Pagina 49 van 55 EersteEerste ... 39454647484950515253 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 961 t/m 980 van 1087
    Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Awel daar hebde gelijk in dat ge het op andere stages op stille momenten hoorde, en misschien is stage omdraaien een goede oplossing voor volgend jaar

Member Soyuz's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb niks tegen luide muziek, integendeel maar de Q dance mocht wat anders opgesteld worden zodat ge het niet over den helft van het terrein nog hoort. mjah als ge bij de main stage stond had ge daar geen last van.

Twas misschien wa duur maar enfin, das een event, ze moeten toch ergens op verdienen. Er zijn daar 200 dj's en die komen zeker ni voor mijn schoon ogen.

Kheb geen gevechten gezien maar wel een pak 'strakke barry's' zoals ik die noem.
    Volgend jaar staan ik er terug, zeker weten!

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    No offence, ma ik heb het al veel veel luider horen staan zenne. Ge kon nog tegen mekaar ''praten'' dus zo erg wast niet, geluid draagt daar wel vrij ver (vooral de bassen)
    dat kan wel zijn maar vanaf het "trillende keel"-volume hoeft imo ook niet harder meer hoor . Twas meer dan luid genoeg.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BiZi Bekijk bericht
    idd bende bleiters...

Als ik al die commentaar hier zo lees, vraag ik me echt af of die mensen zich wel hebben geamuseerd.

Iedereen weet dat ne camping marginaal is, iedereen weet dat twee dagen feesten duurder is dan ne middag te liggen pingpongen in uwen hof, iedereen weet dat er johnnies aanwezig gaan zijn,... das toch al jaren zo? Als ik die comments hier lees, voelt den helft zich precies int zak gezet door de organisatie.

Anyway, ik heb mij in ieder geval 2 dagen goed geamuseerd. Ben vandaag wel mank wakker geworden, maar das niet den eerste keer na een dergelijk feesje.
    ≤nd. Kheb dan wel in m'n eerste after-post een paar dingen aangehaald waar ik me aan geŽrgerd heb maar bottom line is wel dak me een weekend zalig heb geamuseerd =).

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    "praten"
    Zeg maar gerust schreeuwen.
    Als ge aan cafť d'anvers stond dan werd de muziek volledig verstoord door q-dance.
    Volgend jaar podium omdraaien naar andere kant imo.
    dik mee eens , of die Q-dance zachter zette

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    dik mee eens , of die Q-dance zachter zette
    Probleem is dan wss wel dat half boom meegeniet van Neophyte...

Member Litheon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Alle commentaren over de camping zijn terecht vind ik...twas pure nachtmerrie om er te geraken etc. etc. Maar uit het interview van stubru en atv hebben de organisatoren dit ook toegeven dat dit is misgelopen. (Toch ga je mij niet meer op de camping zien de volgende edities)

Pos:
    Maar de organisatie van tomorrowland zelf is toch weer vooruitgegaan vond ik hoor. Mainstage geluid was goed, nergens geen files (al de vorige jaren was der altijd een file op die houte brug naar Q-dance), hoofd ingang was veel breder, terrein werd nog beter benut, dat grote verhoogd podium op de mainstage, goh, gratis toiletten was dat vroeger ook niet betalend?.

Neg:
    Maar om geld af te halen van de geplaatste bankautomaten was een pure nachtmerrie. En waarom vind iedereen het zo leuk om dingen af te breken zoals bv. die lantaarnpalen enzo?! En idd de prijzen voor de parkings om op een onbewaakt patatteveld te staan...

En, idd Q-dance brengt veel marginalen mee, maar het is er al van het begin bij het festival en je kan zo is tegen uw maten zeggen van "kom laten we is een uurke goe gon boenken". Maar ik was heel wel blij dat ik oordopjes bij had... Ik zou zelf nooit naar een hardstyle festival/feest gaan maar zo een uurtje meepikken is wel is leuk...
    Laatst gewijzigd door Litheon; 27 juli 2009 om 21:41

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door g3t4 Bekijk bericht
    Probleem is dan wss wel dat half boom meegeniet van Neophyte...
    heel de rupelstreek bedoelt ge ?
    Als ge via de main entrance binnekwam wou ge al terug nr huis als ge da zo zag , die hadden een gigantisch mooie stage , met veel effecten , superluid...

En ja hoe meer ze afbreken en weet ik wa , hoe duurder het allemaal gaat worden , maarja dat ziet niet iedereen in...

Approved 9-lifer seurinck's schermafbeelding
    iTrader
    0
    och de Q-stage had verdomd veel aantrek en goeie muziek voor mij.
    idd altijd wel van die marginale die meteen voor het kleinste op ander hun bek beginne te kloppe.
    en felle manne die denken dat ze de man zijn met hun overdreven gespier lichaam waar precies een pak uien onder hun oksels zitte :S

Heb uuren versleten aan de Q-stage en geen sec spijt van, dat die bendekes daar elkaar aftrommelen zolang de muziek beukt ga ik lekker door zonder te kijken naar die gastjes die es fel willen doen voor heel het publiek.

Banned
    iTrader
    0
    als ze die marginalen uit zon bangelijk festival kunnen houden , da zou pas af zijn...

Member Vochtig's schermafbeelding
    iTrader
    7 (59%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    als ze die marginalen uit zon bangelijk festival kunnen houden , da zou pas af zijn...
    Waarop baseer jij je om die mensen 'marginaal' te noemen?
    Ik ben een liefhebber van Dance, House, Electro, Jump, Hardstyle, eigenlijk alles wat hard is.
    Okť dat sommige mensen er soms over gaan met hun haar en met hun kledij, maar het is gewoon een stijl zoals elke andere stijl.
    Kan je ook beginnen kakken op die mensen die 'wereldmuziek' produceren, bedoel je kan zo blijven doorgaan.
    Maar het is wel zo dat er veel boelzoekers tussen zitten, veel is nu veel gezegd, mr vooral die gasten die bollen en snuif pakken, die gaan er soms echt vies over en dat haat ik ook wel.
    Mť ulder kuren en ulderen rpm om toch mr spieren te krijgen gsus

Maar ik vond wel dat Qdance echt luid stond, je kon nog liepen geven als je aan de overkant stond (wat wel nice is voor de liefhebbers, maar we zijn niet egoÔstisch dus we moeten het volgend jaar stiller zetten ^^)
    Laatst gewijzigd door Vochtig; 27 juli 2009 om 22:49

Member Blood_Raven's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nakedbarrel Bekijk bericht
    - Te weinig kaskes om geld af te halen waardoor enorme wachttijden
    Dat probleem hebt ge zelfs op werchter En ge hoort da die manne best georganiseerde festival van europa hebben naar't schijnt.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Math'ke Bekijk bericht
    Er is Q-Base, Reverse, The Continent, Climax, Bassleader. Dit zijn al 5 events die mij onmiddelijk in mijn hoofd schieten voor die bepaalde muziek. Waarom moet men in Tomorrowland dan een Q stage voorzien ?
    Ge bent Black, Summer festival en Laundry Day vergeten . Hmjah het heeft ergens wel zijn charme, de diversiteit van muziek. En dit jaar was er ook plaats voor alternatieve genres. Al bij al vind ik dat zeer positief. Wel spijtig dat Ghoststyle niet meer de ghostsyle van vroeger was en Mark with A K kwam draaien, maar swat. Die keuze zal wel goed in de smaak gevallen zijn bij het volk dat naar de Q ging.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Decade Bekijk bericht

Oceanlab feat. Justine Suissa - Satellite (Above & Beyond remix)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisRiley Bekijk bericht
    Fok hier wordt wa afgezaagd. Blijf volgend jaar es allemaal thuis zodat ik meer plaats heb om danspaskes te doen.
    True that Echt super geamuseerd zenne ^^ ma swat k gaan nog ff wa zalf aan mijn brandwonden (van de zon) doen xD

EDIT: Weet er iemand trouwens wa die love motels ware? xD
    Laatst gewijzigd door Blood_Raven; 28 juli 2009 om 00:59

Member aXl_'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blood_Raven Bekijk bericht
    EDIT: Weet er iemand trouwens wa die love motels ware? xD
    wat denkt ge? . Kamertjes om te rampetampen met uw nieuwste verovering als ge ni kunt wachten tot op de camping ^^

Member Blood_Raven's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aXl_ Bekijk bericht
    wat denkt ge? . Kamertjes om te rampetampen met uw nieuwste verovering als ge ni kunt wachten tot op de camping ^^
    Ok, te verwachten ergens Stomme vraag

Approved 9-lifer Hekje#'s schermafbeelding
    iTrader
    349 (100%)
    Damn wat heb ik spijt dat ik er niet geraakt ben.

Moet wel zeggen dat hier serieus gezaagd wordt over dingen. Dat je vindt dat de muziek stiller kon tot daar aan toe, maar die marginalen vind je nu eenmaal op elke 'hard' dance feest/festival. Negeer dat gewoon en probeer er niet mee in problemen te komen.
    Kan toch niet dat andere personen iemand zo hard ergeren dat je het positieve van een festival niet meer inziet ?

Member Reservoir_Dog's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Ben ook geweest, trance is echt mijn ding, maar q stage mag blijven hoor! Ben daar ff staan boenken, was best wel tof hoor! Klonk ook wel indrukwekkend daar...
    Vond de muziek in de vandit tent ook schitterend, evenals versuz rond 17.00u zondag. Was mijn eerste keer, volgend jaar terug!
    Was idd wel duur, maar ja, die festivals zijn nu eenmaal niet goedkoop...

Groetjes!

Member
    iTrader
    0
    Wat is DE stage bij uitstek eigenlijk voor snelle trance muziek (van dat soort die goed samengaat met stroboscopen )? Volg het genre niet dus ken de producers van vandaag de dag niet, maar zou wel graag keer uitgaan op zulke muziek (Tomorrowland volgend jaar misschien? )

DBK
    DBK is nu online
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)

Member Schummi88's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DBK Bekijk bericht
    Die zijn mening draait ook met de maanden bij wijze van spreken . "Kinderlijke melodiŽn" noemt hij dat maar hij sprong toch maar mooi mee op de Jumpcommercie. Nu begint hij zichzelf nog wat goed te praten ook.

DBK
    DBK is nu online
    Member DBK's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schummi88 Bekijk bericht
    Die zijn mening draait ook met de maanden bij wijze van spreken . "Kinderlijke melodiŽn" noemt hij dat maar hij sprong toch maar mooi mee op de Jumpcommercie. Nu begint hij zichzelf nog wat goed te praten ook.
    Mja, hij zal wat centjes nodig gehad hebben ofzo, niets beter dan mee op een rage te springen Zijn set was trouwens af, lekker strak. De rest in de ghoststyle tent was trouwens ook wel de moeite.

Member
    iTrader
    0
    "Ik dacht dat het Regi was"

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten