Pagina 48 van 55 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 941 t/m 960 van 1087
    Member
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MacZoid Bekijk bericht
    Dresscode tomorrowland:

Pro's:
    -Kwaliteit van de muziek
    -Sfeer
    -de hilarische gesprekken met scheve bollepakkers uit Holland
    -MOBY
    -DJ Ghost, blijft toch vernieuwend in zijn genre!
    -John dahlback heeft mij ook aangenaam verrast
    -De heerlijke chiliburger op de camping
    -Geen enkel gevecht gezien
    - gratis douche op de camping

Cons:
    - Grootste con ever: Moby die een "dijk" van een set draait en Paul van Dyk die dan erna komt en het mainstage in slaap wiegt. Volgend jaar de headliner als laatste plaatsen pls
    -pitta 7 bons = € 8.75 voor een pitta die ik in Roeselare kan kopen voor € 3.5
    -drank, 2.5 € om iets te drinken...
    -Verschil in waarde tussen de bons op de camping en het festival zelf
    -Lang wachten voor toegang op camping
    -Bandje die te hard spande. Ik ga nr buiten naar de plek waar ze de bandjes gaven, vraag ofdat ze het kunnen knippen en een nieuw geven. Ze hebben niet eens een schaar of iets scherps bij, ik denk dat als je 90 000 mensen moet een bandje omdoen, dat je dergelijke dingen toch wel meerdere keren tegenkomt.
    - De organisatie vn de camping trok op niets. Te weinig douches, toiletten staan te ver uit elkaar en simpelweg te weinig aanwezig. Lange wachttijden aan douches, water die op is, te weinig ingangen/personeel bij inruilen campingticket vr bandje,...

Ik vond het een prachtige editie, voornamelijk ook omdat de camping al op vrijdag open was, dat zorgde al meteen voor een speciale sfeer
    Laatst gewijzigd door Estrebian; 27 juli 2009 om 20:12

Member Ble$$ed^'s schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MacZoid Bekijk bericht
    Dresscode tomorrowland:

ahahahahah omg

iemand die neger gezien me spagetti in zijn haar ? of die marginale kerel me dreads die zwaar aant falen was op den drugs ... man diene was ver weg van de wereld
    AMD64 3500_-_ XFX6800GT 256DDR3_-_1024DDR_-_200GB MAXTOR SATA_-_ASUS A8N SLI DELUXE
    MUSIC: |2 technics MKII 1200| - |Gemini UMX SE| - | macbook | - | Traktor Scratch | - | X1 Controller |

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ble$$ed^ Bekijk bericht
    ahahahahah omg

iemand die neger gezien me spagetti in zijn haar ? of die marginale kerel me dreads die zwaar aant falen was op den drugs ... man diene was ver weg van de wereld
    Die met spaghettie in zijn haar heb ik gezien ja trok op niks imo. aandachtshoeren!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door phaselocked Bekijk bericht
    Die met spaghettie in zijn haar heb ik gezien ja trok op niks imo. aandachtshoeren!

Moby vuurwerk/lazershow-movie staat online:
    dailybits.be*-*Tomorrowland dag 2 foto's

Member
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lobmans Bekijk bericht
    Hehe alé, de typische Vlaamse klaagzang is ook weer bezig: Constant klagen dat een festival véél te duur was en dat er véél te lange wachtrijen waren. Ge zit op een festival waar 60.000 man is. Dan hebt ge nu eenmaal lange wachtrijen, daar kan de organisatie ook niet veel aan doen.. En de drank/eetprijzen?! Indien ge anders enkel in een jeugdhuis ofzo komt, dan zult ge idd wel verschieten van die prijzen. Maar iemand die gewend is van naar grote events of festivals te gaan, die weet ook wel dat dit nu eenmaal de gangbare prijzen zijn op zulke events. Die duizenden medewerkers daar, die werken daar ook niet zomaar gratis he

Kijk dus eens beter naar de positieve kanten: Schitterende decors, tientallen top-dj's, organisatie die imo wél goed verzorgd is (op basis van mijn ervaring de voorbije edities, en naar wat ik gehoord heb van kameraden over dit weekend..).

En neen ik zit niet in de organisatie ofzo, maar ik krijg er gewoon iets van dat wij Vlamingen telkens zoveel kritiek geven terwijl dat eigenlijk nergens voor nodig is. En dat geldt nu niet zozeer enkel voor Tomorrowland, maar dat is gewoon iets wat ge telkens ziet terugkomen bij elk groot festival, concert, event,...

Wie niet tegen die lange wachtrijen of hogere drankprijzen kan, die moet gewoon niet meer naar zo'n massa-evenementen gaan en gewoon thuis naar de plaatselijke fuifkes gaan. Wees beter eens trots op die festivals die wij hier in ons Belgenlandje hebben, want Rock Werchter, Tomorrowland, ILT,... daar is men in het buitenland best wel jaloers op terwijl wij het constant zitten af te kraken omdat het veel te 'duur' en 'druk' zou zijn..

Bon, tot zover m'n ei
    Ik geef u gelijk over die prijzen, de drankprijzen vielen redelijk mee, het eten was dan wel zwaar overpriced en mag wel wat democratischer imo. De organisatie kan er niks aan doen dat er zulke wachtrijen zijn? Wa ne zever, aan de camping exit gaat ge door ne gang die 10m breed is en dan staan er portiers met hekken die iedereen zonder reden door een opening van 1 m dringen, vlak hierna kan het volk weer uiteen gaan in die 10m. Wa is daar in godsnaam de bedoeling van? Tuurlijk wekt da frustratie op. Ik vond de uitgangen enorm enorm slecht georganiseerd en da valt niet goed te praten als ge zo'n reputatie hebt en al aan uw 5e editie zit en al enorm lang weet da ge het volk van vorig jaar x 2 gaat hebben dus ff normaal doen. Een uur aanschuiven om een festival te verlaten! is echt schandalig.

Ik weet dat het veel volk is maar maak de doorgangen dan gewoon groter ipv djeezes 5000 man te laten aanschuiven om dan per 2 door te gan terwijl er gemakkelijk 20 naast elkaar kunnen. Wij vertrokken gisteren en waren bijna aan die beruchte piepkleine opening (door het oog van de naald kruipen leek het wel ) en toen kreeg die portier door zijn walkie talkie " laat iedereen maar door want anders krijgen we problemen. Hop, hekken weg en ineens gaat alles tien keer zo snel, waarom zou je dan zonder reden het tien keer trager laten gaan? Toen nog het verdelen naar de bus toe, echt erg. Iemand met claustrofobie had daar de nachtmerrie van zijn leven gehad denk ik . De busritten waren nochtans prima uitgezonderd dan die ene waar we op een bus vol walen zaten en ja die zijn irritant.

Ook het verlaten van de camping moest gebeuren door 2 draaideuren waardoor dit vrij lang duurde. Ik ben al 2 dagen naar een reden aan het zoeken maar ik kan er echt geen bedenken. Het was gewoon de nutteloosheid van sommige beperkte doorgangen die de frustratie bij mij en vele vele anderen opriep.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robust² Bekijk bericht
    Heeft iemand die GIGANTISCH gespierde zwarte kerel gezien? Zijn armen waren minstens even groot als mijn bovenbenen, en mijn benen zijn dan nog best getraind
    Die heb ik ook gezien, komt ook soms aan het zilvermeer in Mol met da groepke kerels. Was echt ne man of 6-7 allemaal superbreed maar echt abnormaal breed, e paar gespierd, de rest gewoon pure massa en allemaal rond de 1m90 en diejen donkere was dan nog wa kromgetraind want anders was t 2m denk ik. Er waren op TL wel meerdere manne die echt keibreed zijn maar echt zo van WOW

Crew Member Robust²'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nakedbarrel Bekijk bericht
    Die heb ik ook gezien, komt ook soms aan het zilvermeer in Mol met da groepke kerels. Was echt ne man of 6-7 allemaal superbreed maar echt abnormaal breed, e paar gespierd, de rest gewoon pure massa en allemaal rond de 1m90 en diejen donkere was dan nog wa kromgetraind want anders was t 2m denk ik. Er waren op TL wel meerdere manne die echt keibreed zijn maar echt zo van WOW
    Ja zijn maten waren ook niet smalle kerels idd, maar die zwarte was toch de breedste dat ik heb gezien van heel het festival
    Veel bezoekers waarvan je ook wel direct kon zien dat het niet natuurlijk was mits wat kennis, soms wel grappig om op te merken
    -Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
    -Practicality sucks, I'm in this for the fun.
    -Honestly, have you ever heard of somebody looking back on his life thinking: "Oh, I should have travelled less and mowed the lawn more often"?

Member
    iTrader
    7 (59%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DesorteD Bekijk bericht
    same, maar blijkbaar hebben de gasten die daar ff 10 minuten gepasseerd zijn, 10 tallen gevechten gezien, wij zullen die 10 minuten er net niet geweest zijn
    Jawel fijnen, der is dus wel echt gevochten geweest hé ! Tijdens Alpha², ik stond mé paar maten zo te kijken en fransmannen en hollanders (alsk mij niet vergis) zijn neig beginnen kletsen. Ze gingen zo gelijk in een ronde. Want kwam daarna eenen tegen die mot had gegeven en gekregen, ja die zag er ook niet uit ze ! En zo blokken van venten dat er daar rondlopen, is een kuurke zetten of rpm nemen in tegenwoordig ? omg.

Voor de rest, festival vond ik super (duur maar oké), maar de camping vond ik echt erg : -2u aanschuiven voor douches (en douches waren niet hele tijd open)
    -Duurde megalang eer je je tent kon opzetten (lintje ging met een meter opzij, WTF?)
    -WC's die echt ver uit elkaar lagen
    -maar 1 centrum waar je drank kunt kopen wat voor vele mensen ver stappen was.

Maar, geen echte gevechten gezien, dus top !
    Volgend jaar opnieuw, maar met de mobilehome dan wel

Member BiZi's schermafbeelding
    iTrader
    532 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ChrisRiley Bekijk bericht
    Fok hier wordt wa afgezaagd. Blijf volgend jaar es allemaal thuis zodat ik meer plaats heb om danspaskes te doen.
    idd bende bleiters...

Als ik al die commentaar hier zo lees, vraag ik me echt af of die mensen zich wel hebben geamuseerd.

Iedereen weet dat ne camping marginaal is, iedereen weet dat twee dagen feesten duurder is dan ne middag te liggen pingpongen in uwen hof, iedereen weet dat er johnnies aanwezig gaan zijn,... das toch al jaren zo? Als ik die comments hier lees, voelt den helft zich precies int zak gezet door de organisatie.

Anyway, ik heb mij in ieder geval 2 dagen goed geamuseerd. Ben vandaag wel mank wakker geworden, maar das niet den eerste keer na een dergelijk feesje.

Member
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BiZi Bekijk bericht
    idd bende bleiters...

Als ik al die commentaar hier zo lees, vraag ik me echt af of die mensen zich wel hebben geamuseerd.

Iedereen weet dat ne camping marginaal is, iedereen weet dat twee dagen feesten duurder is dan ne middag te liggen pingpongen in uwen hof, iedereen weet dat er johnnies aanwezig gaan zijn,... das toch al jaren zo? Als ik die comments hier lees, voelt den helft zich precies int zak gezet door de organisatie.

Anyway, ik heb mij in ieder geval 2 dagen goed geamuseerd. Ben vandaag wel mank wakker geworden, maar das niet den eerste keer na een dergelijk feesje.
    Er zijn er idd die zagen maar er zijn ook argumenten die wel serieus genomen moeten worden door de organisatie van TL. Zaken die de vorige jaren wel in orde waren en nu niet zijn onaanvaardbaar. Tuurlijk heb ik mij geamuseerd maar er is altijd ruimte voor verbetering en trouwens als de organisatie deze punten oppikt en eraan werkt zal jij er ook beter van worden als je nog eens teruggaat

Member
    iTrader
    7 (59%)
    Iemand een kerel op de camping gehoord die hele tijd zat te roepen : "WA VEU BOEL E DAT IERE?"
    Ik heb wel gemaan meegeroepen maar ok , ik wil weten wie die kerel zijn accent was echt rofl

Member Brek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die kerel met spagetti in z'n haar ook op dour zien rondlopen :')

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nakedbarrel Bekijk bericht
    Er zijn er idd die zagen maar er zijn ook argumenten die wel serieus genomen moeten worden door de organisatie van TL. Zaken die de vorige jaren wel in orde waren en nu niet zijn onaanvaardbaar. Tuurlijk heb ik mij geamuseerd maar er is altijd ruimte voor verbetering en trouwens als de organisatie deze punten oppikt en eraan werkt zal jij er ook beter van worden als je nog eens teruggaat

Ben ik blij dak ni langs die camping exit moest gaan , de main ingang was egt goed verzorgd zonder problemen , ook ni zondagnacht toen alles naar buitenliep...

Egt chance dak ni nr camping moest als ik da zo hoor ...

En die kerel met spagetti ook gezien , vuile kerel en gwn een mongool imo

Member
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [SMURF]Lolsmurf Bekijk bericht
    Ben ik blij dak ni langs die camping exit moest gaan , de main ingang was egt goed verzorgd zonder problemen , ook ni zondagnacht toen alles naar buitenliep...

Egt chance dak ni nr camping moest als ik da zo hoor ...

En die kerel met spagetti ook gezien , vuile kerel en gwn een mongool imo
    wij hadden ook beter main exit gepakt en dan rondgewandeld tot de bus, had ons een dik uur kunnen besparen maar ja het zij zo.

Ja spaghettidude was idd loser

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Tomorrowland 2008 blijft absoluut de beste editie, simpelweg omdat er toen minder volk was. Nu was er echt wel teveel volk vond ik, het was gewoon vaak niet meer aangenaam. En al die aandachtshoeren, johnny's, marina's met een IQ van min 80,.. Organisatorisch vond ik het wel niet echt goed gedaan, toen wij zondag aankwamen met de auto op zo een dagcamping was er vanaf die camping echt nul de botten wegwijzers of dergelijke om op het festival zelf te geraken. Dus ofwel hadden we nog teveel prut in onze ogen, ofwel is dat gewoon slecht gedaan. Ge kunt het typische Vlaamse mierenneukerij noemen, maar voor het bedrag dat ge geeft moogt ge volgens mij toch een kritische kijk hebben. De muziek was natuurlijk wel weer strak, enkel jammer van de tegenvallende Ghoststyle en de veel te luide Q-dance (wat een margi's daar toch ook allemaal).

EDIT: iemand die scheve kerel gezien die zen broek uitdeed en me zijne piet begon te zwaaien? Ik denk dat het tijdens Moby was. Best wel hilarisch!
    Semper Fidelis

Member
    iTrader
    20 (95%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door livinovic Bekijk bericht
    Tomorrowland 2008 blijft absoluut de beste editie, simpelweg omdat er toen minder volk was. Nu was er echt wel teveel volk vond ik, het was gewoon vaak niet meer aangenaam. En al die aandachtshoeren, johnny's, marina's met een IQ van min 80,.. Organisatorisch vond ik het wel niet echt goed gedaan, toen wij zondag aankwamen met de auto op zo een dagcamping was er vanaf die camping echt nul de botten wegwijzers of dergelijke om op het festival zelf te geraken. Dus ofwel hadden we nog teveel prut in onze ogen, ofwel is dat gewoon slecht gedaan. Ge kunt het typische Vlaamse mierenneukerij noemen, maar voor het bedrag dat ge geeft moogt ge volgens mij toch een kritische kijk hebben. De muziek was natuurlijk wel weer strak, enkel jammer van de tegenvallende Ghoststyle en de veel te luide Q-dance (wat een margi's daar toch ook allemaal).

EDIT: iemand die scheve kerel gezien die zen broek uitdeed en me zijne piet begon te zwaaien? Ik denk dat het tijdens Moby was. Best wel hilarisch!
    Was wss dieje kerel met zijn schoenen rond zijne nek gebonden, volledig weg lag op dieje berg te rollen, vond wa frieten onder t zand en begon daarvan te eten. Toen gooide iemand een halve meloen weg en begon hij zich daarmee te wassen, gezicht en haar en alles. Nie mijn type mensen

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    iemand diene gezien dat tegen een uur of 10 zaterdag in de vijver was gesprongen. Er toen uitkwam met zijne piet uit zijn boxershort , en daar niks van doorhad .

Mensen beginnen zo te lachen, en hij denkt dat dat was omdat hij het had gedurfd in de vijver te springen.

Ahja en geluid van Q stage vond ik ook niet echt te luid ofzo, en we stonden vrij ver vanvoor. Wel mochten de bassen er wat beter doorkomen (alhoewel ik nu al aant mierenneuken ben )

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    Ahja en geluid van Q stage vond ik ook niet echt te luid ofzo, en we stonden vrij ver vanvoor. Wel mochten de bassen er wat beter doorkomen (alhoewel ik nu al aant mierenneuken ben )
    Gij moet uw oren gaan laten uitspuiten man.
    Tging er grat over.
    It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required. -Sir Winston Churchill

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    No offence, ma ik heb het al veel veel luider horen staan zenne. Ge kon nog tegen mekaar ''praten'' dus zo erg wast niet, geluid draagt daar wel vrij ver (vooral de bassen)

Banned
    iTrader
    0
    praten ?
    over die vijvers tot aan CDA hoorde ge da nog redelijk luid

Member GeTa's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [TFT]Poky Bekijk bericht
    No offence, ma ik heb het al veel veel luider horen staan zenne. Ge kon nog tegen mekaar ''praten'' dus zo erg wast niet, geluid draagt daar wel vrij ver (vooral de bassen)
    "praten"
    Zeg maar gerust schreeuwen.
    Als ge aan café d'anvers stond dan werd de muziek volledig verstoord door q-dance.
    Volgend jaar podium omdraaien naar andere kant imo.
    It's not enough that we do our best; sometimes we have to do what's required. -Sir Winston Churchill

Pagina 48 van 55 EersteEerste ... 38444546474849505152 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten