daarna naar held-van-de-dag Hernan Cattaneo in La Rocca tent. Vette diepe progressive van voor tot achter, een enorme opkomst wat geweldig veel sfeer met zich mee bracht. We stonden knal voor de dj-booth, de enige plek in de tent waar er nog wat ruimte was. Dit was de act waarvoor ik kwam en mijn Argentijnse vriend heeft me niet teleurgesteld Toen zijn set er op zat ben ik naar Above & Beyond gaan zien en dit was eigenlijk ook te mooi voor woorden. Hoewel ik niet ziekelijk verlang naar bekende "bommekes" in een dj-set, was Greece 2000 toch het hoogtepunt.

Om de drukte een beetje voor te zijn ben ik goed optijd vertrokken naar Cafe d'Anvers en daar draaide Josh Wink de ene "hooj choon" na de andere. Eigenlijk was kiezen tussen La Rocca, Vandit en Cafe d'Anvers op zondag niet echt mogelijk. Ik kon bijna niet geloven dat ik in Belgie was en volgens mij de dj's ook niet. Toen Sasha & John Digweed het podium opkwamen (Digweed natuurlijk VEEEEEEEEL vroeger) stond het volk al opeengestapeld. Maar 's werelds grootste tamzak Sasha was precies nog niet onder de indruk Digweeds eerste plaatje was lekker diep met zalige drums en gaf al meteen een goede indruk. Daarna even wat repetitief tot Sasha zijn eerste inmixte. Vanaf dan brak de hel los. De keet stond op zijn dak en mijn lieve vriend Dura wist echt niet wat hem overkwam

Samengevat: Voor herhaling vatbaar
    Progrezz - Play Me! -- progressive mix (9lives contest)

Member zipke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    iemand diene gezien dat tegen een uur of 10 zaterdag in de vijver was gesprongen. Er toen uitkwam met zijne piet uit zijn boxershort , en daar niks van doorhad .
    Meeeeeee!
    You sound much more intelligent with your mouth shut
    / Zipke, making Swedish girls look like hairy old men. - Lorim.
    ~Only a biker understands why a dog likes to stick his head out the window.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ble$$ed^ Bekijk bericht
    ahahahahah omg

iemand die neger gezien me spagetti in zijn haar ? of die marginale kerel me dreads die zwaar aant falen was op den drugs ... man diene was ver weg van de wereld
    haha die neger me zijn spaghetti in zen haar, ook gezien

Member Kris88's schermafbeelding
    iTrader
    0
    idd

de onkel van het sterremeisje was ook serieus aant gaaaan
    No nazi shit, just born in 88

Approved 9-lifer kristofke_1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kris88 Bekijk bericht
    idd

Verdorie, ik dacht ook al dat ik hem gezien had; maar ik was niet zeker omdat zijn lieve nichtje er blijkbaar niet bij was. Ja, hij is wel een speciale typ
    ~ DECAP BEAT MACHINE ~

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Lol, ik liep backstage, kwam die ghost daar blijkbaar voorbij. Die vroeg aan mij of ze hier konden eten. Ik zo: Ik weet het niet, ben jij een artiest? (ik kende die dus niet xD). Hij zo: Ja ik ben een artiest, en toen ging hem weg.

Banned
    iTrader
    0
    Kraag mij al af wie ze volgend jaar nieuw gaan brenge als headliner , Tiesto ?

Member
    iTrader
    0
    niet geweest, maar die filmpkes, ZALIG hoe zo een show perfect afgestemd kan worden op muziek (MOBY - vuurwerk), echt abnormaal!

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    Kraag mij al af wie ze volgend jaar nieuw gaan brenge als headliner , Tiesto ?
    DAFT PUNK
    It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required. -Sir Winston Churchill

iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    Heeft toch niets te maken met zijn persoonlijke mening?
    Ik sta persoonlijk voor ALLES open, maar hardcore en metal kan ik gewoon nie naar luisteren.
    En dat terwijl ik op mijn 8 jaar vroeger zo graag naar happy hardcore luisterde.
    Hij mag zijn mening geven maar er is een verschil tussen "ik vind Hardstyle niet goed" of "het is muziek voor kleuters". In het 1e geval kan ik daar perfect mee leven, in het 2e geval doet hij alsof zijn muziek dan superieur is .

Tatanka @ Tomorrowland 2009 .
    FIRST YOU BUY IT, THEN YOU TUNE IT, THEN YOU RACE IT, THEN YOU RACE IT EVEN HARDER

YOU ARE WHAT YOU RACE

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    YouTube - Evil Activities 1 @ Tomorrowland 2009 einde van Tatanka was da peisk

Of het nu kinderachtig is of ni, ik ga mij daar ni minder om amuseren.

iTrader
    1 (100%)
    YouTube - Evil Activities 1 @ Tomorrowland 2009 einde van Tatanka was da peisk

Of het nu kinderachtig is of ni, ik ga mij daar ni minder om amuseren.
    Project One - Rate Reducer (Headhunterz Remix), je zocht die in het track-id request forum ook .

Dat lijkt me ook meer het einde van Tatanka te zijn in plaats van Evil Activities .

YOU ARE WHAT YOU RACE

Member NinjaTune's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    jaja twas zeer nice! heel veel lekkere setjes gehoord en light en fireworks tijdens moby is toch wel beste ever seen! minpunten waren vooral camping en wachtrijen, vo rest zeer geslaagde editie!

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    DAFT PUNK

amai zou ni slecht zijn, die manne wete wa sfeer brenge is....

Tomorrowland blijft imo het beste festival dat er is....
    Hopelijk volgend jaar nog niet op reis zodak nog eens kan gaan...

wachtrijen heb ik niets van gemerkt

gwn geen camping pakken en ge beleeft een superweekend

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kris88 Bekijk bericht
    idd

Ik had die gast ook gezien en begon wat te zeveren (blame the alcohol) tegen hem maar hij bleef ontkennen dat het hem niet was

Trouwens, niemand die vindt dat ze de headliner beter als laatste spelen?!
    Dat was toch klote dat na Moby nog een Paul van Dyk kwam spelen. Zo'n hoogtepunt wordt dan toch enorm afgezwakt als je daarna een saaie set hoort....

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Was vorig jaar ookzo dat de voorlaatste naam het best was op de Mainstage, geen idee waarom. Dan kan je wel gerust nog ergens anders een headliner gaan meepikken.

Ik moest ook eens hartelijk lachen toen The Subs gedaan hadden, eerst "Give it up for Axwell and Armand van Helden" (die na hen kwamen) dan eens naar elkaar kijken met een grijns en er nog bijgooien "And give it up for Daft Punk and The Prodigy!!" :')

Volgend jaar gewoon weer een paar duizend man minder, en ik ben een tevreden man
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member
    iTrader
    14 (100%)
    Weet er trouwens iemand van welke site die gasten waren die foto's trokken op het festival? Ik kwam ze tegen in ghoststyle maar heb geen kaartje van hen

Pagina 50 van 55 EersteEerste ... 40464748495051525354 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten